IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Съдят Porsche за смъртта на Пол Уокър

Вдовицата на шофьора на колата твърди, че злополучната Carrera GT има конструктивни недостатъци

Съдят Porsche за смъртта на Пол Уокър

Вдовицата на мъжа, управлявал спортната кола Porsche, която катастрофира и уби в пламъците си както него, така и актьора от "Бързи и Яростни" Пол Уокър, съди фирмата производител, предават Асошиейтед прес и Франс прес, цитиани от БТА.
Съдят Porsche за смъртта на Пол Уокър
Мястото, където Уокър и Родас катастрофираха. Снимка: Ройтерс 

Делото е заведено от Кристин Родас, съпруга на приятеля и бизнес партньор на Пол Уокър Роджър Родас. Вдовицата обвинява автомобилостроителя, че злополучното Porsche Carrera GT, модел 2005 година, е причинило смъртта на двамата млади мъже заради конструктивни недостатъци.

Заключението на властите след катастрофата през месец ноември миналата година изтъкваше като причина превишената скорост. Но в съдебния иск, заведен от Кристин Родас, се твърди, че покойният й съпруг е управлявал автомобила с 88,5 километра в час преди да се удари в дърво.

Според нея колата не е била снабдена с ефикасна защита срещу сблъсък и защита на резервоара срещу възпламеняване. Кристин Родас твърди, че ако тези системи бяха налични, нейният съпруг и Пол Уокър нямаше да загинат по време на инцидента.

Разследващите катастрофата работеха по няколко версии, сред които механична повреда на колата, отломки по пътя, внезапно спукана гума и др. В крайна сметка разследването, в което се включиха и специалисти от Porsche, достигна до извода, че колата се е движела с двойно по-висока от позволената скорост - около 150 км/час.

0 от 500
  • #54
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Сйде стига бе!!!!!!!!!!С 88,5 километра в час дори и със старата си кола Пежо 405 щях да съм ОК! Карах с 70-75км. (бях без колан) и един който правеше забранена маневра ми удари ЛЯВАТА ПРЕДНИЦА! Вярно че колата беще тотал щета и аз излязох през дясната врата ама (да чукна на дърво) ми нямаше нищо освен леко порязване от счупено стъкло и уплах. Ама след това кавах около месец със 40км макс ;)
  • #53
    3 rate up comment 0 rate down comment
    tzzzz ( преди 10 години )
    Ако да се завираш в устите на БЕЛИ акули не го наричаш ПРЕДИЗВИКВАНЕ НА СЪДБАТА,то явно си много опасен тип.Практиката е доказала,че превишената скорост е основния причинител на смърт по пътищата,и е решение на водача как да кара.Ако бяха убили някой минувач...какво правим тогава?Ще се забрави много бързо тази истоеия
  • #52
    3 rate up comment 0 rate down comment
    tzzzz ( преди 10 години )
    Жалки казвам на тези,които бързат с изводите без да има официално становище ов вещо лице.ЖАЛКИ са ТЕЗИ,които си мислят че владеят положението с БЪРЗИТЕ И ЯРОСТНИ АВТОМОБИЛИ,а що се отнася до Пол Уокър-имах честта да гледам научнопопулярните филми с негово участие,където той упражнява така мечтаната професия-МОРСКИ БИОЛОГ
  • #51
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Колата била и доработена, тунингована. Което не е причина за катастрофата, но може да послужи пред съда на адвокатите на Порше. Мисля, че жената много трудно ще вземе долари. Несъобразена скорост, стари гуми без грайфер, пипнати неща по колата в тунитг гараж...
  • #50
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Именно едната от причините са гумите, които освен че били стари, били от състезателните почти без грайфер а разделителната лента между платната била от светлоотрацителни плочки, през които ако премине такава гума било равнозначно да караш на лед.
  • #49
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ако беше Тойота може и без да катастрофираш да има опасност за живота, примерно птичка да се блъсне в колата ти. Като се сетя, че един намалил с Королата си на не убие петле на пътя, но не успял да спре, чукнал петлето и то пробило бронята и се навряло в двигателя. Ако не беше намалял, петлето щеше да влезе в купето.
  • #48
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ха експертите казват 150 жена му 88км. Тя май не е наясно, че ако мъжа и е карал с 80км. Само ако чукне спирачката щеше да смъкне 20км и щеше да се блъсне с 60км. При положение че беше написано,че и двамата са били с колани и еърбеците са били отворени, нямаше и двамата да умрат на място. А и гумите мишлен са били полуслик(без грайфер) че и стари 9г. Тая просто гледа от къде да вземе пари да живурка, сега разпродавала и колекцията от коли на мъжа си. Ще гледа да влачи от където свари.
  • #47
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да де, ударилои се челно, ама тези в БМВ-то уцелелеи, а тея във високотехнологичният кръш, не! И само това ли Порше се е запалило при катастрофа. Други марки не се палят и не горят никога, нали. Най-малко Тъпота.Ама то малоумното фенче на индокитайските пластмасови чуруци, дето пише тука от много никове, акъл за 5ст няма. Няма логика, няма възможност за елементарни разсъждения. Има само тъпанарщина и фенщина, замъглили съществуването му до елементарни функции като ядене, спане и ******не!
  • #46
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Като съдят Тойота всичко е ок а когато съдят троше американците лоши. Ей няма толкова двулични същества като германофилчетата. Всъщност то фена на немското тук е само един...
  • #45
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    За Лексуса никъде не пише да се е запалил. Това че е най високотехнологичен значи ли че при високи скорости не може да има убити. Ударът е бил челен между двете коли. Скоростта на двете се събира и се получава с каква скорост е бил удъра. Имаме 1 загинал и останалите са с опастност за живота. Изгорели като в трошето нема. Къде е съпоставката не разбрах.