IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota започва тестове на новите полупроводници

Технологията увеличава ефективността на хибридните агрегати

Toyota започва тестове на новите полупроводници

Toyota представи прототип на базата на модела Camry, оборудван с новите полупроводници, създадени на основата на съединението силициев карбид (SiC).
Toyota започва тестове на новите полупроводници
Автомобилът носи името Camry Hybrid SiC, като чрез него японската компания ще изпробва ефективността на полупроводниците, които разработва съвместно с Denso.

Въпросните полупроводници са създадени на основата на съединението силициев карбид (SiC) и позволяват съществено намаляване на загубата на енергия при хибридните транспортни средства.
Toyota започва тестове на новите полупроводници
„Полупроводниците играят ключова роля в една хибридна система, тъй като регулират предаването на електричество от батериите към електромотора. Те провеждат енергията, създадена при спиране и забавяне, за съхранение в акумулатора. В момента в блока за управление (PCU) се губи около 25 % от общия обем на загуби на електроенергия при хибридите. А 20 % от тези загуби са именно заради полупроводниците“, заявиха от Toyota при анонсирането на продукта.
Toyota започва тестове на новите полупроводници
Camry Hybrid SiC разполага с уникален блок за управление, оборудван именно с новите полупроводници. Чрез този прототип, чийто тестове ще стартират през следващия месец, инженерите на Toyota ще съберат важни данни за представянето на системата, нейната практичността, надеждност и ефективност.

"Информацията, която ще ни достави Camry Hybrid SiC, ще бъде използвана за развитие на новите полупроводници. Целта ни е да стартираме използване им в серийните си коли възможно най-скоро", сочи информацията от Toyota.
Toyota започва тестове на новите полупроводници
Снимки: Toyota

Тагове: toyota camry hybrid sic
0 от 500
  • #11
    29 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Мошко за какво и е на Тойота да разглабят Мерцедес, да се "научат" как се прави дизелова нафтова печка ли, или да вземат да направят интериора на Мерца с 10 кожи и 5 телевизора?
  • #10
    21 rate up comment 7 rate down comment
    до вагенския фен ( преди 9 години )
    пич - какво е "Язък"? ти от къде точно пишеш?
  • #9
    45 rate up comment 7 rate down comment
    Технолога ( преди 9 години )
    Ми откъде да дойдат технологиите, много ясно че от Япония и Ю. Корея! Няма германците дето усъвършенстват 100 годишния дизелов двигател да направят нещо технологично, нали още пари има да се вземат от тази архаична технология! :)
  • #8
    56 rate up comment 3 rate down comment
    bmw e60 ( преди 9 години )
    Браво на японците - стига сте плюли маломници само защото не е вашата марка.
  • #7
    32 rate up comment 27 rate down comment
    Дош(ль)0 ( преди 9 години )
    Тая година полупроводници, нагодина цели проводници за саморазлепващия се кашон Трошльота.
  • #6
    52 rate up comment 12 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Това всъщност е новина от изключителна важност за хибридите, електромобилите и хибридите с горивни клетки, т.е. всичките иновативни технологии за задвижване. Тойота за пореден път доказват че са абсолютни лидери в иновациите.
  • #5
    25 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дизайна на тая на Тойота на снимката е нещо стредно между Акорд и Пасат.
  • #4
    50 rate up comment 23 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    Iaponeca izmislia,germaneca kopira.
  • #3
    52 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    най-високо технологичният автомобилен производител ще остане далеч пред швабите които искат ама не могат да направят и една надеждна бройка.
  • #2
    39 rate up comment 13 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    Muhahahha zavistttttt :))