IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota променя стратегията си за двигателите

Японците ще залагат на турбо-мотори с 4 цилиндъра и директно впръскване на горивото

Toyota променя стратегията си за двигателите

Компанията Toyota ще промени подхода си към двигателите, на които ще залага за бъдеще. Това съобщи Automotive News, като цитира директорът по разработката на силовите агрегати в японския производител Коеи Сага.

Toyota променя стратегията си за двигателите

В Toyota смятат да започнат да използват в моторите си система за директно впръскване на горивото, турбина и технологията „start-stop“. Това се прави, за да може агрегатите на Toyota да се конкурират успешно с тези на Mazda и Honda. Новото семейство силови установки ще бъде с около 30% по-икономично от своите предшественици.

Според Сага в близко бъдеще компанията му ще пусне14 нови двигателя, като два от тях – с обем 1.0 и 1.3 литра вече бяха представени през април. Първият от тях се поставя на компактния хечбек Toyota Passo, който се предлага на пазара в Япония.

Останалите агрегати ще бъдат готови до края на следващата година. Те ще се поставят на модели, сред които са хибрида Prius и седана Camry. Последният ще се откаже от V6-мотора си за сметка на 4-цилиндров турбо-двигател с директно впръскване на горивото.

„Решението да заменим 6-цилиндровия двигател на Camry с 4-цилиндров с турбо и директно впръкване на горивото е напълно оправдано от икономическа гледна точка. Новият мотор ще ни струва много по-малко“, обясни Коеи Сага.

Като цяло стратегията на Toyota трябва да доведе до спестяване на 50% от разходите за компонентите, от които ще бъдат създадени новите агрегати. За да се постигне този резултат в компанията смятат да увеличат броя на еднаквите детайли за различните мотори. Такива ще бъдат главите и блоковете на цилиндрите, както и коляновите и разпределителните валове.

Като цяло Toyota ще продължи да разчита на общо 7 вида двигатели, но броят на самите мотори ще бъде съкратен сериозно. Освен това японците ще продължат усилената разработка на първия си сериен модел, работещ с водородни клетки. Той ще се казва FCV (Fuel Cell Vehicle) и ще излезе на пазара през 2015 г.

