IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Още един вълк в овча кожа

Opel Kadett със сериен вид таи 685 к.с. (Видео)

Още един вълк в овча кожа

Защо вълкът навлича овча кожа? За да получи прикритието, което ще му позволи да изненада своята жертва. В случая вълкът е стар Opel Kadett, а жертвите - автомобили от най-висок клас.
Още един вълк в овча кожа
Популярният германски автомобил от 80-те години на миналия век изглежда напълно серийно. Това обаче е само привидно. Под капака му е поставено турбо-чудовище, което му предоставя динамика на суперспортист.

Автомобилът е дело на германците WKT, които премахват оригиналния 1.6-литров мотор, а на негово място поставят 2.0-литров агрегат с турбо с големината на диня, което работи при налягане от 2.45 бара. Моторът генерира 685 к.с., които се предават на предния мост.

Благодарение на прикритата доработка миловидната германска кола е способна на ускорение от 100 до 200 км/час за само 4.57 сек. Спринтът от 100 до 250 км/час пък отнема 8.26 сек., сочи информацията от WKT.

Едни от първите жертви на колата са Ferrari 458 Speciale и Porsche 911 Turbo (997). Италианският автомобил е оборудван с изпускателна система Capristo, а германската машина е настроена да генерира 660 к.с.

Въпреки че във видеото не се вижда добре, семейният модел на Opel буквално отвява наточеното Ferrari 458 Speciale. Битката с 911 Turbo е по-трудна, но все пак е спечелена от Kadett, сочи информацията. Последният старт е с Yamaha R1, с която вълкът овча кожа не успява да се справи.

 




Още по темата:
Вълк в овча кожа (
Opel Cordette и VW Golf 928)

Тагове: vs opel kadett
0 от 500
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Злобил ( преди 10 години )
    Стига злобяхте, това е само KADETT все пак! С ваща 100-200 коня таратайка като ви опъне един ластик и ще ви паднат ченетата. Няма нужда да плюете - целта очевидно не е да се направи супер автомобил, а за да се запушат устите на разни отворковци!
  • #20
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    хлОпелите винаги бягат много бързо, за да не ги настигне ръждата. :)))
  • #19
    4 rate up comment 1 rate down comment
    fan ( преди 10 години )
    Болните мозъци започнаха да сънуват GT-R и.
  • #18
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Ъ ( преди 10 години )
    PB....един вид - гадна майна :)
  • #17
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    АКо няма стоманени елементи за укрепване, при първото по-рязко подаване на газ нежната ламаринка на Копела ще се скъса като хартия и двигателя ще финишира, а купето не
  • #16
    2 rate up comment 3 rate down comment
    CutmasterCFS ( преди 10 години )
    е това е вълк в овча кожа...
  • #15
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ей шматки - вие щом сега не е*ете ако ще и летяща чиния да си купите пак ше си останете девствени ***! к*вите се ш*бат с к*р - не става с автомобил! и запомнете, че който е е*ач не си дава всичките кинти за бракма и бензин, ами по цял ден е зает даа клеца, щото к*вите яко си го връткат и препоръчват една на друга.
  • #14
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хаха, Кадетора рути! Дано обаче и спирачките са пипнали или поне да се ползва парашут, че отече публиката в края на пистата :)
  • #13
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не мога да разбера защо си мислите, че това е някаква гавра с гъзетата. Точно обратното е, гъзетата се кефят че стоковите им коли са силни колкото чупещи се драг каруци. Не само си бърз колкото някакъв мега извратен Опел, а на всичкото отгоре можеш да обиколиш целия свят само със смяна на масло, филтри, свещи и накладки. И това десет пъти подред ...
  • #12
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тука не става въпрос за това дали ще сваляш мацки с БМВ или Кадет а за гавра с гъзетата. Чувал съм за доста експерименти. Двигател от Порше тунингован и поставен в Трабант, естествено от трабанта е останала само каптонената коруба и цялото шаси, двигател и трансмисия от Порше. Цената на изпълнението с тунинга надвишават цената на ново Порше. Тоест това са разработки на хора с пари, само и единствено с цел да гаврят гъзета по светофарите.