IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda получи награда за иновации в аеронавтиката

Отличието получи Мишимаса Фуджино, президент и СЕО на Honda Aircraft Company

Honda получи награда за иновации в аеронавтиката

Първият самолет на Honda получи едно от най-високите отличия в аеронавтиката, съобщават от японската компания. Награда за иновации на Международния съвет за въздухоплавателни науки (ICAS) бе връчена на Мишимаса Фуджино, президент и СЕО на Honda Aircraft Company.
Honda получи награда за иновации в аеронавтиката
Японецът е отличен от ICAS за пионерския си принос при проектирането и разработването на HondaJet. И по-специално за оптималната конфигурацията "Over-The-Wing" за монтиране на двигателите. Отличието бе връчено по време на 29-ия конгрес на ICAS, който се проведе в Санкт Петербург, Русия.

„За мен е голяма чест да получа тази престижна награда в аеронавтиката. Признанието за приноса на Honda в научните изследвания и развитие от най-уважаваните световни авиокосмически компании и от обществото е от изключително значение за мен.", споделя Мишимаса Фуджино.
Honda получи награда за иновации в аеронавтиката
Новаторската "Over-The-Wing" конфигурацията за монтиране на двигателите води до намаляване на въздушното съпротивление при висока скорост, а от там и до значително редуциране на разхода на гориво. Иновацията се отразява положително също така на вътрешно пространство, посочват японците.

"Иновативният дизайн на самолета помага на HondaJet за постигане на най-високата скорост, най-голям обем в кабината и най-висока горивна ефективност в сравнение с останалите самолети в този клас", допълват от ICAS.

Снимки: Honda

Тагове: hondajet
0 от 500
  • #16
    14 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    като почнат едни кирливи българи да плюят по германците и ми става жал за нацията- после говорят че политиците били виновни. да не би политиците да са заплодили майките ви бе ***.
  • #15
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    BASF поне от 10 години се казва EMTEC. Това го няма в "Гигъл" или не си го видял?
  • #14
    26 rate up comment 4 rate down comment
    Hero ( преди 9 години )
    Ми хубаво си ги написал тия неща за известните германци, ама ако се поинтерисуваш малко, по-точно ако искаш да си обективен, ще разбереш че същата статия може да се напише например за Китай, с тяхната 5000 годишна история, или Индия, или още поне няколко държави.
  • #13
    21 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не само Мерцедес и Оптиката им е сила имат и БМВ и Ауди и Порше, чувал ли си за Heckler & Koch, SIEMENS, BOSCH, BASF? Над 13% от световните заявки за патент са немски и това нарежда страната на 3-то място в света. Като нация, занимаваща се с изследователска и развойна дейност, германците са нареждат на първа линия по нови технологии. Германия изнася повече хай-тех продукти от колкото всяка друга страна с изключение на САЩ и над 600 фирми са активни в най-модерните области на биотехнологиите, Германия е първа по експорт в света и е третата страна с най- силна икономика в света. Именно заради приноса на Германия в новите технологии две трети от световните водещите международни специализирани панаири се провеждат в Германия. Страната изнася стоки за над 940 милиарда щатски долара от леки коли до машини, и промишлено оборудване, от фармацевтични стоки до домакински уреди.Ще ти кажа някой интересни факти. Немския език е вторият най- популярен език в Европа и Япония след английския и третият най- популярен чужд език преподаван в целия свят. Знаеш ли че в Япония се изучава силно немския език, в 70% от училищата там се изучава немски именно, защото Япония е разбрала, колко голямо предимство представлява за тях да се запознават и ползват немската технология както и в бизнеса. Друг интересен факт е че кандидат за работа с владеене на немски език в САЩ винаги ще бъде предпочетен пред другите кандидати без такива умения. Според американците Четири от десетте най- иновативни компании в света днес се намират в Германия. А в света Германия е символ на иновация, култура всичко, като се тръгне от разработката на живачния термометър на Фаренхайт в 1714 г. и се стигне до Теорията на относителността на Айнщайн, няма да коментирам, за това, колко нива са били технологично над останалия свят по време на втората св.вайна, но не мога да не спомена Моцарт, Бах, Бетовен, Шраус, Вагнер.. философите Кант, Хегел, Маркс, Ницше.. Психолозите Фроид и Юнг и т.н. хайде стига, че стана роман.
  • #12
    21 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аааа, разбрахме идеята! Немската технологична мисъл е на ниво втората световна война и тука всички сме длъжни да отдадем чест на съвременната немска технологична мисъл под всяка статия! Ясно! Ами да я уважим тогава с бира и вурст, ай наздраве!
  • #11
    14 rate up comment 5 rate down comment
    е как така? ( преди 9 години )
    Едно жокерче, опушени фенчета, можете да развиите тезата, как по времето на Хитлер именно германците са развили реактивните двигатели! Ашколсум! :))ХАха, анонимния под мен дори е взел шегата ми на сериозно!
  • #10
    19 rate up comment 7 rate down comment
    Илко ( преди 9 години )
    До Долния коментар "месршмита" Брачед в момента немската инженерна мисъл, не може да роди повече от някой перилен препарат или някоя дограма! С високите технологии те отдавна са скарани! Мерцедес и Карл Цайз, правят изключение!
  • #9
    18 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Гермаците правят първия самолет с реактивни двигатели. Съюзниците по време на втората световна вайна като видели във възуха немския Месершмит Ме 262 направо замръзвали. Първите съюзнически пилоти оцелели след схватка с него разказвали, че това било самолет без витла, който летял много бързо. Пилотите изобщо не са си предстявяли, че може да има самолет без витла. След втората световна война, конструкторите както следва са приютени в САЩ и Русия, където създават новите модели на Американската и Руска авиация. Със сигурност американските Норт Американ F-86 и Боинг B-47 направени от немския конструктор Вилхелм Месершмит.
  • #8
    31 rate up comment 7 rate down comment
    Нев ( преди 9 години )
    До анонимния от долу: Пак не разбрах къде са германците тук? Как като стане въпрос за високи технологии и германците изведнъж изчезват?
  • #7
    10 rate up comment 35 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Самолетчето не е нищо особенно. В смисъл някво малко за чарни полети. Вие да сте чели за това какъв самолет разработват американско-британски екип? Самолета се нарича SAX-40. безшумен, при издигане и кацане вдига шум колкото една пералня, специалната стрруктура на крилата му позволява да лети с много ниска скорост, самолета е за гражданската авиация. Безшумният самолет е с размах на крилата 68 м и дължина 44 м - колкото "Боинг 767а не като тази хонда за 5 човека. А двигателите се сложени отзад, като засмукват въздуха над крилото, което изолира хората от реактивния шум при излитането. За целта крилата нямат задкрилки. Това е най-уникалния правен самолет, в момента минава всякакви тестове и до 10 години ще е в серийно производство на пазара. Ето това е самолет. Но никой не тръби, А от Хонда задръстили всички медии с тая снимка. Типично по японски.