IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi A8 e-tron ще е с дизелов V6

Седанът ще получи двигателя на концепта RS5 TDI

Audi A8 e-tron ще е с дизелов V6

Компанията Audi ще добави в моделната си гама модификация e-tron на седана А8. Тя ще може да се зарежда от електропреносната мрежа, като ще включва дизелов V6 двигател. Това съобщи ръководителят на отдела за разработки на германския производител Улрих Хакенберг пред Auto Express.
Audi A8 e-tron ще е с дизелов V6
Сегашната хибридна версия на седана A8 използва агрегат с мощност 245 к.с., в който влиза 2.0-литров бензинов турбо-мотор. При скорост до 100 км/ч автомобилът може да измине само на електричество около 3 км.

Очаква се новата версия на Audi A8 да използва същия 3.0-литров дизел с електрически компресор, който бе показан на концептуалния модел Audi RS5 TDI. Засега от компанията не разкриват технически детайли за хибридния агрегат, но според Хакенберг неговата мощност може да достигне 370 к.с., а максималният въртящ момент – 700 Нм. Само на електричество машината ще може да изминава около 50 км, а нивото на вредни емисии СО2 няма да надминава 100 гр/км.

Хибридният седан Audi A8 с дизелов мотор ще бъде представен в началото на 2015 г., потвърди Хакенберг. След него същият агрегат ще бъде поставен и на други модели на компанията, включително Q7 и A6.

Към момента модификация e-tron се предлага за хечбека Audi A3. Тя разчита на хибриден агрегат, включващ 1.4-литров бензинов двигател с мощност 150 к.с., акумулатори с капацитет 8.8 кВт/ч, електромотор и 6-степенна роботизирана трансмисия e-Stronic с два съединителя.

0 от 500
  • #12
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не знаех, че си ми копирал поста и на други места, явно лисата на мозъчна активност в главата ти, сега ще разнася словата ми във всички теми. Много си зле Дошооо, много. Надявам, се да започнеш във всяка тема да копираш и тези ми Слова Много си зле Дошооо, много
  • #11
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не, копирано е от Тема за Хюндай, освен, че нямаш мозък да измислиш нещо, дори не можеш да прочетеш от коя тема е. Тотална невежа, но все пак е нормално за теб.
  • #10
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дошо няма нужда да ми копираш поста ми от темата за Хюндай. Вземи измисли нещо сам. Или викаш, то с какво да го измислиш?
  • #9
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тоз пък не можел да повярва. Много ясно Рейнджа, по голям двигате, много повече Дошо няма нужда да ми копираш поста ми от темата за Хюндай. Вземи измисли нещо сам. Или викаш, то с какво да го измислиш?
  • #8
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Сервизните акции и глобите за криене на дефекти са запазена територия за Тойота. Само тая марка, продава скапана стока, която всеки месец придърпва обратно в сервиза за отремонтиране на поредния дефект и въпреки, че всеки месец прави сервизни акции, Тойота все пак се ослушва, като укрива дефекти по автомобилите си, тъй като не иска да прави сервизни акции всяка седмица а и сервизите са задръстени. Та за това че се ослушва и налагат редовно глоби, последната от които над един милиард долара. Ако не са парите, които пробутват на американската и японска администрация да им купува калпавата стока, отдавна да са фалирали. Като се сетя че цял подземен паркинг с Приуси бе открит, кметството ги закупило, но нямало нужда от тях и ги забравило на паркинг с години. Такива продажби само показват, колко са изпаднали Тойота, да буташ пари на кмета да купи няколко стотин Тойоти, от които няма нужда, само, за да прибере едно бонусче от Тойота.
  • #7
    10 rate up comment 11 rate down comment
    до фЕатаджиите ( преди 9 години )
    1.За разлика от Тойота ще е мошно,красиво,бързо и престижно.2.Няма да е обект на многомилиони сервизни акции.3.И когато ФВ купи ФИАТ, отново ще има красиви Алфи,иновативни Ланчии,и продаващи се Мазерати.4.Дошовците пак ще си останат Дошовци.
  • #6
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    mi vij im shourumovete. otdavna se predlagathttp://***.audi.de/de/brand/de/neuwagen/a8/a8.html#page=/de/brand/de/neuwagen/a8/a8/motor/hybrid.html
  • #5
    11 rate up comment 6 rate down comment
    =D ( преди 9 години )
    Много ясно, че ще е дизел! Ауди без да е дизел и комби не е истинско Ауди. А разхода какъв ще е? Пак ли 2,5/100 или са го намалили още? И кога най-накрая ще се появят в шоурумовете на марката тези НЕВЕРОЯТНИ. ХИБРИДИ? Дайте ги да ги видим поне на живо, че до сега само картинки сме виждали! :)))
  • #4
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    всъщност разликата в теглото е шейсет-тина процента също доше решавай най-накрая първо казваш 3км при 100 км в час после при 60 прочети пак статията която цитираш и дай окончателно менение а не говори на изуст
  • #3
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    вие от сарказъм не разбирате ли бе хораи явно 60% разлика в теглото за вас е малко и като добавим и 40% разлика в скоростта което увеличава експоненциално ефекта на теглото и въздушното съпротивление (а аудито има много повече челна площ) и ефективността на пробега на ток става почти равна но понеже едното е тойота другото ауди не може да са еднакви