IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Мистериозното Ferrari се казва 488 GTB

Моделът разчита на напълно нов 3,9-литров турбо-двигател

Мистериозното Ferrari се казва 488 GTB

Мистериозният модел, който Ferrari загатна преди седмица, се нарича 488 GTB. Той бе показан от производителя, като пред публика ще дебютира на автосалона в Женева.
Мистериозното Ferrari се казва 488 GTB
Автомобилът се явява наследник на 458 Italia, като залага на мащабно обновен дизайн. Впечатление правят допълнителните отвори за въздух в предния капак, както и в задните калници. Задната част е получила LED светлини, напълно нова двойна изпускателната система и още един отвор за въздух, разположен централно.

Интериорът на новия 488 GTB е доста близък до този на 458 Italia, като демонстрира различна централна конзола, различни уреди за управление, нови седалки, нови прибори на арматурното табло и др.
Мистериозното Ferrari се казва 488 GTB
Основната новост е позиционирана под задния капак. Там е поставен новият 3,9-литров V8 двигател на Ferrari. Той разполага с би-турбо пълнене, като генерира 670 к.с. при 8000 об/мин и 760 Нм при 3000 об/мин. Трансмисията е обновена версия на 7-степенния автомат с два съединителя.

Агрегатът подсигурява ускорение от място до 200 км/час за само 8,3 секунди. Спринтът 0-100 км/час отнема 3 секунди, а максималната скорост на движение достига 330 км/час. Постигнатият резултат за обиколка на домашната писта Фиорано е 1 мин. и 23 сек.

От Ferrari посочват, че средното потребление на гориво е 11,4 л/100 км. Вредните емисии на СО2 са 260 гр/км. Сухото тегло на автомобила е 1370 кг.

Пред публика новият 488 GTB ще дебютира в началото на март в Женева. Още догодина трябва да видим и версия 488 GTB Spider. 

Снимки: Ferrari

0 от 500
  • #17
    1 rate up comment 8 rate down comment
    бавареца ( преди 9 години )
    тоя двигател е гола вода. остарял е още преди да са го пуснали. на cla 450 amg мотора прави повече нщтони и повече к.с. от този тук, при това Нютоните му започват от 2250 об. И всичко това го прави при по-ниски обороти. това ще рече че има много по добър BMEP. ако не знаете какво е това по-добре не се изказвайте и без това карате кошници
  • #16
    4 rate up comment 7 rate down comment
    бавареца ( преди 9 години )
    и само за сведение на тези дето само кошници карат - аз карам турбо кола с 220кс и макс момент при 1800 об. това за мен е ОГРОМНА турбо дупка - защото като натиснеш газта при 1500 об. и минават 2-3 секунди преди колата да ме залепи на седалката. е 488 ще превключи 2 предавки - но няма да е като на 458. дано тъпите ви кратуни го разберет. но се съмнявам.
  • #15
    1 rate up comment 9 rate down comment
    бавареца ( преди 9 години )
    а профана по-долу дето говори , че на атмосферната му кошница момента е на макс. при 4500 - сигурно до края на живота си няма да разбере защот това е така.
  • #14
    1 rate up comment 9 rate down comment
    бавареца ( преди 9 години )
    McLaren MP4-12C също е с голяма дупка - и на него макс. момента му е на 3000 об. Точно за това всички харесваха повече 458 , въпреки, че на всяка писта по света МКларана е по бърз от 458.
  • #13
    5 rate up comment 2 rate down comment
    ... ( преди 9 години )
    Изобщо не са големи турбините ненормални ли сте....
  • #12
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Auto ( преди 9 години )
    Повече от "начените форумни инжинери" успешно доказаха досега, че най-голямата турбо-дупка е в *** им хралупи! :)Кога успяха да го карат и да го усетят това Ферари само те си знаят!Това да не ви го шепне Алена в ухото, като гледа снимката на колата само?
  • #11
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    To не е турбо дупка ами направо Гранд Каньон ;D;D;D
  • #10
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ООО профаните начело с бавареца обясняват за турбо дупката. Алелеее специалисти здравейте бе, къде се крихте толкова време та не казахте на конструкторите на ферари да го направят по-добре. Що не им дадохте акъл навреме ами сега така се "излагат"хАхАХ Ганьовцииии... Баварец, по твойта логика,след като дизелите въртящия момент им е на 1300-1500 оборота от това им се вижда голямата турбо дупка ли? Мале логикоооо как мЪ кефиш.Мойта бенз без турбо ВМ е на 4500 оборота? Имам ли турбо дупка хАХхах
  • #9
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "като гледам какви огромни турбини са сложили И колко са далеч разположени - това ще е с огромна турбо-дупка" - направо съм потресен от тази инженерна мисъл. Един съвет - напиши mp4-12c engine в гоогле и виж изображенията
  • #8
    22 rate up comment 3 rate down comment
    ККК ( преди 9 години )
    Имаме вече и хора, които са го карали и за щастие са писали тук и са категорични, че турбо дупката е ОГРОМНА :D :D :D