IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Приемникът на Ferrari 458 ще получи малък турбо-мотор

Двигателят с обем 3.8 литра ще развива повече от 660 к.с.

Приемникът на Ferrari 458 ще получи малък турбо-мотор

Първата значима премиера на Ferrari след края на 23-годишната епоха на Лука ди Монтедземоло ще бъде приемника на модела 458. Според изданието Autocar този автомобил ще стане образец за стремежа на италианската компанията към намаляване на обема на силовите агрегати.
Приемникът на Ferrari 458 ще получи малък турбо-мотор
Машината ще съхрани 8-цилиндровия мотор, с който разполага и сегашното Ferrari 458 (на снимката), но обемът му ще бъде намален значително, а мощността - увеличена. Очаква се новият двигател ще бъде изграден на базата на сегашния 3.8-литров агрегат, задвижващ модела California T, като при обем под 4 литра той ще разполага с мощност от над 660 к.с.

Известно е, че Ferrari, както и редица други автомобилни производители работят върху електрическа турбина, но според експертите на Autocar появата на тази технология в приемника на 458 е малко вероятна. Причината е, че тя е твърде скъпа и технически доста сложна, за да бъде инсталирана на готовата вече платформа. На модела обаче ще дебютира нова скоростна кутия, с чиято разработка се занимава компанията Getrag.

Намаляването на работния обем на двигателя ще доведе не само до икономия на горивото. Във Ferrari са убедени, че с този си ход ще направят модела си още по-популярен на китайския пазар, където автомобили с обем на мотора над 4 литра трябва да плащат огромен данък. Това също оказва негативно влияние на продажбите на Ferrai 458 с неговия 4.5-литров V8.

Премиерата на новия спортен автомобил на италианския производител вероятно ще се състои на автосалона в Женева през март догодина. Негов главен конкурент ще бъде McLaren 650S.

Снимка: Ferrari

 

Тагове: ferrari 458
0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 9 години )
    бе човек - статията е за мотори на ферари. къде заби в гората.... виж ми първия пост и виж от кога си почнал да се заяждаш.
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Enzo ( преди 9 години )
    И наистина си мисля, че на нова японска кола не си се качвал, защото ако го беше направил, нямаше да спориш с мен дали СА или НЕ СА *** японските коли. Като седнеш в новия Авенсис например, а след това в твоето А4 (сега, с уговорката, че е запазено и поддържано Аудито), пак щеше да си с усещането, че си се прехвърлил от Ту154 на изтребител... Като и Авенсиса да е модел 2010, а Аудито ти 2000г. Но очевидно не си правил такъв опит. Ако го направиш, не би спорил с мен. Пробвай.
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Enzo ( преди 9 години )
    Добре, изгубих интерес към комуникацията с теб. Напълно безпредметно е. Аз съм карал всички нови модели на Хонда през последните десетина години, както и тези на Тойота, Мазда и Мицубиши. Включително съм тествал и Legend, когато стана кола на годината... за Япония и твърдяха, че била премиум. Минала беше покрай премиума. И всъщност да ти кажа, че да сравняваш последния Акорд например, с новото БМВ 3 серия, е все едно сравняваш Ту154 с изтребител. Пък и цените им са почти еднакви. Почти, казвам.
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 9 години )
    еми хубаво е аудито. километрите са му точно толкова защото го карам от 7г и познавам тоя дто го купи чисто ново. не се разваля, бяга много. куатро. а пък ти се заяждаш. ако не знаеш нищо за NSX ще ти кажа че Ферари смениха 3 поколение предшественици на 458 докато направят нещо дето да се мери с хондата. 348,355,360 . и все още хондата на старо струва повече от първите две поне. и големите победи в F1 ги постигнаха И благодарение на един инженер по двигателите , който взеха от хонда Ф1.
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Enzo ( преди 9 години )
    Аз пък не знам какво всички се заяждат с това "Enzo"! Какво ли си мислите, че значи?Отделно, това дето го караш... извинявай, ама някаква гордост долавям в поста ти. Пък някак си не пасва - твърде обикновен автомобил, от среден клас... на 10 години и на "никой не знае" на колко километра. Това изобщо не съвпада с лично моите представи за истински автомобил. Във всеки случай обаче, точно заради това, вероятно имаш това оптимистично мнение за японските коли - просто не си карал нова японска кола.
  • #8
    1 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 9 години )
    и друг път съм го казвал - карам А4 2005та г. на 135к км . двигател 2.0Т - 200кс преди чипването. и съм карал мнооого други дори по истински коли. а това че ти се наричаш Енцо значи че си пълен комплексар. по пълен няма накъде. и по ясно няма накъде.
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Enzo ( преди 9 години )
    Чекай да си поправя английското изписване на "iPhone"... че доколкото са ми познати смешниците като "Бавареца"?????????, ще се заяде с печатната ми грешка!
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Enzo ( преди 9 години )
    И най-големият *** на тоя свят, който е сядал в японска кола, но и в други, знае, че това са най-смешните кошници на тоя свят. Баварец-о-о... вземи покарай малко различни коли и после седни да пишеш идиотщини.От 100 км. си личи, че си безпаричен ***, който кара 20 годишна японска бънгия и в живота си не се е докосвал до истинска кола.То на хартия и Samsung е по-добър от iPone, ама вземи едното и после другото, пък пак ще поговорим. В оризища коли не стават, там стават само практични МПС-та
  • #5
    1 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 9 години )
    винаги когато видя ad hominem пост и много се кефя - още не са се свършили *** и ще има кой да дои кравите на село. готино.
  • #4
    3 rate up comment 2 rate down comment
    бай уй ( преди 9 години )
    Баварец ли си, запорожец ли си, все тая...Гледай си японската анимация и недей да се опитваш да мислиш...Болезнено е за такива като теб