IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първите 3-цилиндрови двигатели в историята на Audi

Агрегатите дебютират в обновените A1 и A1 Sportback

Първите 3-цилиндрови двигатели в историята на Audi

За първи път в историята си германската компания Audi предлага двигатели с 3 цилиндъра. Те дебютират при обновените A1 и A1 Sportback, които демонстрират още нови опции, променен дизайн, по-широки възможности за персонализация и пренастроено шаси.
Първите 3-цилиндрови двигатели в историята на Audi
Новите двигатели са един бензинов и един дизелов. Бензиновият е TFSI с обем 1.0 литра, като ще бъде базов в гамата на моделите. Той генерира 95 к.с. и има средно потребление на гориво от 4,3 л/100 км, сочи информацията от Audi.

Дизеловият двигател с три цилиндъра е 1.4 TDI. Той е от икономичната серия на производителя "ultra", която се появява за първи път при A1 и A1 Sportback. Агрегатът генерира 90 к.с. и изисква средно по 3,4 л/100 км.

Иначе гамата от мотори на A1 и A1 Sportback е представена от общо 6 двигателя - четири бензинови TFSI и два дизелови TDI, предлагащи мощност между 90 и 192 к.с.

При спортните модификации на моделите, обозначени като S1 и S1 Sportback, двигателят е познатия 2.0 TFSI с 231 к.с. и 370 Нм. Той се куплира със система quattro и предоставя ускорение от място до 100 км/час за 5,9 сек. Максималната скорост на движение е 250 км/час.
Първите 3-цилиндрови двигатели в историята на Audi
Обновените A1 и A1 Sportback, както и модификациите S1 и S1 Sportback, демонстрират също така модернизиран външен вид. Той е изпълнен в стила на обновените наскоро A6 и Q3, като засяга фаровете, решетката на радиатора, джантите и броните. Новите елементи правят моделите с приблизително 2 см. по-дълги до 3,98 метра.

В салона пък са интегрирани последното поколение на инфо-развлекателната система MMI и достъп до интернет чрез Wi-Fi.

Разширени са и възможностите за персонализация, които вече обхващат почти всеки елемент от интериора и екстериора на колата - от цвета на отворите за вентилация на купето до стикерите за купето. Налични са и оригиналните аксесоари на Audi Genuine Accessories.

Промени има също така в шасито и кормилното управление, а като опция се предлага технологията, която променя настройките на амортисьорите, волана, трансмисията и чувствителността на педала на газта.

Снимки: Audi

Тагове: audi a1 audi a1 sportback
0 от 500
  • #12
    14 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ОООО здравей сервиз. Тия малки супер добри двигатели от ВАГ ги знаем от UP! с 1.0 и гоуф с 1.4 - нито единия от двата не харчи колкото му е написано а с 50% отгоре и на всеки 30 000 км ремонта е по-скъп от самия дв. хахаха успех на клиентите на ауди с модели А1
  • #11
    17 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    О боже, VW съвсем съсипа Ауди. Тези три циндрови двигатели ги има в Поло и Фокс в момента и вече за трети път получавам писма от VW, че трябва да отида на сервиз да ми подменят разни дефектни части по мотора. Та същите трицилиндрови дранголника ще монтират и на Ауди сега. Така става, когато Мениджмънта се намесва повече от Визията и Техниката в едно производство.
  • #10
    29 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Първите трицилиндрови двигатели в историята на Ауди се появяват с А2 преди 14-15 години.Поредната статия писана(преписана) от накой много голям ***. Аман се каза, много неграмотници се навъдиха. Ограмотете се !!! Поне малко ?!?
  • #9
    6 rate up comment 4 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    Imenno.Kazah 4e ne zapo4va s A
  • #8
    5 rate up comment 5 rate down comment
    ВестникШОК! ( преди 9 години )
    RRE другия път да започва с S или RS..!
  • #7
    9 rate up comment 6 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    Merci:)Do 10 dni triabva da pristigne zviara
  • #6
    9 rate up comment 4 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    Ne mi stignaha,taka da kaja silite za novo Porsche,no iznenadata 6te vi haresa
  • #5
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хаха,х сега тука разбирачите ще ти разсяснят как мега-мощно си се прецакал. Иначе от мен честито и със здраве да я шофираш:)
  • #4
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    REE купи ли Поршето?
  • #3
    9 rate up comment 12 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    6te podskaja.Audi e.4isto novo e. Mega mo6tno e.Modela ne po4va s A:)