IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Премиум брандът с най-бърз растеж в Европа

В Lexus очакват още по-добри резултати след пускането на кросовъра NX

Премиум брандът с най-бърз растеж в Европа

Продажбите на Lexus в Европа за първото полугодие отбелязват ръст от 25,4%, съобщават от японската компания. И уточняват, че този показател превръща Lexus в премуим марката с най-бърз растеж на европейския пазар за периода.
Премиум брандът с най-бърз растеж в Европа
Новият IS. Снимка: Lexus

За първите шест месеца компанията е реализирала общо 24 586 нови автомобила на европейските пазари. Най-добре продаван през периода е бил моделът IS. От него са реализирани 6923 екземпляра, като 5366 от тях са представители на хибридната модификация IS300h. Като цяло над 60% от реализираните автомобили на марката са били хибриди.

Ръстът в продажбите от 25,4% изпреварва значително този на пазара на премиум автомобили, който за периода януари-юни 2014 година е 5%. Най-голямо увеличение в продажбите си Lexus отбелязва в Ирландия - цели 206%. Следват Португалия (+156%), Полша (+149%), Гърция (+138%) и Финландия (+100%).

В японската компания очакват възходящата тенденция в продажбите не само да се запази, но и да се увеличи. Основен двигател затова ще бъде компактният кросовър NX, който Lexus представи през април тази година. Моделът ще стъпи на пазара през септември, като трябва да генерира около 1/3 от продажбите на марката в Европа.

"Щастливи сме да видим, че клиентите приемат добре нашите нови модели и все по-често избират хибриден автомобил. Очакваме още по-силни продажби през четвъртото тримесечие, когато в моделната ни гама ще се появи новият NX. Убедени сме, че ще надхвърлим планираните 50 000 продажби за тази година", заяви Ален Ютенховен, вицепрезидент на TME и ръководител на Lexus Europe.

0 от 500
  • #16
    20 rate up comment 11 rate down comment
    hahaha ( преди 9 години )
    Че те тройката германци през ден правят сервизни акции.
  • #15
    20 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Те Мерцедес в Япония продават повече бройки отколкото Лексус. А щом в Япония е предпочитан немския премиум пред Японския, няма какво да коментираме. Сега се сещам, че Автомобил на годината в Япония стана ФВ Голф. Ха ха, японците май разбраха къде се правят автомобили.
  • #14
    15 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    А за надеждност няма смисъл да говорим, не се сещам модел на Ауди да е бил спиран в САЩ, но на Лексус да. Не се сещам Ауди да е имал сервизна акция а Лексусите през месец, задръстват сервизите.
  • #13
    13 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Е какви са продажбите на Ауди в САЩ? Тройно по-големи от тези на Лексус в Европа. А САЩ е най-големия пазар на Лексус в света. Освен това Ауди всяка година настига Лексус в САЩ. В САЩ първо ги настигна БМВ и ги задмина, след това Мерцедес ги настигна и задмина, Сега и Ауди скоро до 2-3 години ще ги изпревари.
  • #12
    22 rate up comment 11 rate down comment
    olele ( преди 9 години )
    Хубаво спорите кой колко продава,ама ако говорим за надеждност германците са толкова назад в класацията. Печелят предимно от части. :D
  • #11
    3 rate up comment 15 rate down comment
    "хаха яд ви е м ( преди 9 години )
    Глупчо,ще ме е яд, ако не мога да си позволя Тойота с малко повече хром и съм принуден да си купя Мерцедес,БМВ или Ауди.Ама май е различен случая,а?
  • #10
    15 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    хаха яд ви е май а? В европа са шувинисти затова е така, ама в Америка какви са продажбите на Ауди? Смешни, да не говорим, че тия *** броят към премиума каруци като А1,А2,А3, които и с реактивен двигател пак няма как да са премиум. Ама вие фенчета мижави се радвайте, че няма на какво друго.
  • #9
    12 rate up comment 16 rate down comment
    лексус ( преди 9 години )
    епремиум само в главите на х'американците и Дошо! А колкото до "ръст"-а, Инфинити е с още по-голям :от около 245 бр вече над 700бр.Няма как да убедиш англичани,французи,италианци и най-вече германци,свикнали с Ауди,Мерцедес,БМВ,Ягуар,Бентли,Ферари,Порше или Астон Мартин,че малко по-лъскава Тойота е премиум бранд.
  • #8
    16 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Така е, пазара на Лексус по света е толкова голям, че до скоро съществуваше само в САЩ и Япония а продажбите на Лексус са толкова големи, че събрани общо в цял свят не могат да стигнат продажбите на Ауди само в Европа. А в Европа са едва 30% от продажбите на Ауди. Толкова по въпроса за необятния пазар на Лексус и космическите му продажби. Такива съществуват само в главата на Дошо, който както знаем и представа си няма какво пише и говори.
  • #7
    17 rate up comment 12 rate down comment
    muhaha ( преди 9 години )
    Е то ако става въпрос Лексус държат най-големия пазар в света. Ако ще спорим кой е по голям.