IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Собственици на Porsche 911 GT3 искат равни компенсации

Британски клиенти твърдят, че не са получили нищо, докато в Дубай са раздавани по 12 000 долара

Собственици на Porsche 911 GT3 искат равни компенсации

Собственици на Porsche 911 GT3 искат равни компенсации
Снимка: Porsche

Производителят на спортни автомобили Porsche вече реши проблема със самозапалващия се двигател на 911 GT3, но това съвсем не означава край на главоболията с модела.

Непосредствено след като беше докладвано за самозапалилите се коли, Porsche спря продажбите на модела и посъветва собствениците му да не го използват. Последва сервизна акция за всички реализирани на пазарите 911 GT3, които Porsche прибра в сервизите за подмяна двигателя.

Проста сметка показва, че компанията трябва да произведе поне 785 нови двигателя, тъй като това е броят на реализираните до момента екземпляри от модела 911 GT3. А това изисква време, както и компенсации за собствениците на колата, които за определен период от време няма да могат да й се радват.

Именно компенсациите са поредното главоболие за хората в Porsche, пише The Telegraph. Вестникът цитира собственици на модела от Великобритания, които твърдят, че не им е било предложено никакво обезщетение.

Те искат по 175 евро ден за периода, през който няма да могат да използват колата си. Според информацията аналогична сума вече е била предложена на собствениците на модела в Германия.

Вестникът посочва също така, че в Америка обезщетението е в размер на 2000 долара на месец. А в Дубай собственик на 911 GT3 е бил компенсиран с 12 000 долара.

Собствениците на 911 GT3 във Великобритания вече са сформирали група с общи искания. Нейният основател Сунил Мехра посочва, че исканията им са да получат по 175 на ден, считано от 18 февруари, когато производителят препоръча автомобилите да не се използват.

Сума от 100 евро на ден пък се иска от хората, чиито автомобили са били платени, но производството им ще бъде забавено заради сервизната акция. Най-малка компенсация - 50 евро на ден, искат онези, които са платили депозит за модела.

Според информацията във Великобритания са продадени 100 екземпляра от Porsche 911 GT3, а доставката на още 1 000 е била отложена.

Сред засегнатите собственици на модела във Великобритания са водещият на Top Gear Ричард Хамънд и автомобилната компания McLaren Automotive, която закупи Porsche 911 GT3, за да го използва като пример при създаването на своя нов модел P13.

Въпреки проблемите с двигателя си Porsche 911 GT3 получи титлата „Най-добър спортен автомобил на годината 2014" от конкурса "Световен автомобил на годината“.

Тагове: Porsche 911 GT3
0 от 500
  • #47
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Палели се. Колко да се палят.Ще преместят два маркуча и няма да се палят. Класа се създава с години работа. Жена му не ги познавала. Познават ги от самолет такива коли вярвай ми. Познават че тоя дето е вътре не е кой да е. Вие сами вярвате ли си. Това е луд феномен да си купиш нещо евтино и посредствено и постоянно да се самонавиваш как си направил най-правилния избор. Toyota е много добра масова марка. Обаче разликата от Porche до Toyota е колкото от Toyota до моята моторна косачка
  • #46
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 11 години )
    Алди "доминираха" защото правилата толерираха дизелите - 5.5 литра туро дизел срещу 4 литра атмосферен бензин.. Тази година ограниченията са само за количество гориво, независимо от вида и "доминацията" на Алди нещо сдаде багажа.
  • #45
    0 rate up comment 2 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Защо си мисля, че пак са си с турбо боксери, с изключение на дизелите?
  • #44
    3 rate up comment 4 rate down comment
    KLASIKA ( преди 11 години )
    Трябваше да направят като Морган.Две коли,една по модернистична и една истинска! Но модернистичната при Морган пак е истинска !!! А по старите три са за по голямата маса от купувачи. И Порше трябваше да остави истински турбо,боксер-снаряди за верните си почитатели,а не да се чудят защо спряха да се купуват с имитациите....Да има и Класики и модернистични,но модерните и те да се разпознават като класически Поршета :https://imageshack.com/i/n7azlsj
  • #43
    3 rate up comment 1 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Поздравления за Тойота,Предстои истинското изпитание на Льоман.Все пак "Пак" е неуместно защото Ауди доминира на тези състезания от доста години.Хубаво е и някой друг да печели от време на време за да се поддръжа интереса и да има закачка.
  • #42
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 11 години )
    "Пак" защото преди 2 седмици ядоха бой на Силвърстоун. А Toyota TS 040 - Hybrid прави обиколка на Спа-Франкоршамп за 2'01.327, при това с трафик. Справка - сайта на fiawec.
  • #41
    4 rate up comment 4 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Виждам 2 поршета и нисан но никъде не виждам тойота/лексъс
  • #40
    2 rate up comment 1 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    До Зикаскен, това "ПАК" от къде го взе.Ето стат. за тази пистаPosMake / ModelTimeSpeed (km/h)Year1.Radical SR8LM2:16.00 18502.Radical SR3 RS2:25.00 17403.Ferrari 430 Scuderia2:40.00 158'074.Chevrolet Corvette ZR12:41.69 156'085.Porsche 911 GT32:43.00 155'066.Nissan GT-R2:43.41 154'117.BAC MONO2:43.76 154'138.Porsche 911 GT3 2:44.45 153'099.Lotus 2-Eleven2:47.99 150'0710.BMW M32:49.89 148'0011.Renault Megane RS Mk III2:59.58 140'09
  • #39
    4 rate up comment 2 rate down comment
    боксер мания ( преди 11 години )
    до unAкачествата на Порше са безспорни,но с това видео се потвърждава изказването на Класика за външния вид.Нищо общо с Порше !
  • #38
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 11 години )
    Тия Поршета с великите хибриди и рекорди на Нюрбургринг пак ядоха бой от Тойота на Спа-Франкоршам. Но, така е - едните разработват технологиите, а другите ги копират със закъснение и компенсират с пропаганда.