IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Nissan замрази нестандартните си проекти

Японската компания ще се съсредоточи върху масовите си модели

Nissan замрази нестандартните си проекти

Компанията Nissan временно замразява работата върху най-смелите си и нестандартни проекти, за да съсредеточи усилия за развитието на масовите си модели, които носят и по-големи приходи, съобщи агенция Automotive News.
Nissan замрази нестандартните си проекти
Nissan iDx Concept


Според информацията засега японците са спрели да работят върху създаването на бюдежтен спортен автомобил в стила на концепта iDx, на нова версия на нестандартната спортната машина BladeGlider с ниско разположени предни колела и на мощния седан със задвижване на четирите колела Infiniti Q50 Eau Rouge.

Най-важният от тези три модела бе именно IDx, която трябваше да привлече младите клиенти на марката. Що се касае до BladeGlider - той трябваше да се превърне в реклама на електромобилите и да покаже високите технологии, с които разполага Infiniti. При него има проблем и с интелектуалната собственост, за която претендира американската компания DeltaWing Racing Cars LLC.
Nissan замрази нестандартните си проекти
Nissan BladeGlider


Третият проект - Q50 Eau Rouge, от своя страна трябваше да вдъхне нов живот на премиум-марката Infiniti. Той обаче също засега ще бъде замразен, след като остана без двама от най-сериозните си поддръжници – бившият вицепрезидент на Nissan Анди Палмър и екс-шефът на Infiniti Йохан де Нийсен, които напуснаха компанията. Първият оглави Aston Martin, а вторият – Cadillac.
Nissan замрази нестандартните си проекти
Infiniti Q50 Eau Rouge

Сега в Infiniti вместо да работят върху Q50 Eau Rouge, ще насочат усилия върху пускането на пазара на купето Q60 с 2.0-литров двигател Mercedes-Benz. То ще замени модела G37, който за последните 12 години записваше средно по 14 000 продажби годишно. За сравнение, маркетолозите на компанията пресметнаха, че от Q50 Eau Rouge ще се продават едва няколкостотин бройки на година.

Снимки: Nissan

 

0 от 500
  • #14
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Всички тук, които казват, че Нисан са здрави а Рено не потвърждават факта, че в България всичко се базира на: някой в магазина чух да казва че... Нисан в Европа и Рено използват едни и същи двигатели скоростни кутии и платформи. Разликата е в дизайнаРената се смятат за по-калпави защото са масови, Нисаните са малко в БГ и Европа и малко хора могат да се оплачат от тях, а и как ще се оплачеш от японка - нали ще те бият някаде
  • #13
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Нисан винаги са правили добри автомобили.Но явно нещата в Рено нещо бъркат нещата. Нероятно ръководството желае концерна да върви по пътя на Дачия - евтини, сравнително читави автомобили които да се харесват на по-нископлатежните европейци (доста стиснати) и на третия свят, чат пак и на 5-ия свят като България. Но точно Нисан са емблемата на концерна като авторитет, така че трябва да са внимателни с марката.
  • #12
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Браво на Порше, дизайна са го докарали като този на Лексус ГС от преди 10 години. За справка http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b1/Lexus_GS_450h_Obsidian.jpg
  • #11
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ако спрат и колите като GTR и 370Z това в прав текст ще означава, че Рено възнамеряват да гасят тока на Нисан
  • #10
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не Нисан, а Карлос Гонс ги е замразил. не е тайна, че Рено са му лубимите златни кокошки, а Нисан ги недолюбва. С много модели и проекти на Нисан постъпи така. Дори по едно време беше спрял произвотството на ГТР и беше казал, че повече няма да се произвежда, а точно преди това модела имаше рекордни продажби и се чакаше за него много време. Изобщо този е на пълна хранилка и издръжка от Рено, а всъщност в концерна парите идват от Нисан и дачия. рено от доста време са на червено...
  • #9
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Лютфиместан Дупебан ( преди 9 години )
    вървят към закриване с пълна сила ! В европа моделите им са все още неразпознаваема екзотика, никакви маркетингови трикове не могат да променят това, а и този модел на 50тицата имат всичко налично пък не могат да го реализират... некадърно ръководство
  • #8
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аман от зомбирани фенчета, които си повтарят мантрата щом е японско трябва да е върха (същото важи и за вагенистите)Вместо да храните и обиждате от безсилие представете други данни
  • #7
    9 rate up comment 8 rate down comment
    sorry ( преди 9 години )
    За добро или за зло , това е пътя на Нисан.Колкото по скоро без Рено,толкова подобре!
  • #6
    15 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Японска премиум гама с 50% френски и немски двигатели, правен с френски пари, сглобяван в Америка, Европа и Близкия Изток и за капак до скоро дори не се предлагаше като марка в Япония
  • #5
    12 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Явно Рено са затегнали кранчето и няма пари за Инфинити и други глезотии. Няма да ме учуди скоро в Европа да се (ги) оттеглят Инфинити. То и сега виждам причина да стоят както продават по 2-3 хил бройки на година, дори Лексус за който Европа е слаб пазар прави 10х повече продажби