IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota започва тестове на новите полупроводници

Технологията увеличава ефективността на хибридните агрегати

Toyota започва тестове на новите полупроводници

Toyota представи прототип на базата на модела Camry, оборудван с новите полупроводници, създадени на основата на съединението силициев карбид (SiC).
Toyota започва тестове на новите полупроводници
Автомобилът носи името Camry Hybrid SiC, като чрез него японската компания ще изпробва ефективността на полупроводниците, които разработва съвместно с Denso.

Въпросните полупроводници са създадени на основата на съединението силициев карбид (SiC) и позволяват съществено намаляване на загубата на енергия при хибридните транспортни средства.
Toyota започва тестове на новите полупроводници
„Полупроводниците играят ключова роля в една хибридна система, тъй като регулират предаването на електричество от батериите към електромотора. Те провеждат енергията, създадена при спиране и забавяне, за съхранение в акумулатора. В момента в блока за управление (PCU) се губи около 25 % от общия обем на загуби на електроенергия при хибридите. А 20 % от тези загуби са именно заради полупроводниците“, заявиха от Toyota при анонсирането на продукта.
Toyota започва тестове на новите полупроводници
Camry Hybrid SiC разполага с уникален блок за управление, оборудван именно с новите полупроводници. Чрез този прототип, чийто тестове ще стартират през следващия месец, инженерите на Toyota ще съберат важни данни за представянето на системата, нейната практичността, надеждност и ефективност.

"Информацията, която ще ни достави Camry Hybrid SiC, ще бъде използвана за развитие на новите полупроводници. Целта ни е да стартираме използване им в серийните си коли възможно най-скоро", сочи информацията от Toyota.
Toyota започва тестове на новите полупроводници
Снимки: Toyota

Тагове: toyota camry hybrid sic
0 от 500
  • #21
    17 rate up comment 0 rate down comment
    !!! Някой ( преди 9 години )
    Само да кажа ,че автоматичната скоростна кутия е измислена в САЩ от Кадилак мисля, а във Великобритания има българин със собствена компания и разработващ автомат по добър от сегашните на пазара във всяко отношения.
  • #20
    24 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Майсторе, майсторе, не ти знам името, но като ти гледам майсторлъка да те е.ба в майстора!Викаш, Тойота де що има всичко откраднали, че даже и на българските инженери разработките и само козметични промени им правят. Абе на теб май наистина ти викат маЙстора...
  • #19
    22 rate up comment 10 rate down comment
    маИстора ( преди 9 години )
    до този мако под мене, дето хвали италиянските дизели, пич, личи си , че нищо не разбираш от коли, ама нищо. Доколкото тойота и те крадат идеи, и то доста, български инженер преди години във Франция измисли автоматичната трансмисия и точно тойота е открадна с една малка козметична промяна за да не ги съдят за авторски права, така, че всички крадат малко или много, но едни го усъваршенстват, а други не.
  • #18
    24 rate up comment 11 rate down comment
    Жълтур ( преди 9 години )
    Тази година измислихме нови полупроводници, а догодина ще измислим и нови цели проводници!Хай!
  • #17
    31 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Най-добрите команрейл дизели са Италианските и френските. Немците късно възприеха идеята за коман рейл и особенно VW. А новите им команрейли ( на VW ) са изключително зле и с много проблеми.При дизелите ако искаш немско, си взимаш мерц или бмв, или опел, защото ползват италиански дизели, ама никога на ВАГ, че там са дюзи, турбини, мап-ове и кво ли не. Италианските дизели са най-добри, заедно с новите на бмв и стария 220 на мерцедес. Французите имат няколко много добри, но при малките обеми.
  • #16
    23 rate up comment 5 rate down comment
    Некой си ( преди 9 години )
    "Iaponeca izmislia,germaneca kopira."А ти си "копирай" тетерадките за първи клас, че стози правопис срамота.
  • #15
    26 rate up comment 8 rate down comment
    до Тойотко ( преди 9 години )
    Просто японците не са измислили нищо, което е свързано с комън-рейл. Върти го, печи го - най-добрите комън-рейл двигатели са правят в Европа. Тойота може да има плюсове, но дизеловите им двигатели не е един от тях. И карам Мерцедес. Бензинов. :)
  • #14
    34 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    То и аз мога да кажа, че съм измислил двигател с вода ама немога баш ся да го направя??? И кво японците, като го направят аз ще имам заслугата така ли? що се пънете да изкарвате некви *** теории, вместо да си замълчите просто ? *** комплексите имат шофьорите на VW... не е истина просто, чак не е за вярване, какво ментално отклонение са ви причинили тия автомобили.
  • #13
    20 rate up comment 10 rate down comment
    до Тойотко ( преди 9 години )
    Тя и баба ми ще разработва, важното е кой го е измислил и кой го е приложил за първи път в лек автомобил. Точно така, не са японци :)
  • #12
    29 rate up comment 8 rate down comment
    Тойотко ( преди 9 години )
    Хех, ако не бяха Тойота и Дензо да разработят комън рейла, немците още щяха да тракат и бълват сажди с помпа-дюза ..Добре поне че Мерцедес са разглобили няколко Тойоти да видят как се прави поносимо замърсяващ дизел.