IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi A8 e-tron ще е с дизелов V6

Седанът ще получи двигателя на концепта RS5 TDI

Audi A8 e-tron ще е с дизелов V6

Компанията Audi ще добави в моделната си гама модификация e-tron на седана А8. Тя ще може да се зарежда от електропреносната мрежа, като ще включва дизелов V6 двигател. Това съобщи ръководителят на отдела за разработки на германския производител Улрих Хакенберг пред Auto Express.
Audi A8 e-tron ще е с дизелов V6
Сегашната хибридна версия на седана A8 използва агрегат с мощност 245 к.с., в който влиза 2.0-литров бензинов турбо-мотор. При скорост до 100 км/ч автомобилът може да измине само на електричество около 3 км.

Очаква се новата версия на Audi A8 да използва същия 3.0-литров дизел с електрически компресор, който бе показан на концептуалния модел Audi RS5 TDI. Засега от компанията не разкриват технически детайли за хибридния агрегат, но според Хакенберг неговата мощност може да достигне 370 к.с., а максималният въртящ момент – 700 Нм. Само на електричество машината ще може да изминава около 50 км, а нивото на вредни емисии СО2 няма да надминава 100 гр/км.

Хибридният седан Audi A8 с дизелов мотор ще бъде представен в началото на 2015 г., потвърди Хакенберг. След него същият агрегат ще бъде поставен и на други модели на компанията, включително Q7 и A6.

Към момента модификация e-tron се предлага за хечбека Audi A3. Тя разчита на хибриден агрегат, включващ 1.4-литров бензинов двигател с мощност 150 к.с., акумулатори с капацитет 8.8 кВт/ч, електромотор и 6-степенна роботизирана трансмисия e-Stronic с два съединителя.

0 от 500
  • #22
    4 rate up comment 2 rate down comment
    КРвГзНДш ( преди 9 години )
    Какъв комлексар трябва да си за да изпишеш един тон глупости за кола която не харесваш?
  • #21
    6 rate up comment 1 rate down comment
    min auding ( преди 9 години )
    ще.ще.ще.ще,може,може,може..Това ли е девиза на Ауди
  • #20
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    нововнос , като гледам какво изброяваш явно внасяш коли по на 600-800 хиляди километра и ги връщаш на 140-150 хиляди и ако стане нешо по колата казваш че те германските са така от такива като теб си пати цяла българия
  • #19
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Поредната икономична кола дека чини двеста бона. Айде на икономичните коли, не се блъскайте моля, има за всички!
  • #18
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тези от аутомедиа явно не са закусвали днес, но в крайна сметка си оправиха грешката:"The manufacturer also confirmed that it would have an all-electric range of 30 miles."аутомедиа -> "Само на електричество машината ще може да изминава около 50 км"
  • #17
    13 rate up comment 3 rate down comment
    нововнос ( преди 9 години )
    След 50тина хиляди км разходите ще са следните: - батерии 10 хиляди еуро, глава мотор - 4 хиляди еуро, турбо-компресор 2500 еуро, DPF филтър - 5 хиляди еуро.Егати и "лукса" брат!
  • #16
    11 rate up comment 1 rate down comment
    нововнос ( преди 9 години )
    Ето това вече ще е една истинска, модерна, луксозна, технологична и екологична......... ***!
  • #15
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Статиите за ВАГ ги чета за оправяне на нстроението. Тук обаче не са написали какъв разход ще има! Пропуснали са най-смешната част...
  • #14
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дошо,покажи на тия хора как са мяташ.......как са движиш.......
  • #13
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не Дошо, просто в света има само един слабоумен и си лесно разпознаваем. Няма параноя, това че си мижаш и не виждаш нищо не означава, че си невидим и никой не те вижда, просто мижаш. Това че пишеш от различни имена, не те мултиплицира в много хора. Не си мисли че заблуждаваш някого.