IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Superb ще е първият зареждащ се хибрид на Skoda

Модификацията ще използва агрегата на последния VW Passat

Новият Superb ще е първият зареждащ се хибрид на Skoda

Новото поколение на Skoda Superb ще стане първият хибрид на чешкия производител, който ще може да се зарежда от електропреносната мрежа. Това обяви изданието Autocar, според което моделът ще се появи през 2016 г.

Новият Superb ще е първият зареждащ се хибрид на Skoda

Новото поколение на Skoda Superb ще се различава коренно от своя предшественик. Флагманът на марката ще порасне на размери и ще получи принципно нов дизайн. Очаква се той да бъде в стила на концепта Skoda Visison (на снимката), който бе показан на автосалона в Женева.

Хибридната модификация на Skoda Superb ще използва силовия агрегат на показаното неотдавна ново поколение на Volkswagen Passat. Това означава, че машината ще бъде задвижвана от 1.4-литров турбо-двигател с мощност 150 к.с. и електромотор, развиващ 109 к.с. Очаква се ускорението от 0 до 100 км/ч при хибридния Superb да бъде като това на Passat – около 8.0 секунди. Само на електричество машината ще може да измине 50 км.  

Като цяло при създаването на новата Skoda Superb чехите ще взаимстват много компоненти от Passat, в това число и моторната гама. Вече се знае, че флагманът на марката ще остане без 3.6-литровия си V6 двигател, който ще бъде заменен от по-компактен турбо-агрегат.

Снимка: Skoda

Тагове: Skoda Superb
0 от 500
  • #18
    5 rate up comment 5 rate down comment
    аааа ( преди 10 години )
    Как ще подсмърчате след като видите такъм Супърб на улицата...Затова, по-добре си се успокоявайте като плюете тука.
  • #17
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Когато плюете приуса, помнете, че той е на 5-6 години автомобил. Новия се задава и ще е отново на върха. не сличайно е на 1во място във всички класации по надеждност безпроблемност и направи възможно продаването на хибриди. А относно 8те сек до 100 - на пасата хората, които го тестваха казаха, че има добра динамика, но разхода няма нищо общо с обявения-4-5 литра отгоре, така че идва въпроса-това хибрид ли е? И ако да защо харчи толкова много?Спортен хибрид имат само инфинити с по-нисък разход
  • #16
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Е при такива вагенски хардлайнери е нормално да има продажби ;)
  • #15
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе като гледам продажбите в Европа, май Шкода стои доста по-високо от Тойота за европееца. Естествено, Дошо който сам си пише и отговаря, няма представа и от двете марки.
  • #14
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Това за фирмата и служебната Шкода не съм го писал аз, но човека е прав.От къде бил знаел?Как от къде?При ВАГ нещата са такива от 20г.Новите им модели страдат от същите недостатъци както и тези от средата на 90-те.От тогава до сега не виждам да са направили нещо за да подобрят положението.Стана така, че за хората които се интересуват и имат опит е ясно какво следва да положението с ,,новите" им модели.
  • #13
    9 rate up comment 4 rate down comment
    д-р Хаус ( преди 10 години )
    А,ти па нали живееш в Монако,сутрин си пиеш кафето, до хотел дьо Пари ,а Бентлито те чака на паркинга пред хотела,ехххх..мечтиииии....
  • #12
    16 rate up comment 12 rate down comment
    нововнос ( преди 10 години )
    Доше, каквото и да им обясняваш на нашите голфаджии тука - няма да те разберат. За тях мечтата е да паркират 10-годишното беемве 320 или Алуди А4/6 в градинката пред 50-годишната панелка и да се качат в панелката да се събуят и да походят по балатума и 50-годишната мозайка в банята... За тях е важно 10-годишния таралясник да "събира погледи" пред блока :)
  • #11
    10 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Каква фирма бе Дошо? Ти никога не си ходил на работа!? Нито си карал Шкода, нито Приус, че да данаш оценки. А какви фантазии чак си развил, чак си вярваш. Тя колата още не е излязла а ти ти направи тест драйв. Цитирам: на хартия долу-горе се ядва, ама като седнеш вътре на дървената седалка, пипнеш гнусното табло, настъпиш нечувствителния *** на газта и тя едвам се потътри, а на първата дупка се разскърца та чак ти става жал В общи линии си описал тест драйв на Тойота Приус и си го приписал на Шкода, която още не е излязла. За Приус се знае, при всички тест драйв, заключението на тестващите е евтини пластмаси, твърда возия, лошо управление.
  • #10
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дошо, какви разходи за къщата бе човек, толкова ли скъпо да изгониш кучето от колибата?
  • #9
    18 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    поредния *** на ваг - на хартия долу-горе се ядва, ама като седнеш вътре на дървената седалка, пипнеш гнусното табло, настъпиш нечувствителния *** на газта и тя едвам се потътри, а на първата дупка се разскърца та чак ти става жал. Имахме такъв *** за служебна кола и никой не искаше да го кара. Тойота приус е класи нагоре като управление и интериор.