IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota остава номер едно и през първото полугодие

Volkswagen измести General Motors от второто място

Toyota остава номер едно и през първото полугодие

Японският автопроизводител Toyota остава на първо място в света по продажби на автомобили през първото шестмесечие на годината, пише USA Today. Volkswagen измести General Motors (GM) от втората позиция, след като американският концерн губи пазарни позиции заради изтеглянето на голям брой дефектни автомобили преди всичко в САЩ.
Toyota остава номер едно и през първото полугодие
Продажбите на Toyota между януари и юни се увеличават с 3,8% на годишна база до малко над 5 млн. автомобила, като ръстове се наблюдават в Азия, САЩ и Европа. Продажбите на домашния японски пазар отчитат силен ръст, след като потребителите увеличиха разходите си преди вдигането на еквивалента на ДДС от 1 април, посочва Toyota.

В Китай продажбите нарастват с 12%, в Северна Америка - с 5 на сто, а в Европа – с 8%.

Германският производител Volkswagen отчита 4,97 млн. продадени автомобила за периода, задминавайки GM, чиито продажби възлизат на 4,92 млн. автомобила, показват представени по-рано данни.

След оповестяването на последните данни Toyota очаква да реализира рекорден брой продажби през 2014 г., надминавайки 10 млн. автомобила. През миналата година компанията успя да продаде 9,98 млн. коли, следвана от GM и Volkswagen.

Японската компания е номер едно по продажби в автомобилната индустрия от 2008 г. насам, с изключение на 2011 г., когато GM си върна короната. Преди 2008 г. американската компания беше хегемон на пазара в продължение на над седем десетилетия.

Снимка: Toyota

Още новини за пазара на автомобили четете в Investor.bg

0 от 500
  • #38
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тези който карат ВАГ са световно-*** мазни селяни.Имам чувство че един и същ *** ги е правил.
  • #37
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Селски *** ***,твойте мазни пръдливи немци изучават технологичния опит на Тойота в немските университети.Евтин и грозен си ти селянино мазен и ти скърцат костите.Хайде качвай се на Гоуфо и бегом на полето да копаш а вечерта те чакат в чалготеката да въртиш мазни кючеци стил *** Балкански.
  • #36
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Бъркаш жълтоустои приятелю! При Тъпота цялата бангия е консуматив, ръждива, дефектна, евтина и грозна. Със скърцаща пластмаса, евтино изработена и имитираща "премиум" метал и кожа...абе жалка картинка. С големият избор на 1-2 вида мотори, атмосферки малолитражки(премиум аМензис с 1.6/1.8 бензин)с въртящ момент от по 50 Нм на литър обем, извличан при 5000 оботрота. Как беше, бръмчи и души пътя, колко да не умре..Само поставка за Шкембе чорба липсва в интериора, за да завърши приказката!
  • #35
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    В Китай принуждават Фолцваген да си изтегли дефектните каруци. Представете си за какво качество става въпрос, след като дори на китайците, свикнали на ментета не им понася... Няма по-некачествена талига от ВАГ, даже американските коли вече са надеждни в сравнение с тях. При ВАГ двигател, окачване и скоростна кутия са консуматив.
  • #34
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тоя долния ме подсети за Китай...малии, ако и там имаше контрол като САЩ, Тъпота щяха да викат не 9 милиона, а 40 милиона за сервизна акция. Ама там си мълчат и траят!.Ха ха ха ха
  • #33
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Алелеее, още не излязъл и вече е в сервизна акции новия Голф. Опаснен бил да не загуби управление шофьора. Ама Сащ не е Германия. Та се съди и дои съответно здраво. Но в Китай проблеми няма. Там се продават модили от 80-те години.
  • #32
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Бож еколко са смешни VW, викат смао окоо 2000 Голфа...не е като 9-10 милиона Тъпоти....Б***хти колко смотани промити мозъци разбирачи и *** има тука, да фалят толкова тея смешници по отношението на качеството от Жълтурия...тц тц тц ..Ама дивата селяндурщина, смесена с плитко чело и жълто покрай устата дава пример за най-тъпите и диви селски мозъци на света! Българин фен на Тъпота и шкембе чорба....Идилия...
  • #31
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "Но марките на ФВ груп са върха на автомобилостроенето, затова и струват стотици хиляди и милиони ? за една бройка,колкото 100 Трошл"Струват на баба ти хвърчилото! Тойота е най-скъпата автомобилна марка от доста години насам. И това съвсем не е случайно.
  • #30
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Volkswagen привиква Golf 2015 в сервиза.Североамериканското подразделение на Volkswagen обяви, че ще сервизира представители на Golf и Golf GTI 2015-та година, след като компанията е установила проблем с предните стабилизиращи щанги на автомобилите. В сервизната акция са включени около 2000 автомобила, при които е възможно шангата да се разхлаби и да доведе до загуба на контрол върху автомобила. От Volkswagen обявиха, че са известили американската NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) и че до момента при тях няма постъпил сигнал за инциденти, свързани с производствения проблем.
  • #29
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Honda CR-V е най-продаваният SUV в света за първото тримесечие на 2014Honda CR-V е най-продаваният SUV за периода януари-март 2014 г. Цифрите, предоставени от консултантите за световния автомобилен пазар Focus2Move, показват глобални продажби на CR-V през тримесечието от 165 017 броя (161 837бр. за същия период през 2013 г.).Класацията Топ 50 на най-продаваните автомобили извежда CR-V на номер 10 в общите продажби и номер 1 при SUV-овете. Допълнителните анализи показват сходен успех и през второто тримесечие, където CR-V остава най-популярният SUV и през май 2014 на номер 8 от месечния чарт с продадени 63 241 броя. Общо от тази моделна година CR-V регистрира към края на май 286 685 продадени броя.Голяма част от успеха на CR-V на глобалната сцена може да се отдаде на оригиналната концепция на автомобила, която той продължава да следва от самото си създаване оптимален баланс между ефективност и поведение на пътя, практичност, многообразие и безопасност на един SUV.Продажбите на CR-V в Европа поеха нагоре през последните месеци благодарение на нововъведението в двигателите 1.6 i-DTEC, част от проекта Earth Dream Technology, който покрива нарастващите изисквания за намалени вредни емисии на дизеловите двигатели и оформилия се тренд за SUV-ове с предно задвижване. Последните вече заемат повече от една четвърт от европейския C-SUV пазар.Новият CR-V с двигател 1.6 i-DTEC едновременно дава отлично пътно поведение (300Nm и 120PS), нисък разход на гориво (4.5L/100km) и емисии на въглероден двуокис от само 119g/km. Комбинацията на олекотен двигател и предно задвижване означава, че CR-V 1.6 i-DTEC е по-лек с 116kg в сравнение с модела 2.2 i-DTEC. Това от своя страна осигурява по-голяма стабилност на пътя и завидна пъргавина. Стилът остава същия уверената визия на четвъртото поколение CR-V, с впечатляваща практичност и обем на багажното пространство от 1648 литра.Новият двигател на Honda 1.6 литра i-DTEC е с алуминиев блок и алуминиева цилиндрова глава и е значително по-лек от 2.2 литровия i-DTEC двигател. Всички отделни компоненти на двигателя също са оптимизирани, за да се намали тяхното тегло и размер като част от иновативната технология. Дебелината на стените между цилиндрите е сведена до 8мм (от 9мм при 2.2 литровия i-DTEC). Това е изключително постижение при разработването на дизелови мотори. В допълнение са използвани и по-леки материали за изработката на буталата и биелите. Двигателят 1.6 i-DTEC се вгражда в последното поколение CR-V, Civic Tourer и Civic хечбек.