IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Nissan замрази нестандартните си проекти

Японската компания ще се съсредоточи върху масовите си модели

Nissan замрази нестандартните си проекти

Компанията Nissan временно замразява работата върху най-смелите си и нестандартни проекти, за да съсредеточи усилия за развитието на масовите си модели, които носят и по-големи приходи, съобщи агенция Automotive News.
Nissan замрази нестандартните си проекти
Nissan iDx Concept


Според информацията засега японците са спрели да работят върху създаването на бюдежтен спортен автомобил в стила на концепта iDx, на нова версия на нестандартната спортната машина BladeGlider с ниско разположени предни колела и на мощния седан със задвижване на четирите колела Infiniti Q50 Eau Rouge.

Най-важният от тези три модела бе именно IDx, която трябваше да привлече младите клиенти на марката. Що се касае до BladeGlider - той трябваше да се превърне в реклама на електромобилите и да покаже високите технологии, с които разполага Infiniti. При него има проблем и с интелектуалната собственост, за която претендира американската компания DeltaWing Racing Cars LLC.
Nissan замрази нестандартните си проекти
Nissan BladeGlider


Третият проект - Q50 Eau Rouge, от своя страна трябваше да вдъхне нов живот на премиум-марката Infiniti. Той обаче също засега ще бъде замразен, след като остана без двама от най-сериозните си поддръжници – бившият вицепрезидент на Nissan Анди Палмър и екс-шефът на Infiniti Йохан де Нийсен, които напуснаха компанията. Първият оглави Aston Martin, а вторият – Cadillac.
Nissan замрази нестандартните си проекти
Infiniti Q50 Eau Rouge

Сега в Infiniti вместо да работят върху Q50 Eau Rouge, ще насочат усилия върху пускането на пазара на купето Q60 с 2.0-литров двигател Mercedes-Benz. То ще замени модела G37, който за последните 12 години записваше средно по 14 000 продажби годишно. За сравнение, маркетолозите на компанията пресметнаха, че от Q50 Eau Rouge ще се продават едва няколкостотин бройки на година.

Снимки: Nissan

 

0 от 500
  • #24
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И едно въпросче за Инфини - защо този супер здрав и луксозен японски бранд предлага топ модела си на цената на средно БМВ 5ца и БМВ само в Европа продава повече коли от Инфинити в цял свят
  • #23
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Едно въпросче до феновете на Нисан, щом Рено дърпа Нисан назад, защо Нисан през 1998-а пред фалит и си стъпва на крака чак 2001 когато Рено вече притежава 45% от Нисан (без да броим Нисан Дизел)Ако не бяха френските пари в момента щяхте само да си спомняте за Нисан. А щом Рено спира парите значи може би японците са неспасяеми
  • #22
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Enzo ( преди 9 години )
    Никога не съм се оплаквал и не съм бил толкова недоволен от която и да било друга от колите си (и то става дума само за чисто нови коли). Та от тази гледна точка няма как да бъда убеден, че на тоя свят има по-скапани и незаслужаващи парите си коли от японските! От гледната точка на човек, който с работене е изкарал парите, с които ги е купувал и поддържал.
  • #21
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Enzo ( преди 9 години )
    Кормилните системи бяха със старите хидравлични усилватели във времето, в което повечето производители масово вече вграждаха електрически. И още много, много други забележки. В тези две коли нямаше нещо, което да беше съвременно и да работеше добре. За това, което предлагаха, цените им от по 34 42 хил. лв. бяха абсурдно високи.
  • #20
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Enzo ( преди 9 години )
    Още на третия месец и на 3000 км. разбрах, че при неколкократно агресивно спиране от висока скорост, дисковете се изкривяват и вибрациите във волана стават толкова силни (т.е. толкова много се изкривяват), че на третия път усещаш, че спирачния път е станал двоен и едвам успяваш да държиш волана. И двете коли имат недопустимо висок център на тежестта и са нестабилни при високи скорости.
  • #19
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Enzo ( преди 9 години )
    Всичко беше старо и допотопно. В същото време колата беше изработена само от евтини материали и беше много зле сглобена всичко се мърдаше и хлопаше. С Королата на жена ми беше същото положението. Струваше ми се, че един и същи човек ги е мислил и сглобявал. Отделно от това, колите бяха откровено опасни. Мицубишито например имаше най-неефективните спирачки, които съм виждал и пробвал.
  • #18
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Enzo ( преди 9 години )
    Не искам да се заяждам, но повечето хора в БГ купуват колите си на старо. В тази ситуация много често немските, италианските и френски коли, се оказват проблемни, защото са много, много по-иновативни от японските. Мицубишито, за което стана дума, го купих чисто ново, беше модел 2009г. Вярвайте ми в тази кола не работеше система изобретена преди по-малко от 20 години. Моторът беше най-новото нещо и пак беше технология, която през 2009г. вече никой не ползваше.
  • #17
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Enzo ( преди 9 години )
    Повечето от коментиращите тук, са запознати с гледната ми точка по въпроса за японските коли. Преди да я оплюете за пореден път обаче, замислете се пак, защото както неведнъж съм отбелязвал, всичко, което коментирам по този въпрос се базира на собствения ми личен опит с чисто нови коли. Карал съм чисто нова френска (Пежо преди 10 години), чисто нови италиански 2бр. (Алфа Ромео и Фиат), чисто нови японски, първата произведена действително в Япония (Мицубиши и Тойота) и днес карам немска - БМВ.
  • #16
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аз като им слушам сегашната рекламна кампания по радиото, как наблягат на факта, че дават заместващ автомобил като се чупи твоя. Значи и Инфинити и клиентите смятат, че е необходим след като ще се повиси по сервизите.
  • #15
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да ги бягате тея нисани и инфинитита!На чисто ново инфинити му се скапа двигателя на има няма 10 хил. км.Последва директна смяна с нов двигател и оправданието "Видяхте ли, ние сме премиум марка и веднага ви подменихме скапания двигател!"