IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първите 3-цилиндрови двигатели в историята на Audi

Агрегатите дебютират в обновените A1 и A1 Sportback

Първите 3-цилиндрови двигатели в историята на Audi

За първи път в историята си германската компания Audi предлага двигатели с 3 цилиндъра. Те дебютират при обновените A1 и A1 Sportback, които демонстрират още нови опции, променен дизайн, по-широки възможности за персонализация и пренастроено шаси.
Първите 3-цилиндрови двигатели в историята на Audi
Новите двигатели са един бензинов и един дизелов. Бензиновият е TFSI с обем 1.0 литра, като ще бъде базов в гамата на моделите. Той генерира 95 к.с. и има средно потребление на гориво от 4,3 л/100 км, сочи информацията от Audi.

Дизеловият двигател с три цилиндъра е 1.4 TDI. Той е от икономичната серия на производителя "ultra", която се появява за първи път при A1 и A1 Sportback. Агрегатът генерира 90 к.с. и изисква средно по 3,4 л/100 км.

Иначе гамата от мотори на A1 и A1 Sportback е представена от общо 6 двигателя - четири бензинови TFSI и два дизелови TDI, предлагащи мощност между 90 и 192 к.с.

При спортните модификации на моделите, обозначени като S1 и S1 Sportback, двигателят е познатия 2.0 TFSI с 231 к.с. и 370 Нм. Той се куплира със система quattro и предоставя ускорение от място до 100 км/час за 5,9 сек. Максималната скорост на движение е 250 км/час.
Първите 3-цилиндрови двигатели в историята на Audi
Обновените A1 и A1 Sportback, както и модификациите S1 и S1 Sportback, демонстрират също така модернизиран външен вид. Той е изпълнен в стила на обновените наскоро A6 и Q3, като засяга фаровете, решетката на радиатора, джантите и броните. Новите елементи правят моделите с приблизително 2 см. по-дълги до 3,98 метра.

В салона пък са интегрирани последното поколение на инфо-развлекателната система MMI и достъп до интернет чрез Wi-Fi.

Разширени са и възможностите за персонализация, които вече обхващат почти всеки елемент от интериора и екстериора на колата - от цвета на отворите за вентилация на купето до стикерите за купето. Налични са и оригиналните аксесоари на Audi Genuine Accessories.

Промени има също така в шасито и кормилното управление, а като опция се предлага технологията, която променя настройките на амортисьорите, волана, трансмисията и чувствителността на педала на газта.

Снимки: Audi

Тагове: audi a1 audi a1 sportback
0 от 500
  • #22
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ауди и безапелационен връх.Това ми прилича на изказване как Кубрат бил герой и велик шампион и победител след вчеращния мач, в който го биха като тъпан
  • #21
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да не говорим че Ролс , Бентли , Лексус, Инфинити , Линкълн които са еталноа за лукс са японски,английски и американски :)....поне още20 години ще правите опити Фашистки некадърниц...пък до тогава може и да се науците как се прави...но пак не е много сигурно..... :)))
  • #20
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не знам как ще ги купи някой като се опитват да продадат на изисканите европейци това урудливо подобие на автомобил и то с претенции за премиум...!?!?! преимиум автомобил означава стил,елегантност изящество,класа.
  • #19
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Много грозил ве хора , то бива, бива грозил ама чак дразни , мястото му е само в пресата за скраб, а после за Германия за каска.
  • #18
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Кой квото иска това да си купи. Лошото е, че все повечепроизводители ввъвеждат тея едноцилиндрови двигатели. И след 2-3-4-5 години ох та леле двг. е за скрап. Още трябва да се учат всички докато направят надеждни малолитражки или просто да ги продават като резервни части ама за по хиляда лева парчето.
  • #17
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    това на снимката е супер грозно, еманация на германския дизайн.
  • #16
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    исторически не е вярно че това са първите трицилиндрови двигатели на Ауди . Тъй като марката Ауди е пряк наследник на Ауто Юнион и DKW е логично да се смята че е наследник и на произвежданите от тях трицилиндрови двигатели познати в България от автомобилите "Вартбург"
  • #15
    7 rate up comment 6 rate down comment
    RRE do Do6yy ( преди 9 години )
    Do6ke predstavia6 li si kolko si nisko v hranitelnata veriga 6tom nari4a6 niakoi koito moje da te kupi i prodade za 5 sekundi caval
  • #14
    14 rate up comment 12 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    Taia skoda e po-grozna i ot Polo muhahahaha , markata na biv6ite golfadjii e audi-skodka muhahahahahaha toest markata na selianite. A nai-zdravata malka premium kola e i vinagi e bila Toyota IQ. Skodka A1 e germanski ka6on.
  • #13
    11 rate up comment 12 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Ееее това и за външен *** не става.Прекалено тясно е дори за ***.А кавала РРЕ се съсипал да си пише и да си отговаря.*** смешника.