Снимка: Toyota

0 от 500
  • #30
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Enzo ( преди 9 години )
    Това беше идеята на сътрудничеството между БМВ и Тойота. БМВ взаимства ноу-хау за хибридните технологии,а Тойота - за бензиновите и дизелови, турбинирани двигатели. Зад това сътрудничество няма нищо друго. И няма да има. Тойота няма никакви идеи да черпи опит за производство на луксозни коли. И не правете паралели между БМВ и Тойота, че е много смешно. Всички сме виждали по улиците Тойота... Тези... МПС-ва са обида за всеки, който има някакво различно от равнодушно отношение към автомобилите!
  • #29
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    BMW и Toyota пускат съвместно нови спортни коли!!! Според "Никкей" Toyota цели чрез сътрудничеството да се възползва от експертизата на концерна от Мюнхен в луксозните коли и същевременно да намали обичайно много високите разходи за развиването на тези технологии.Смешници!
  • #28
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Чалгаджииииииииииии,вашите Германчета са не 100 ами 500 години след Япончетата.
  • #27
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    The Toyota Prius Plug-In е постигнала най-икономичния кръг на Nurburgring за 20 минути и 59 секунди.От 1920 година, на Нюрбургринг е мястото, където водачи са притиснати да ограничат своите автомобили, за да се направи една забележителна година. Сега идва на Toyota Prius Plug-In която отбеляза 20-та минута и 59 секунди, и наистина е много горд.Чудите се какво се е случило тук? The Toyota Prius поставени в специфични принадлежности за различни стилистични TRD, размер на гумите 225/40 с ниско съпротивление при търкаляне, 18 "и иска да постигне най-икономичен кръг на Green Hell. Средната скорост не може да бъде по-малка от 60 км / ч, както е определено от правилата на пистата, с Prius, за да завършите кръг за 20 минути и 59 секунди, със среден разход от 0.4 литра petrol/100 км, 5, 25 пъти по-малко от средното потребление официално обявява тойотата , който се гордее, че за този кръг се използва по-малко от пет супени лъжици от бензин.
  • #26
    8 rate up comment 1 rate down comment
    КРвГзНДш ( преди 9 години )
    Тия с този двигател ще избият конглокенцията , конгломенцията и конглумерацията :-D
  • #25
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Иначе *** никога няма да публикува тази новина,ще им запорират заплатите на секундата.
  • #24
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Цървулите вземаха наготово хибридна технология от Тойота,сега и Корейците им правят нещата и после *** прости им вярват че те са измислили тази технология.
  • #23
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    BMW Group и Samsung SDI планират да разширят сътрудничеството си за доставка на акумулаторни клетки за електрически превозни средства. Двете компании са подписали меморандум за разбирателство (МР) в този смисъл. Samsung SDI ще доставя на BMW Group акумулаторни клетки за BMW i3, BMW i8 и други хибридни модели през следващите години. Най-важните елементи на споразумението са увеличаването на доставните количествата в средносрочен план, в отговор на нарастващото търсене на електрически превозни средства, и по-нататъшна развойна дейност по отношение на технологиите на акумулаторните клетки.Д-р Клаус Дрегер, член на Управителния съвет на BMW AG, отговарящ за закупуване и доставки коментира: "Партньорството ни със Samsung SDI е добър пример за успешно корейско-германско сътрудничество в областта на иновативните технологии. Батерията е ключов компонент във всеки електрически автомобил - тъй като тя, до голяма степен, определя пробега и основни характеристики на автомобила. В лицето на Samsung SDI, ние избираме доставчик, който ни предлага най-съвременна технология и ориентирана към бъдещето експертиза в областта на съхранението на енергията."Санг-Джин Парк, Главен изпълнителен директор на Samsung SDI: "Горд съм, че Samsung SDI е част от успеха на BMW i3 и i8. Решението, взето през 2009 г., BMW да избере литиево-йонните акумулаторни клетки на Samsung SDI за BMW i моделите работи отлично и за двете компании. Още BMW автомобили ще бъдат снабдени с водеща литиево-йонна технология на Samsung SDI. Този меморандум за разбирателство с BMW Group е израз на доверието в бъдещите технологии и възможностите за ефективно масово производство на Samsung SDI. И двете компании са уверени, че това разширено партньорство ще осигури тяхното лидерство по отношение на технологиите от бъдещето. "От 2009 г. партньорството със Samsung SDI осигурява на BMW Group достъп до най-модерни технологии в областта на литиево-йонните батерии. Друг важен фактор за избора на Samsung SDI е, че в разработките си компанията отчита принципите на устойчивото развитие за екологосъобразно производство на литиево-йонните батерии и последващо рециклиране и възстановяване на суровини и материали.Високоволтови батерии с високо напрежение за BMW i3, BMW i8 и други хибридни превозни средства се произвеждат на ултрамодерна поточна линия във фабриката на BMW в Динголфинг. Те са изцяло разработени и произведени от BMW Group, на база на експертизата получена в резултат на опита с автомобили като BMW ActiveHybrid 3 и 5 и BMW ActiveE, като единствените вложени части от външен доставчик са акумулаторните клетки.Разширяването на сътрудничеството с Samsung SDI за пореден път подчертава стратегията на BMW Group за развитие на електрическата мобилност. Продължаването на партньорството е и потвърждение за успеха на BMW i. Потребителското търсене за BMW i3 остава високо, като през първата половина на 2014 г. реализацията на BMW i3 достига 5 400 автомобила.Доставките на BMW i8 за основните международни пазари започнаха през месец юни. Търсенето е вече значително по-високо от планирания обем за тази ранна фаза на производството.Южна Корея е важен доставчик за BMW Group и отвъд партньорството със Samsung SDI. Поради тази причина, компанията отвори местен офис за закупуване и доставки през 2009 г. През 2014 г., обемът на доставките от този пазар ще надхвърли 300 милиона ? - значително увеличение в сравнение с предходната година, като се очаква обемът да продължава да расте и през следващите години. BMW Group разчита на общо 20 южнокорейски доставчици. Южна Корея ще бъде един от ключовите пазари за закупуване за BMW Group и в бъдеще, особено що се отнася до иновативни IT решения.
  • #22
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Вижте тук некадърните изостанали Германчета откъде купуват компоненти.BMW Group и Samsung SDI разширяват сътрудничеството си.
  • #21
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тойота до момента залагаше на атмосферките и вадеше доста от тях. Но явно измислените еко норми изискват още пауъ от малки двигатели, съответно сложни и скъпи за подръжка мотори. Уви, отново за сметка на потребителите. Автомобилите стават еднодневки както телевизорите и всякаква друга съвременна буламачна техника. Явно са отминали времената на автомобилите които нямаха проблем и след 20 та им година. Та няма кво да се дърляте, всичкото производител ви мисли доброто и ви подсеща за абонаментa