IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Приемникът на Ferrari 458 ще получи малък турбо-мотор

Двигателят с обем 3.8 литра ще развива повече от 660 к.с.

Приемникът на Ferrari 458 ще получи малък турбо-мотор

Първата значима премиера на Ferrari след края на 23-годишната епоха на Лука ди Монтедземоло ще бъде приемника на модела 458. Според изданието Autocar този автомобил ще стане образец за стремежа на италианската компанията към намаляване на обема на силовите агрегати.
Приемникът на Ferrari 458 ще получи малък турбо-мотор
Машината ще съхрани 8-цилиндровия мотор, с който разполага и сегашното Ferrari 458 (на снимката), но обемът му ще бъде намален значително, а мощността - увеличена. Очаква се новият двигател ще бъде изграден на базата на сегашния 3.8-литров агрегат, задвижващ модела California T, като при обем под 4 литра той ще разполага с мощност от над 660 к.с.

Известно е, че Ferrari, както и редица други автомобилни производители работят върху електрическа турбина, но според експертите на Autocar появата на тази технология в приемника на 458 е малко вероятна. Причината е, че тя е твърде скъпа и технически доста сложна, за да бъде инсталирана на готовата вече платформа. На модела обаче ще дебютира нова скоростна кутия, с чиято разработка се занимава компанията Getrag.

Намаляването на работния обем на двигателя ще доведе не само до икономия на горивото. Във Ferrari са убедени, че с този си ход ще направят модела си още по-популярен на китайския пазар, където автомобили с обем на мотора над 4 литра трябва да плащат огромен данък. Това също оказва негативно влияние на продажбите на Ferrai 458 с неговия 4.5-литров V8.

Премиерата на новия спортен автомобил на италианския производител вероятно ще се състои на автосалона в Женева през март догодина. Негов главен конкурент ще бъде McLaren 650S.

Снимка: Ferrari

 

Тагове: ferrari 458
0 от 500
  • #3
    3 rate up comment 0 rate down comment
    //// ( преди 9 години )
    баварец кефиш...
  • #2
    3 rate up comment 7 rate down comment
    бавареца ( преди 9 години )
    велики са. откак хонда направиха NSX и S2000 тия гледат от тях как се правят високооборотни мотори. от как Нисан направиха gt-R тия гледат от тях как да правят битурбо. сега чакаме Тойота да направи кондензаторен спортен хибрид и тия да пак да гледат от тях. велики са. добре че правят лимитирани серии за да са велики.
  • #1
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Най-големите са. Сега да видим дали ще устоят на натиска и дали ще запазят задното предаване - всички конглокенти са с 4x4. НЕ че им пука ама някой псевдо фенове си мислят, че така е по-сигурна колата и с тия 0.2 сек до 100 по-бързо ще стигнат някъде светкавично.