IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Майсторът си намери майстора

Range Rover Evoque и Porsche Macan в тест на Autocar (Видео)

Майсторът си намери майстора

Майсторът си намери майстора
Снимка: Autocar

Още с появата си Range Rover Evoque се превърна в абсолютен пазарен хит, благодарение на което компанията-производител Land Rover счупи всичките си пазарни рекорди. Сега обаче на пазара се появи нов играч, който също иска парче от пая. И както изглежда, ще го получи.

"Ако сте фен на Range Rover Evoque, вероятно този тест няма да ви се понрави. А ако сте сред онези, които вече са поръчали Porsche Macan, гледайте внимателно". Това е първият анонс в новия видео тестдрайв на британското издание Autocar.

Тестът противопоставя добре познатия Range Rover Evoque SD4 и напълно новия Porsche Macan S Diesel. Двата модела имат сходни размери, сходни цени и сходно предназначение. Но са много различни.

"Новият дизелов мотор на Macan S е наистина невероятен, твърди водещият на предаването. - Звукът му е както на бензинов агрегат, а тягата - отлична".

Комплиментите към Macan обаче не спират до тук. Германският модел печели съревнованието във всички дисциплини. А това си постижение, особено като се има предвид, че в отсрещния ъгъл стои не кой да е, а Range Rover Evoque.

Според Autocar компактната джипка на Porsche предлага по-добро управление, по-добра динамика, по-широка задна седалка, по-добро пътно поведение. Evoque има предимство с по-ниската си цена, но разликата в сумите е почти пренебрежима.

Що се отнася до способностите извън пътя, този тест не се съсредоточава върху тях. Причината е, че според Autocar подобни автомобили рядко се използват за истински офруд. А поведението и на двете возила по черни или заснежени пътища е достатъчно добро.

"Трябва да признаем, Macan победи Evoque. Той се справя по-добре в почти всеки аспект. Толкова добре, че отличният дизайн на британската кола остава на заден план", заключва водещият.

А ние трябва да признаем, че рядко може да си види британски автомобилен журналист да сипе толкова комплименти за германски автомобил. Особено в сравнителен тест с модел на британски производител.

Ето и характеристиките на автомобилите от теста:

Porsche Macan S Diesel

Цена: 43 300 лири
Ускорение 0-60 мили в час: 6.3 сек.
Максимална скорост: 230 км/час
Двигател: V6 3.0 литра
Мощност: 258 к.с.
Среден разход на гориво: 6.1 л/100 км.
Маса: 1880 кг.

Range Rover Evoque SD4

Цена: 43 005 лири
Ускорение 0-60 мили в час: 8.5 сек.
Максимална скорост: 195 км/час
Двигател: L4 2.2 литра
Мощност: 190 к.с.
Среден разход на гориво: 6.0 л/100 км.
Маса: 1685 кг.

0 от 500
  • #5
    25 rate up comment 9 rate down comment
    b.b. ( преди 10 години )
    Та колко километра казваш си навъртял с Macan и Evoque, че си забелязал, че единия се чупи по-рядко!? Иначе за красотата си прав - Evoque е по-красив от Macan. Но пък данните в края на статията са размазващи. 2 сек. по-бърз 0-100 км/ч въпреки, че е с 200 кг по-тежък! Вярно, обема и к.с. на Поршето са повече, но разхода е един и същ!
  • #4
    10 rate up comment 31 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Ако бяха докарали един РАВ да им покаже как трябва да върви и вози един СУВ и какви екстри трябва да предлага. Ама англичаните не са искали, чак такова унижение за техния продукт, за това са докарали Поршето, че по-лесно се преглъща да те бие Порше.
  • #3
    18 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    АХаха и извън пътя го Рейнджа го прави шашав. Още с излизането си от топ геар го закараха в средно тежки OFF-Road ситуации и Евока се справи. То е ясно, че това порше е просто повдигнат гоуф с повече екстри и много по-мощни двигатели. Не че е лош, но единственото му предназначение е да караш по магистрала, а не извън пътя. Все пак отдавна се знаеше, че дизелите на евок не са от най-добрите, но той грабва с дизайн и качество на материалите.
  • #2
    41 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ти колко Поршета и Рейнджа си имал, че знаеш кой се разваля повече? Или седиш с тетрадка пред всеки един сервиз и им броиш ремонтите на всеки?
  • #1
    15 rate up comment 38 rate down comment
    119 ( преди 10 години )
    Да, но.... Range се разваля по рядко от порше и е мн по красив. Не просто по красив, а мн по красив