IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi няма да преследва Tesla и BMW

Хибридите са ни по-важни от електромобилите, обяви шефът на компанията

Audi няма да преследва Tesla и BMW

Audi не възнамерява да се включи в пазарния сегмент на напълно електрическите коли, защото техните продажби все още са съвсем малки. Това обяви шефът на компанията Руперт Щадлер пред изданието What Car?, като допълни, че марката няма намерение да следва пътя на Tesla и BMW.
Audi няма да преследва Tesla и BMW
A8 Hybrid. Снимка: Audi

Изявлението на топ мениджъра ярко контрастира с наскоро обявените от Audi намерения за пускане на електрически модификации на всички модели в гамата. Щадлер е категоричен, че компанията му разполага с нужните технологии за това, но по-важни към момента са разработките на хибридни технологии.

„Говорих с клиенти на Tesla Motors и те ме увериха, че предпочитат да карат Audi Q7 Plug-in Hybrid. Също така не мисля, че BMW направи нещо уникално с пускането на i3 и i8, защото тези два модела трябва да се произвеждат отделно от останалите. Докато за Audi е много по-лесно да произвежда хибриди в същите заводи, в които прави и стандартните си модели“, обясни Щадлер.

Изявлението на шефа на Audi идва в момент, в който компанията му усилено тества електрическа версия на Q7. Очакваше се тя да се бори с Tesla Model X, но явно в компанията ще се насочат предимно към хибридни версии на моделите си.

 

0 от 500
  • #7
    5 rate up comment 10 rate down comment
    бавареца ( преди 9 години )
    i8 за мен е грешка. това е много скъпа кола - има най високата базова цена в целия концерн БМВ, което е абсурдно. естествено ще има *** дето ще си я купят... но нишата е друга. нишата я показа Тесла - голяма ел.мощност за да могат да бият дори М5 по ускорени. тогава вече цената от 80-90к евра се оправдава за доста хора с пари.
  • #6
    4 rate up comment 7 rate down comment
    бавареца ( преди 9 години )
    и какво им е лошото на модерните икономични дизели? щом се купуват значи са ОК. ауди имат хибриди технологии по скоро за да не изостават, но явно дизелите се продават добре. и ще са готови да направят кондензаторни хибриди - които са всичко което ни трябва докато се премине на електрокари.
  • #5
    14 rate up comment 1 rate down comment
    ДС ( преди 9 години )
    Е какво другоп да каже шефа на Ауди. Дори БМВ да са направили нещо уникално, Ауди няма как да го признаят. А иначе с и8 БМВ направиха много хитър ход. Не се конглокират реално с Порше 911, Ауди Р8 и т.н. ... а същевременно крадът клиенти точно на тези модели :)
  • #4
    19 rate up comment 3 rate down comment
    Дифорс Валвматиков ( преди 9 години )
    до "Нев" - напълно подкрепям. Преди време шефа на ФВ груп Бернд Пишетсридер бе обявил, че хибридите нямат бъдеще и за това развиват дизеловите технологии. Сле време Тойота утъпка трудния пионерски път за утвърцдаване на хибриди и немците решиха да се включат. Сега същото твърдят и за ел. колите на Тесла и БМВ (което си е вид хибрид). Преди години Опел извади Зафира и ФВ се възползва от новата ниша и след 4-5 год. направиха Туран. Същото е и с Туарег, Тигуан, Амарок, Пасат CC и др. модели.
  • #3
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Че като са им толкова важни защо нямат смислени хибриди? Ауди продават най-много дизелови автомобили, хибридите (ако изобщо реално продават такива) имат под 1%... Доста важните им хибриди явно ще станат реално важни след 5-10 години.
  • #2
    9 rate up comment 7 rate down comment
    бавареца ( преди 9 години )
    тоя човек най-вероятно знае доста по добре от тези , които пишат в тоя блог... а и според мен е прав - следващите 10-15г принадлежат на хибридите, след това ще видим. при това опита на Тесла показа, че електрокати се правят доста по лесно - ауди няма как да изостанат.
  • #1
    19 rate up comment 6 rate down comment
    Нев ( преди 9 години )
    Да, разбира се че е така Ауди, верваме ви безрезервно! Тесла и БМВ ще правят няколко години ел. модели, ще продават, ще получават мнения от потребителите си за + и - на колите, ще корегират недостатъци, ще имат бюджет за тестове и развиване на технологиите, и.т.н. А Ауди, като един ВАГен, ще се включат на по-следващ етап, когато има пазар, със ен-та серия на Железния чиляк! :)