IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW Group остава убедителен лидер в Европа

Германският концерн е пласирал над два пъти повече коли от втория в класацията

VW Group остава убедителен лидер в Европа

Най-големият производител на автомобили през ноември продължава да бъде VW Group, става ясно от данните на Европейската асоциация на автомобилните производители (ACEA).
VW Group остава убедителен лидер в Европа
Германският концерн е пласирал 253 218 нови автомобила (ръст от 2,6%), с което води убедително пред втория в класацията. Резултатът на групата за първите 11 месеца е 2 946 296 продажби, което е със 7,4% повече от предходната година.

Второто място в класацията по продажби в Европа е за френската група PSA Group. Нейният резултат за ноември е 98 454 продажби, или спад от 3,1% спрямо ноември 2013 г. За 11-те месеца е записано увеличение от 3,8% до 1 258 457 продажби.

На трето място е също френска компания - Renault Group. Продажбите й през ноември бележат увеличение от 3,9% (92 457 автомобила), а тези за 11-те месеца - ръст от  14,3% (1 121 024 автомобила).

Четвъртото място е за Ford, а топ 5 затваря Opel. Шестото място е за компанията BMW Group, която е лидер сред производителите на премиум автомобили. В топ 10 влизат още FCA Group, Daimler, Toyota Group и Nissan.

Ето и пълната статистика на ACEA
VW Group остава убедителен лидер в Европа
Продажбите в Европа и България за двата периода вижте ТУК

0 от 500
  • #24
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    VAGонче, стига лъга! Първо завода в Турция е най-модерният и качеството му е на най-високо ниво от всички заводи на Тойота извън Япония. Второ, ако имаш инфо за глупостите си дай линк или насочи къде да търсим инфото, че всички модели се правели в Турция. Приятел си купи Аурис тази година лятото и беше произведен в Англя. В момента гледам, че там фабриката не е затворена,както не са затворени останалите в Европа.Май много ти се искат някой неща, но фантазиите са нещо различно от действителността
  • #23
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Бакшиш ( преди 9 години )
    Имам Caddy на 285 хиляди километра на което съм сменял само гуми и консумативи, за какви точно сервизи ми говорите?!
  • #22
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Малко са ти стари данните, всички модели на Тойота за Европа се правят в Турция от тази година!
  • #21
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Малко факти за пословично гуповатото ВАГонче: Аурис и Авенсис се правят в Англия, Ярис и Проейс - във Франция, Дина и Хайейс - в Португалия. В Белгия и Германия има големи изследователски центрове. Освен това Тойота има съвместни заводи с Пежо-Ситроен в Чехия където правят Айго.
  • #20
    16 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ВАГ групата е убедителен лидер във всички автосервизи.Ако няма ВАГ ние майсторите загиваме от глад.Японките се чупят само като източиш маслото и антифриза и караш докато се разтопи.
  • #19
    7 rate up comment 13 rate down comment
    статистиката е ясна, ( преди 9 години )
    Само Дошо,Мошо и компани не я харесват.Но това не може да я промени.
  • #18
    14 rate up comment 16 rate down comment
    на Швабен баща му ( преди 9 години )
    Какъв европейски завод на Тойотa?!Откога Турция е Европа?!В Англия вече не се произвежда нищо, всички модели се правят в Турция от неграмотни ***!
  • #17
    15 rate up comment 9 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    За обикновения европеец е много по-изгодно да работи в европейски завод на Тойота, отколкото в завод на Фолцваген. В Кайзен философията на Тойота работникът е основно звено от системата и в резултат на по-големите си отговорности, има много по-голямамотивация да работи добре и да се развива професионално. Работникът в системата на Фолцваген е просто един безмозъчен хамалин.
  • #16
    20 rate up comment 11 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Който избира европейските автомобили, избира ниското качество на високи цени, инвестициите в канцерогенни технологии раздващи се на протекционзъм постигнат чрез корупционните практики и нисък морал.
  • #15
    24 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тойота никъде не е номер едно по продажби според вагенските фенове, но иначе е световен лидер.