IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi няма да преследва Tesla и BMW

Хибридите са ни по-важни от електромобилите, обяви шефът на компанията

Audi няма да преследва Tesla и BMW

Audi не възнамерява да се включи в пазарния сегмент на напълно електрическите коли, защото техните продажби все още са съвсем малки. Това обяви шефът на компанията Руперт Щадлер пред изданието What Car?, като допълни, че марката няма намерение да следва пътя на Tesla и BMW.
Audi няма да преследва Tesla и BMW
A8 Hybrid. Снимка: Audi

Изявлението на топ мениджъра ярко контрастира с наскоро обявените от Audi намерения за пускане на електрически модификации на всички модели в гамата. Щадлер е категоричен, че компанията му разполага с нужните технологии за това, но по-важни към момента са разработките на хибридни технологии.

„Говорих с клиенти на Tesla Motors и те ме увериха, че предпочитат да карат Audi Q7 Plug-in Hybrid. Също така не мисля, че BMW направи нещо уникално с пускането на i3 и i8, защото тези два модела трябва да се произвеждат отделно от останалите. Докато за Audi е много по-лесно да произвежда хибриди в същите заводи, в които прави и стандартните си модели“, обясни Щадлер.

Изявлението на шефа на Audi идва в момент, в който компанията му усилено тества електрическа версия на Q7. Очакваше се тя да се бори с Tesla Model X, но явно в компанията ще се насочат предимно към хибридни версии на моделите си.

 

0 от 500
  • #27
    14 rate up comment 3 rate down comment
    V ( преди 9 години )
    магаре влак не гони!
  • #26
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Хибридният ( преди 9 години )
    50 км на ток при максимална скорост 80 км/ч от 29 коня електромотор и ръчна смяна на режима на работа електромотор/ДВГ??? И това е хибридната гордост на Алди??? На мен ми звучи повече като училищен проект за час по трудово.
  • #25
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Между другото това на всеки 6 месеца ти го припомням и ти на всеки шест месеца ахкаш сякаш го прочиташ за първи път. Вземай си хапчетата за склероза, че скоро ще забравиш и къде живееш, преди малко си писал че живееш в САЩ. Работата отива много на зле.
  • #24
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дошо ако повече четеше щеше да знаеш,2 километра, 3 километра, с напъване, мижане и опити да си представиш не става. НАПИШИ В ГУГЪЛ The Audi Duo III и чети, ето ти и малко инфо за километрите на ток наготово:The Audi Duo III was introduced in 1997, based on the Audi A4 Avant, and was the only Duo to ever make it into series production. The Duo III used the 1.9-litre (120 cu in) Turbocharged Direct Injection (TDI) diesel engine producing 66 kW (90 PS; 89 bhp), which was coupled with a 21 kW (29 PS; 28 bhp) water-cooled electric motor. Both engine and motor powered the front wheels only, unlike the two previous concept Duos. There was a switch inside the cabin for changing between the electric motor and the engine. The batteries would be recharged during highway or country driving, or by plugging the car into an AC power outlet. The electric motor could also recover energy during deceleration and in electric mode the Duo had a range of approximately 50 kilometers (31.07 miles) and a top speed of 80 km/h (49.7 mph)
  • #23
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Ха-ха! Ауди и хибриди??? Че те дори на Льо Ман дето бюджета им е огромен ползват външна разработка на Уилиамс... Пълни комедианти са тия..
  • #22
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Хибридният ( преди 9 години )
    Какви хибриди на Алди бе, вие в ред ли сте? Как може да сравнявате няколко неудачни прототипа с Приус който е с продажби около 5 милиона??
  • #21
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дошо ти и четене това е оксиморон. Ти 3 месеца четеш и не можеш да прочетеш, че Франция е създадена от Франките. Нещо което го пише в Историята на Франция. Ти още спориш, че били Гали, въпреки, че според всички учебници Гали във Франция имало само на полуостров полуостров Бретан, французите ги наричат бретонци. Но ти си бил гледал Астерикс и Овеликс и там казали друго!?! Както и да е Според теб и България не била на България а Турция. Както и да е, 1000 пъти писа, че САЩ си купили от Мексико половината си щати, въпреки, че навсякъде пише че САЩ са завзели тези щатове от мексико през Американо-мексиканската война. И след хиляда питания, не каза къде си го прочел. То и как да кажеш, като такова нещо никъде не пише. Няма да коментирам, изцепките, че САЩ не били унищожили индианците и че не ги били затворили в резервати, то това вероятно всяко дете до десетата си годинка го е прочело, но според теб това го бил направил Колумб, нищо че Колум е вършал в централна Америка. Дошо ти си тотална и пълна невежа. За неща доказани и описани ти ги отричаш, стискаш силно очи и започва едно голямо напъване и започваш да си представяш кое как е било. Ха ха ха ти ако четеше, нямаше да си посмешището в аутомедия.
  • #20
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не говоря за хибридите на Тойота а на Ауди, които още тогава само на ток изминаваха 50км. Тойота оня ден се хвалеше, че минала 20 километровото трасе на Нюрбургринг почти без да включи ДВГ ха ха..
  • #19
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    б.б., японците носят маски не за да се предпазят от снога, а за да предпазят околните от вирусите когато са болни.
  • #18
    5 rate up comment 6 rate down comment
    b.b. ( преди 9 години )
    "въздуха в големите градове в Европа е много по-замърсен и лош отколкото в америка и япония например" То затова в Токио ходят с маски и бяха направили автомати за продаване на ... кислород! напиши в Гугъл "градове с най-замърсен въздух в света" и виж дали ще излезе и един европейски! Всички са в Азия и Южна Америка. Китай и Индия най-много. То бива да се чете само пропаганда, ама бива и да се проверяват фактите. Живеем в информационен век.