IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota започва тестове на новите полупроводници

Технологията увеличава ефективността на хибридните агрегати

Toyota започва тестове на новите полупроводници

Toyota представи прототип на базата на модела Camry, оборудван с новите полупроводници, създадени на основата на съединението силициев карбид (SiC).
Toyota започва тестове на новите полупроводници
Автомобилът носи името Camry Hybrid SiC, като чрез него японската компания ще изпробва ефективността на полупроводниците, които разработва съвместно с Denso.

Въпросните полупроводници са създадени на основата на съединението силициев карбид (SiC) и позволяват съществено намаляване на загубата на енергия при хибридните транспортни средства.
Toyota започва тестове на новите полупроводници
„Полупроводниците играят ключова роля в една хибридна система, тъй като регулират предаването на електричество от батериите към електромотора. Те провеждат енергията, създадена при спиране и забавяне, за съхранение в акумулатора. В момента в блока за управление (PCU) се губи около 25 % от общия обем на загуби на електроенергия при хибридите. А 20 % от тези загуби са именно заради полупроводниците“, заявиха от Toyota при анонсирането на продукта.
Toyota започва тестове на новите полупроводници
Camry Hybrid SiC разполага с уникален блок за управление, оборудван именно с новите полупроводници. Чрез този прототип, чийто тестове ще стартират през следващия месец, инженерите на Toyota ще съберат важни данни за представянето на системата, нейната практичността, надеждност и ефективност.

"Информацията, която ще ни достави Camry Hybrid SiC, ще бъде използвана за развитие на новите полупроводници. Целта ни е да стартираме използване им в серийните си коли възможно най-скоро", сочи информацията от Toyota.
Toyota започва тестове на новите полупроводници
Снимки: Toyota

Тагове: toyota camry hybrid sic
0 от 500
  • #31
    17 rate up comment 1 rate down comment
    !!! Някой ( преди 9 години )
    Беше във връзка с друг коментар. Знам че не е приятно да се отплесваме от темата под която пишем, но тук е перманентно явление.
  • #30
    20 rate up comment 0 rate down comment
    до:!!! Някой ( преди 9 години )
    Каква е връзката с автоматичната трансмисия и статията или пък с Приус. Явно не знаеш, че Приус няма АТ, а е с Е-ЦВТ, но не обикновена безстепенна, а уникална, която е няма в други автомобили от други марки. Едно от нещата да бъде световен лидер при хибридите е именно тази трансмисия. Вземи малко прочети по темата, че гледам, много наизуст ги приказваш!
  • #29
    18 rate up comment 5 rate down comment
    jey leno ( преди 9 години )
    Я,кажете сред камионите ,кой е лидер в световен мащаб по- най качествени и здрави двигатели,щото гледам големи разбирачи сте.Само да ви подскажа ,че не Исузу и като цяло не е японски!!??
  • #28
    18 rate up comment 1 rate down comment
    jey leno ( преди 9 години )
    Нещо много сте в грешка за комън-рейла професорчета,я малко се поинтересувайте повечко,кой,кой го е създал и въвел,я пак?
  • #27
    20 rate up comment 1 rate down comment
    чогун с ориз ( преди 9 години )
    Тази ,година полупроводници,догодина цели проводници,хо-хо-хо-хо.
  • #26
    18 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това за което говориш, му се вика помпа-дюза и не мисля че има много общо с комън рейла (макар че може би се пада някаква първична форма) и не бих казал че е особено съвъвршен.
  • #25
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Оо пичове я се стегнете малко.Добре че били японците да измислят комон рейла..Та корабите ползват подобен двигател от 1950, та.Въпрос на време е било на някой да му хрумне и да го направи автомобилен.До колкото знам германците изкараха по съвършен комон рейл където всеки цилиндър си има собствена помпа.Незнам що не се наложи може би е по скъп за подръжка.То и комон рейла е доста гаден за ремонт и бая капризен.И продължават да тракат и да вибрират и това си е.Същият гаден трактор.Просто по мощен.
  • #24
    23 rate up comment 2 rate down comment
    Тойотко ( преди 9 години )
    Та, ако не беше комън рейла на Дензо, дали немците щаха да имат комън рейл през 97-***? При положение че го разработват от 70-те? Досетете се сами. Нещо повече - всяко следващо поколение комън рейл системи идва от Дензо. Последното е i-ART системата на 2500 бара и вградени шокови сензори за регулиране количеството гориво в реално време.
  • #23
    25 rate up comment 3 rate down comment
    Тойотко ( преди 9 години )
    Точно японците са приложили първи комън рейла. През 95-та излиза първия сериен Хино Рейнджър лекотоварен камион с ECD-U2 комън рейл система на Denso. Да, не е в лек автомобил, защото дизелови леки автомобили в Япония няма заради далеч по-стриктните регулации за вредни емисии. За разлика от Европа, Япония не прави компромиси със здравето на хората в името на печалбите на авто-производителите си.
  • #22
    20 rate up comment 0 rate down comment
    !!! Някой ( преди 9 години )
    Моя грешка. Олдсмобил са първите с автоматична трансмисия. Пак са на ГМ, но все пак грешка направих, щях да подведа някого.