IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi се отказва от вариаторната трансмисия

На смяна идва модернизирана трансмисия с два съединителя

Audi се отказва от вариаторната трансмисия

Audi повече няма да поставя на свои модели вариаторна скоростна кутия, като инженерите на германската компания са прекратили работа върху нейното развитие. Безстепенната (Audi multitronic CVT - на снимката) трансмисия ще бъде заменена от роботизирана скоростна кутия с два съединителя (S-tronic). Това съобщи един от топ инженерите на марката Ралф Ригер пред изданието Motoring.
Audi се отказва от вариаторната кутия
"Използвахме вариатора, защото той осигуряваше добра икономия на гориво при някои от моделите ни. Вече имаме нова трансмисия с истински предавки, която има още по-добри показатели", обясни Ригер.

Към момента Audi поставя вариатори само на модификациите с предно задвижване от семействата A4, A5, A6 и A7. При наскоро показаният фейслифт на хечбека A7 Sportback модернизираната трансмисия S-tronic с два съединителя вече замени безстепенната скоростна кутия.

Очакванията са следващия автомобил , при който новата скоростна кутия ще измести CVT да стане семейството А4. Неговото следващо поколение трябва да се появи през 2015 г.

Снимка: Audi

 

0 от 500
  • #10
    8 rate up comment 3 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 9 години )
    orizari sa ot VAG...kolko zavoda imat ve4e i o6te kolko stroqt v china, a!?
  • #9
    29 rate up comment 10 rate down comment
    нововнос ( преди 9 години )
    Тоест нищо ново от КЕНЕФВАГЕН, не успяли да направят читава вариаторна кутия и за това се връщат на изпитания и доказан *** DSG. В завода за резервни части и скоростни кутии доволно потриват ръце, директорите вече поръчват яхти и лични хеликоптери!
  • #8
    34 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    DSG-то отдавна е доказано лош избор, може би си спомняте статията че в русия искаха да я забранят със закон.До колкото знам проблема на CVT трансмисиите е че не са пригодени към голяма мощностспоред мен CVT е далеч по добър вариант от нормалните скоростни кутии - винаги двигателя работи при сравнително постоянни обороти и нямаш дупка между скоростите
  • #7
    28 rate up comment 1 rate down comment
    LEX ( преди 9 години )
    Дали вярваш си е твой проблем, няма да ти снимам талоните на колите, за да доказвам колко са Пасатите. Само казвам ние как сме изпатили от тия двойни съединители. Тук споделяме мнения или когато няма какво да кажем, се правим на умни и решаваме кой си измисля и кой не?!?!?!
  • #6
    6 rate up comment 27 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ама да бе 10 пасата имате ха ха, Дошо вече тотално е изперкал, не може да разграничи халюцинациите си от реалноста.
  • #5
    42 rate up comment 6 rate down comment
    LEX ( преди 9 години )
    Не знам дали има общо с S-tronic на Ауди, но имаме 3 служебни Пасат-а с DSG, два са влизали за ремонт на скоростна кутия, докато бяха в гаранция, на третия директно я смениха...
  • #4
    29 rate up comment 6 rate down comment
    LEX ( преди 9 години )
    Аз карам Мерцедес с Autotronic автоматична кутия (CVT) и е супер приятна за каране, плавно движение, постоянно ускорение при оптимални обороти, според това колко съм настъпил ***. Не губи време в превключване и го няма момента с развъртането на мотора след всяко минаване на следваща предавка. А и съм чувал, че наистина не са толкова проблемни като другите автоматични скоростни кутии, например 7G tronic на Мерцедес. На Toyota съм карал E-CVT на хибрид и също е супер! За мен това е изборЪТ!
  • #3
    13 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    много добра логика много добра логика като за ***
  • #2
    27 rate up comment 13 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Алуди не са прости, че обявиха вариаторната кутия за консуматив. Прости са тези, които ги копуват по няколко пъти!
  • #1
    44 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ауди не са прости - CVT кутията няма съединители, няма предавки, съответно в нея почти нищо не се трие и не се износва, т.е. тя е необслужваема - в случай на повреда просто се заменя. Трансмисията с 2 съединителя има и зъбчатки и съединителни дискове и един куп превключвания с ***, което бързо износва елементите, налага се подмяна и - Бинго, увеличава се приходът от резервни части. Каквото и да ми говорят тия мошеници, правят го само заради пари!!!