IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

McLaren „преписва“ от Porsche

Англичаните използват GT3 за пример при направата на своя P13

McLaren „преписва“ от Porsche

Въпреки проблемите със самозапалващия се двигател Porshe 911 GT3 си остава един от най-впечатляващите спортни автомобили. Класата му се признава дори от специалистите от McLaren, които го използват като пример при създаването на своя нов модел P13, съобщава изданието Piston Heads.
McLaren „преписва“ от Porsche
911 GT3. Снимка: Porsche

Според информацията изпълнителният директор на McLaren Марк Флюит и екипът му са купили едно Porsche 911 GT3, което активно тестват на писта. Пред представител на изданието Флюит е категоричен, че е направо възхитен от възможностите на немския спортен автомобил. Той допълва, че в екипа му са разрешили проблема със самозапалването, който тормозеше германците.

Новият P13 трябва да се появи на пазара догодина. И докато той представлява по-слаба версия на 650S, то GT3 е най-мощната модификация на 911. Очаква се английската суперкола да разчита на карбонов монокок, който се използва при всички съвременни коли на McLaren. Моторът ще бъде познатия 3.8-литров V8, но мощността му ще бъде намалена до 400 к.с., за да се изключи възможността за вътрешна конкуренция с 650S. Скоростната кутия ще бъде 7-степенна с двойно сцепление Graziano.

Концептуалната версия на спортния автомобил ще се появи на някое от изложенията до края на годината, а серийното производство ще стартира през 2015 г.

0 от 500
  • #28
    5 rate up comment 0 rate down comment
    nikito_blend ( преди 10 години )
    Вече рядко се среща да има толкова интересни мнения, доста често се пишат глупости само. Моля хора като вас които разбират да драскат по често. :)
  • #27
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Уличен дрифтър ( преди 10 години )
    Не видях в списъка Nissan Z 350, Тоyota GT 86 и Lexus SC, с който Дайго Сайто печели с вратите напред. Докато Порше,както подсказва колегата Дрифтър,би трябвало при дрифт да се кара със задницата напред. :)
  • #26
    8 rate up comment 0 rate down comment
    JDM+Mercedes ( преди 10 години )
    ...картера с такъв с три секции, цялата изпускателна система и след всички тия работи на завоя не си искаше задните гуми!И скалата с мощноста си я държеше много добре с оригиналната турбина.Има още неща които сменях но няма да изпадам в подробности, че много комплексари в тоя сайт. :) Колата е продадена на един пич от Испания...дали я кара още си нямам и идея.
  • #25
    6 rate up comment 2 rate down comment
    JDM до Дърт дрифтер ( преди 10 години )
    Колега съгласен съм с теб за АЕ86 само където вече са кът а като излезне някоя си държи висока цена. А за турбо моторите, ако не правиш извръщения с бууст-а не е много проблемно! Имах S14a с SR20DET от JDM Silvia S15 250 к.с. (заводски), LSD и си бях много доволен от мощтността. После сложих по-голям кулер, нов разтоварващ клапан, блийд клапан (не знам как да го кажа на български не живея в България от малък), електронен бууст контролер GFB (гледах го от едни пичове в YouTube) също смених...
  • #24
    6 rate up comment 0 rate down comment
    JDM+Mercedes ( преди 10 години )
    https://***.youtube.com/watch?v=1d_-HRAGRN8 Ето за някои от тези Нисани става въпрос мой човек...ако изобщо можеш да ги познаеш де. И не не съм Дошо ;)
  • #23
    1 rate up comment 8 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Gospodin Drifter ne vi govoria za 911 ot 2002 godina, a za Porsche 911 Carera 4S model 2013 godina,koito imah privilegiata da driftiram na specialna pista v okolnostite na Bern.Velika ma6ina.Nezabravimo izjiviavane
  • #22
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Dosho koi Nissan bil hubav za drift oniq s 80 ili oniq s 90 konq? S toyota ne stava zashtoto nali se seshtash blokira ti pedala na gasta do zemqta i se spira chak na 160 mili v chas , ama spokoino japonskite injeneri kazali che bilo ot stelkata . Gospod da pazi ot takiva kato teb i tqh.
  • #21
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    911 GT2 мисля е най мощното продаващо се Porsche!
  • #20
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Дърт дрифтер ( преди 10 години )
    Абе имам особено мнение към турбо моторите, особено на Супрата, STi и Evo-то. При бууст около 2 бара, че и нагоре, като ритне турбото по средата на завоя и си извън пистата на 100%. Та за това си предпочитам атмосферките с плавната крива на мощността и въртящият момент. А и не е необходима огромна мощност за този спорт - AE86 сток с 130 к.с., тежаща около 900 кг. прави чудеса. От новите автомобили препоръчва доста горещо Subaru BRZ/Toyota GT86 и Mazda MX5 :)))
  • #19
    8 rate up comment 1 rate down comment
    JDM+Mercedes ( преди 10 години )
    Toyota: AE86,Supra,Chaser,Cressida,Soarer.Nissan: 180SX S13, 200SX S13, Silvia S13, Silvia(200SX) S14, Silvia(200sx) S14a, Silvia S15, Skyline(R32,R33,R34),Laurel C33...Z-ките няма да ги споменавам.Mazda RX-7,RX-8 (рядко)Subaru и Mitsubishi също се използват от време на време с Lancer Evo и Impreza преработени за задно.:))))