IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нови подробности за европейското Infiniti Q70

Най-луксозната и мощна версия на модела струва 62 380 евро

Нови подробности за европейското Infiniti Q70

В края на януари на европейския пазар излиза обновеният седан Infiniti Q70. По тази причина производителят публикува нови снимки на модела и разкри допълнителни подробности за него.
Нови подробности за европейското Infiniti Q70
Световната премиера на новата версия на Q70 (бившият M Sedan) се състоя през пролетта на миналата година, а европейският дебют на модела бе осъществен няколко месеца по-късно в Париж.

Обновеният модел се отличава с различна предна част, като вече е налична и версия Q70L с увеличено с 15 см разстояние между двете оси.

Най-достъпното като цена Infiniti Q70 разчита на 2.2-литров дизел, производство на Mercedes-Benz. Той предлага мощност от 170 к.с. и 400 Нм, като заменя стария 3.0-литров V6. Базовата версия на този модел струва 43 705 евро.

В гамата влиза още 3.7-литров V6, развиващ 320 к.с., който в ниво на оборудване Sport Tech е оценен на 59 000 евро. Топ версията е с хибридно задвижване, като разчита на комбинация от 3.5-литров бензинов двигател и електромотор с обща мощност 364 к.с. Тя е с най-луксозно оборудване - Premium Tech, като се предлага срещу 62 380 евро.

Още в базовото си оборудване Infiniti Q70 разполага с напълно светодиодни фарове, хромирани акценти на решетката на радиатора, камера за заден ход, преден и заден парктроници, навигация, кожени седалки с вентилация и 18-цолови джанти.

Снимки: Infiniti

 

Тагове: infiniti q70
0 от 500
  • #24
    10 rate up comment 8 rate down comment
    до RRE S3 ( преди 9 години )
    По какъв критерии АУДИ е премиум? Нито има спортни успехи някви забележими, нито има няква велика история, нито е свръх технологична марка, напротив пуши с дизелите си масово още. А за фукане, аз не бих се фукал с Ауди при положение, че на пазара има къде къде по-луксозни и престижни автомобили.Ама такива като тебе с "луксозен хеч" или А1 или А2 или А4 с плюшени седалки и радио си мислят, че карат премиум и се фукат пък другите им се смеят.
  • #23
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Само да питам профаните : знаете ли колко е увеличението на продажбите на инфинити за последните 5 години?Прочетете бе момчета над 100 000 на година продават и то тепърва настъпват с нови модели, до сега имаха 2-3 актуални на пазара. Кво да обясняваш на дръвници, дето гледат картинки и коментират в стил "тате кара гоуф и я, че карам некога затова е най-доброто"Толкова ви е и акъла явно.
  • #22
    5 rate up comment 8 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Po kakav kriterii Infiniti e premium???Nito e marka s istoria,nito ima pobedi v motornite sportove,nito e svrah tehnologi4na i nai ve4e ne e marka s koiato sobstvenicite da se fukat
  • #21
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Дизелов мотор от Мерцедес! Странно защо не го екипират с такъв от царете на дизела Исузу? "По-скоро въпросът е защо са взели само архаичния тракщ и бълващ сажди дизел от германците само?Като се заговори за по-високи технологии и хибриди как така няма нищо от Мерцедс? Какво да направят Инфинити, като стинджавия европеец иска да кара премиум ама не иска да плаща за гориво! Защо Инфинити да разработват дизел, като могат да си купят такъв от премиума Мерц? :)
  • #20
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Das Auto ( преди 9 години )
    Същите,които обесняваха,че 10 000 Файтона са нищо като продажби,пеят хвалебствени песни за продадени 200-300 бр. по-лъскави Лагуни.В едно предаване на Топ Гиар Кларксън каза,че във Великобритания Инфинити е "по-Инклузивна" от Макларен.
  • #19
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дизелов мотор от Мерцедес! Странно защо не го екипират с такъв от царете на дизела Исузу? Всъщност въпросът е риторичен...На тези цени предложенията на немските премиуми ми се струват по-удачни. Гледам коментар че имали най-добрия сервиз, извинявам се но бях останал с впечатление, че японските не влизали там! Всъщност пък Инфинити не се правело в Япония. Премиум марката с най-голям растеж, нормално при продажба на 72 броя от всички модели в Европа през 2003г, 2004г са 295 продажбите или 4 пъти
  • #18
    11 rate up comment 9 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Ujasno grozna kola.Po-princip haresvam infiniti zaradi FX i EX vsi4ko ostanalo e pod vsiakakva kritika.Problem e 4e i ne sa tolkova ka4estveni kato nemskite ma6ili ili dori Leksus
  • #17
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Лютфи Гроздан ( преди 9 години )
    Ще ги закрият докато стъпят на пазара
  • #16
    11 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    В Япониоя до 2020 година всички ще карат Голфове.
  • #15
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Само да не кажете, че Инфинити е много вървежна марка в Япония, защото се продава от 2 годни в Япония. (отново блумберг)