IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota започва тестове на новите полупроводници

Технологията увеличава ефективността на хибридните агрегати

Toyota започва тестове на новите полупроводници

Toyota представи прототип на базата на модела Camry, оборудван с новите полупроводници, създадени на основата на съединението силициев карбид (SiC).
Toyota започва тестове на новите полупроводници
Автомобилът носи името Camry Hybrid SiC, като чрез него японската компания ще изпробва ефективността на полупроводниците, които разработва съвместно с Denso.

Въпросните полупроводници са създадени на основата на съединението силициев карбид (SiC) и позволяват съществено намаляване на загубата на енергия при хибридните транспортни средства.
Toyota започва тестове на новите полупроводници
„Полупроводниците играят ключова роля в една хибридна система, тъй като регулират предаването на електричество от батериите към електромотора. Те провеждат енергията, създадена при спиране и забавяне, за съхранение в акумулатора. В момента в блока за управление (PCU) се губи около 25 % от общия обем на загуби на електроенергия при хибридите. А 20 % от тези загуби са именно заради полупроводниците“, заявиха от Toyota при анонсирането на продукта.
Toyota започва тестове на новите полупроводници
Camry Hybrid SiC разполага с уникален блок за управление, оборудван именно с новите полупроводници. Чрез този прототип, чийто тестове ще стартират през следващия месец, инженерите на Toyota ще съберат важни данни за представянето на системата, нейната практичността, надеждност и ефективност.

"Информацията, която ще ни достави Camry Hybrid SiC, ще бъде използвана за развитие на новите полупроводници. Целта ни е да стартираме използване им в серийните си коли възможно най-скоро", сочи информацията от Toyota.
Toyota започва тестове на новите полупроводници
Снимки: Toyota

Тагове: toyota camry hybrid sic
0 от 500
  • #41
    17 rate up comment 0 rate down comment
    до тойотко ( преди 9 години )
    следващо поколение дизелов двигател.ти да не си помисли че си говорим за рози.първо имаме помпа под високо налягане която захранва цилиндрите (комон рейл) следващата логична стъпка е всеки цилиндър да си има собствена помпа и дюза който се управляват от компютър..Това електродвигателче дето му припадаш не прави животът ми по-добър ако имам този автомобил.Не ме вози по комфортно,нито по-сигурно,просто харчи 1-2 литра по малко гориво.И е по-скъпа от нов седан на Мерцедес.
  • #40
    21 rate up comment 1 rate down comment
    Тойотко ( преди 9 години )
    "Знаеш какво имам пред вид под помпа дюза и комон рейл."То ти самият не знаеш какво имаш предвид под "помпа дюза и комон рейл", та аз ли ще знам.. Японците дето само били "копирали" наложиха хибриди, елетромобили, а скоро и водородни горивни клетки. Немците дето всичко били "изобретили" още тракат с канцерогенни дизели. Трагикомично е просто, също като кашата в главата ти.
  • #39
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ЧАР ЧАДгрешка
  • #38
    22 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    В ЧАР, Ботсвана и Намибия, когато бях преди няколко години се нагледах на стари Тойоти от 60-те и 70-те години. хората го карат въпреки лошите и на места невъзможни условия за управление на автомобил. Колите там са предимно японски, но Тойота са най-много. Явно има защо. Немски автомобили се виждат много рядко и то само в големите градове и никъде другаде. Има доста клипове в тубата и който желае може да се нагледа на стари класики, японски, които не са жалени и пак са в отлично здраве.
  • #37
    21 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ВАГон, излез от гетото в което се намираш и може да видиш японски автомобили на повече от споменатите от теб години. Само, че освен излизането от гетото, трябва гетото което е в теб също да го оставиш! Това май е невъзможно. Кон с капаци и куха лейка, като теб освен немското пак няма да видят друго или ако видят ще се направят, че не са го видели. Интересно ми е що за психично заболяване имаш ти, за да плюеш под всяка статия на Тойота. Не ти харесват ОК, но твоето е доста тежко състояние...
  • #36
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Знаеш какво имам пред вид под помпа дюза и комон рейл.Това което ме дразни при японските марки е че просто копират.После продават с дъмпинг.А относно колко са здрави японските талиги...Ами то всеки ден се вижда по улиците.Всеки ден виждам фолксвагени и аудита на по 25 години.Някои поразбити други в отлично състояние.Никога не съм виждал 25 годишна японска кола.Отдавна не съществува.Ръждата я е направила на кратери а вътре пластмасите отдавна са изпопадали счупени ...Кое им е здравото.Като фиат.
  • #35
    19 rate up comment 1 rate down comment
    До тоя под мене ( преди 9 години )
    ти па голем разбирач се извади ,а,я кажи ти каква "високотехнологична" кочинка имаш,японци та японци,истината браточка е немско ,американско и италианско от спортните,всичко друго е компромис за третия свят.аре ходи сега да си измериш компресията и донеси в една кофа ток.
  • #34
    20 rate up comment 2 rate down comment
    до: Тойотко ( преди 9 години )
    Всички фенчета на немските кочини са не само технически неграмотни (те ако бяха грамотни, никога нямаше да вземат немско), но и са изключително умствено осакатени индивиди с развито чалгарско мислене и с АйКю, колкото е температурата навън. Толкова са осакатени интелектуално, че от ВАГ, ако кихнат, те се насир.ат и си мислят, че това, което ухае отгащите им е върхът на ароматите, а ухаещият продукт е същото, което произвежда любимата им немска марка, но без целофан.
  • #33
    20 rate up comment 0 rate down comment
    Тойотко ( преди 9 години )
    "Та корабите ползват подобен двигател от 1950, та."Интересно защо толкова години никой да не се сети да сложи комън рейл система от корабен двигател на автомобил? Може би защото инжекторите на корабните двигатели са 20 пъти по-големи? Принципът на действие е известен от много време, проблемът е техническата реализация и в това е иновацията на японците. Бош бързо след това копират соленоидните инжектори на Дензо., но фактите са че иновацията е на японците.
  • #32
    20 rate up comment 2 rate down comment
    Тойотко ( преди 9 години )
    "До колкото знам германците изкараха по съвършен комон рейл където всеки цилиндър си има собствена помпа."Комън рейл означава "обща магистрала", т.е. една помпа, една магистрала и няколко инжектора. Няма как да бъде комън рейл системата и всеки цилиндър да има помпа. Да разбирам ли че всички фенчета на немските технологии са технически неграмотни, или има изключения?