IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Привикват 80 000 автомобила Audi в сервизите

Около половината от проблемните машини са в Китай

Привикват 80 000 автомобила Audi в сервизите

Концернът Volkswagen обяви за изтеглянето в сервизите за ремонт на 80 000 автомобила Audi. Проблемът при тях е в системата за впръскване на горивото, съобщава Reuters.
Привикват 80 000 автомобила Audi в сервизите
Audi A5 Снимка: Audi

Около половината от машините са сглобявани в Китай. Сервизната акция ще засегне автомобили, произведени през периода април 2011 – април 2012 г. Проблемът е установен, след като няколко шофьори са се оплакали, че усещат миризма на бензин в салона.

На своя ред китайската агенция Xinhua обяви, че местното съвместно предприятие FAW-Volkswagen ще започне сервизната акция на 20 март, като тя ще засегне автомобили от различни модификации на Audi A4, A5, A6, A7 и Q7.

През миналата година концернът Volkswagen обяви, че заради дефект на задното окачване на модела VW Jetta ще изтегли около 500 000 автомобила в САЩ и Китай.

 

0 от 500
  • #37
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да няколко хахаха тоя с промитата тиква още вярва на прес центъра на ВАГ.Я виж в интернет колко са хората и виш статията на собственото им списание АУТОБИЛД за двигателите tsi и пак говори."Въпреки главоломно нарастващите оплаквания от двигателите и техните вериги от VW мълчат за проблема .." "След засилилият се натиск, от VW обявиха, че за проблемите с веригата ще поемат част от разходите по отстраняването им, но само на някой двигатели"Тцтц... криййй докато не се размирише прекалено!
  • #36
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Фетз ( преди 9 години )
    Не разбирам защо много хора не осъзнават нагласеността на някои т.нар. съдебни дела по повод на дефекти застрашаващи животи.В случая на Тойота имало самоускоряващи коли. Реално има и адекватна реакция в такива случаи. Усети ли човек, че колата ускорява сама или скача на спирачката с двата крака - не може да не спре, макар и с риск колата да изгасне. Другото действие е освобождаване от скорост и спиране, независимо дали автомобила е с ръчни скорости или с автоматични.
  • #35
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ето така се прави!"няколко шофьори са се оплакали, че усещат миризма на бензин в салона."Оплакали се хората и веднага сервизна акция. При Тойота разследващите намериха в офисите на Тойота скрити купища кашони с оплаквания на клиенти, за самоускоряващи *** на газта и неработещи спирачки, само, че Тойота крили проблемите и ги криели. За това им беше наложена глоба, за умишлено укриване на дефекти. После с десния еър бег пак беше същото, дори на Българин му осакати крака и Тойота се правеха на луди и едва ли не изкараха виновен човека, че седял на пасажерското място и еърбега се отворил и му разкъсал целия крак. И две години по късно след множество инциденти и дела признаха, за дефектния еърбег.
  • #34
    10 rate up comment 4 rate down comment
    sorry ( преди 9 години )
    Нищо ново, предстсвата за немското качеството в БЪЛГАРИЯ винаги е била много преувеличена, дойде времето този мит да бъде развенчан.
  • #33
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Рано или късно истината излиза наяве.
  • #32
    7 rate up comment 5 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    А стига ве,станал съм център на внимание,хахахахахахахаха.Отивам да прасна един гроздомицин за ваше здраве.Споровете са си спорове,но ракията трябва да се уважава,хахахахахахаха.Ай със здраве си останете,всички.
  • #31
    6 rate up comment 8 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    Благодаря,Дошо.Отивам да драсна на стената,хахахахахахаха.Все ми е едно дали ще имам + или - на някой коментар.Може и да случил на "убито" от каране Ауди,затова да си наливал в него.Аз карах 2 Аудита и нямам оплаквания.Е имат си кусури,не са идеални,но като цяло съм доволен.То при всички марки е така.Тъста ми има ЦРВ 2,0 128 коня от Италия.Много пари сипа в нея,докато я направи.Но не мога да съдя само по неговата Хонда за всички останали,нали?Така е и с Аудитата и с останалите марки.
  • #30
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Ярославе за първи път ти сложих плюс.А обясни им на децата тук, които ми дрънкат, че ново Алди не съм бил виждал и съм имал лошо мнение защото съм имал допир само със стари коли от тази марка.
  • #29
    6 rate up comment 5 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    Ясно ми е.Хората са казали-преди се учеше металознание и колите се правеха от инженери,а сега се учи маркетинг и колите се правят от мениджъри.Моята трошка е имала гаранция срещу корозия 12 години.Сега е на 24 и още няма ръжда.Километража показва 260-270 х. км,но сигурно има поне още 100 х. отгоре.И не я спирам.А служебната Дачия 1,5 дци,2010 г,е на 220 х и вече е дроб.Веднъж я пребоядисаха,защото започна да ръждясва.Планирано остаряване,ко да се прай.5 години и в кофите за разделно събиране.
  • #28
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ярославе, не искам да те разочаровам, но ще си останеш със надеждите за стягането на Ауди! И не само Ауди, но всички световни производители в днешно време правят автомобили, които да издържат около 10-12 години или около 250-300 000 км! Това макар и никоя компания да не го заявява гласно, е публична тайна че е така, за да бъде производството на автомобили рентабилно!