IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

И Volkswagen показа водороден автомобил

Германците обаче не бързат да пускат подобен модел на пазара

И Volkswagen показа водороден автомобил

Автомобилният салон в Лос Анджелис стана сцена за премиерата на още един автомобил с горивни клетки. Това е Golf SportWagen HyMotion, който във Volkswagen ще използват за различни изследвания и проучвания.
И Volkswagen показа водороден автомобил
Водородният автомобил изглежда идентично със стандартните версии на Golf SportWagen. Той обаче е оборудван с горивна клетка, която захранва с енергия електромотор, генериращ мощност от 136 к.с.

Автомобилът има три карбонови резервоара за водород, интегрирани в задната част на шасито, които предоставят автономен пробег от около 500 км. Зареждането им отнема между 3 и 5 мин.
И Volkswagen показа водороден автомобил
Volkswagen Golf SportWagen HyMotion спринтира от място до 100 км/час за 10 секунди, като е оборудван и литиево-йонна батерия, която съхранява кинетичната енергия, придобита от регенеративната спирачна система на автомобила. Тази енергия се използва за по-бързо ускорение при старт от място, сочи информацията.
И Volkswagen показа водороден автомобил
Въпреки че изглежда готов за производство, Golf SportWagen HyMotion няма да бъде скоро на пазара. От Volkswagen изтъкват редица пречки, сред които високите разходи и бедната инфраструктура за зареждане с водород. Моделът ще бъде използван като средство за различни изследвания и проучвания.

Същата задвижваща система германските инженери са поставили и на Passat. По-рано прототип на автомобил с горивна клетка показа и компанията Audi, която също е част от концерна VW.
И Volkswagen показа водороден автомобил
Още по темата:
Водородната Toyota отвътре

Новата водородна кола на Honda

0 от 500
  • #19
    6 rate up comment 10 rate down comment
    ВАГончик ( преди 9 години )
    Та да те питам,кой купува и колко хибрида,извън подпомаганите от държавата проджби в Япония? Имаш ли представа,колко е делът на продадените хибриди в общия дял на продажбите в света, в САЩ,в Европа,В Китай,в Лат.Америка,в Африка или Австралия? И да ги сравниш с продажбите на дизеловите автомобили например.Ти си един празноглавец,пишеш едни и същи шаблони,без да имаш познания,без да мислиш и най-вече без да се учиш.
  • #18
    15 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ВАГончик, пак ли ти бе! Пак ли почна с глупостите. ФВ и Алуди имат само на чертожната дъска модели на високотехнологични автомобили. В шоурумовете им освен дизели друго не продават. Върви да провериш, ако не вярваш! Преди няколко години същите тези смешници казваха, че няма да правят хибриди,защото нямало пазар за тях. Сега, като има пазар и се продават милиони хибриди защо още се ослушват. Всъщност правят хибриди, но никой не ги купува. Защо ли? Същото е с водородните коли в момента.
  • #17
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ярославе, японците пущат колите в продажба, а немците пущат картинки само и дебнат в засада само на приказки. Колкото до арабите не ги мисли! Нефта се ползва за много, много други неща. Фармацефтиката, гумите, пластмасите, найлоните и още много др. неща се правят с петрол. А имат средства за най-малко 100 г. напред. Друг е въпросът, че много се оядоха с този петрол и е време да им се намали финансовия поток.
  • #16
    9 rate up comment 15 rate down comment
    до Дошовците ( преди 9 години )
    Сега като ви покажат и модела на Ауди с горивни клетки,съвсем ще перкулясате. И за разлика от онова дизайнерско недоразумение с вид на посиняла къртица,ФВ и Ауди представят едни функционални и завършени автомобили. И един ден,когато добива,съхранението и дистрибуцията на водород придобие търговски характер,а не само маркетингова закачка е ясно,че отново автомобилите на немците ще са доминиращи и като дизайн,и като експлотациони качества,като стил и имидж.Както винаги е било,е и ще бъде.
  • #15
    8 rate up comment 5 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    Опаааа,японците пуснаха кола на водород.Фауве и те готови и чакат в засада.Дженерал Мотърс също имат водородна разработка.Сега остана само на всяка бензиностанция да направят колонка за зареждане на водород и Дубай отново ще се превърне в пустиня,а арабите пак на камилите.Като преди 100 години.Хехехе,ще има интрига.
  • #14
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "The FCX Clarity is currently produced in Japan, at a new dedicated fuel cell vehicle assembly line in the Honda Automobile New Model Center. The fuel cell stack itself is produced at Honda Engineering Co. . Honda planned to produce 200 vehicles within 3 years.In July 2014 Honda announced the end of production of the FCX Clarity for the 2015 model, together with the Honda Insight hybrid and the Honda Fit EV electric car."Kaкто се разбира успехът на Хонда е огромен.
  • #13
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    От Хонда "Кларити" са произведени само 200 бройки за 3 години, предназначени за Япония и Калифорния в САЩ. Общо взето експериментален модел, да видят какво ще стане.
  • #12
    11 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Истинските автомобилостроители правят НОВ автомобил от нулата. Създават НОВ модел, а не като немските копировачи, които гледат от другите и понеже не могат да измислят нищо смислено, вземат един грозен Гоуф и му слагат батерии, водород, правят го хибрид и т.н. Толкова са назад горките, че просто няма на къде повече. Не само в дизайна, който е от десетилетия, но и в технологично отношение.
  • #11
    10 rate up comment 10 rate down comment
    реалиста ( преди 9 години )
    Видяла жабата, че подковават коня и тя вдигнала крак...Такива рисунки всеки може да направи, но да направи работещ автомобил на водород, който след няколко месеца излиза на пазара е съвсем друга бира. Същото беше и с хибридите. Тойота започна да ги произвежда и продава, а пръдливите шваби правеха измислени тестове в които дизелите им уж излизаа по-икономични. После почнаха да приказват, че не правели хибриди, защото нямало пазар за тях, а накрая, като видяха, че се продават милиони какво стана?
  • #10
    8 rate up comment 4 rate down comment
    L33T ( преди 9 години )
    Ето линк към статията за следващото поколение FCV http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/23774-novata-vodorodna-kola-na-honda/