IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Майсторът си намери майстора

Range Rover Evoque и Porsche Macan в тест на Autocar (Видео)

Майсторът си намери майстора

Майсторът си намери майстора
Снимка: Autocar

Още с появата си Range Rover Evoque се превърна в абсолютен пазарен хит, благодарение на което компанията-производител Land Rover счупи всичките си пазарни рекорди. Сега обаче на пазара се появи нов играч, който също иска парче от пая. И както изглежда, ще го получи.

"Ако сте фен на Range Rover Evoque, вероятно този тест няма да ви се понрави. А ако сте сред онези, които вече са поръчали Porsche Macan, гледайте внимателно". Това е първият анонс в новия видео тестдрайв на британското издание Autocar.

Тестът противопоставя добре познатия Range Rover Evoque SD4 и напълно новия Porsche Macan S Diesel. Двата модела имат сходни размери, сходни цени и сходно предназначение. Но са много различни.

"Новият дизелов мотор на Macan S е наистина невероятен, твърди водещият на предаването. - Звукът му е както на бензинов агрегат, а тягата - отлична".

Комплиментите към Macan обаче не спират до тук. Германският модел печели съревнованието във всички дисциплини. А това си постижение, особено като се има предвид, че в отсрещния ъгъл стои не кой да е, а Range Rover Evoque.

Според Autocar компактната джипка на Porsche предлага по-добро управление, по-добра динамика, по-широка задна седалка, по-добро пътно поведение. Evoque има предимство с по-ниската си цена, но разликата в сумите е почти пренебрежима.

Що се отнася до способностите извън пътя, този тест не се съсредоточава върху тях. Причината е, че според Autocar подобни автомобили рядко се използват за истински офруд. А поведението и на двете возила по черни или заснежени пътища е достатъчно добро.

"Трябва да признаем, Macan победи Evoque. Той се справя по-добре в почти всеки аспект. Толкова добре, че отличният дизайн на британската кола остава на заден план", заключва водещият.

А ние трябва да признаем, че рядко може да си види британски автомобилен журналист да сипе толкова комплименти за германски автомобил. Особено в сравнителен тест с модел на британски производител.

Ето и характеристиките на автомобилите от теста:

Porsche Macan S Diesel

Цена: 43 300 лири
Ускорение 0-60 мили в час: 6.3 сек.
Максимална скорост: 230 км/час
Двигател: V6 3.0 литра
Мощност: 258 к.с.
Среден разход на гориво: 6.1 л/100 км.
Маса: 1880 кг.

Range Rover Evoque SD4

Цена: 43 005 лири
Ускорение 0-60 мили в час: 8.5 сек.
Максимална скорост: 195 км/час
Двигател: L4 2.2 литра
Мощност: 190 к.с.
Среден разход на гориво: 6.0 л/100 км.
Маса: 1685 кг.

0 от 500
  • #45
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Мартоо ( преди 10 години )
    Новото поколение на Порше Кайен е потресаващо.. губи агресивноста си просто. Рейнджа е просто без думи.... последните им модели са невероятни. :) Някъкси по ми допада един Рейндж пред Кайен или Х6-ца..
  • #44
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Abe Rainja kartiiiii
  • #43
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Batito ( преди 10 години )
    Мисля , че от Роувъра ще слизат по-умните девойки...
  • #42
    2 rate up comment 2 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 10 години )
    naskoro ima6e sravnenie na audi q5 i macan v autobild...golqmo hvalene na novata umalena jabe6ka mutra!!! da jivee marketinga po nemski, demek propagandata!do kolegata s forester-a...neveroqtna kola, no jalkoto e, 4e sa prodali ob6to 65 novi koli za minalata godina...nie li izprostqhme, 6to li!?
  • #41
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Do DOLNIA ( преди 10 години )
    Rx450 be6e nagraden s 0 zvezdi ot 5 za prohodimost.Spravka ***-Moto 4x4 Francia.Povtariam 0.Dokato Evoque polu4i v sa6tata disciplina 3 zvezdi i polovina
  • #40
    6 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Истината е RX 450h. Размазва ги по всички показатели.Инфинити е също много по добро предложени от тези индиско китайско немски навеси. Индийското недоразумение е трагедия по отношение обзор. С тези малките амбразури е не за пътищата а за военни действия. Поршето не казаха на базата на Тигуан ли е. То няма нужда де защото е повече от ясно че ти предлагат смотан продукт с лъскава обвивкаЗа разбирачите най доброто за офроуд в този клас е Форестър. Където и да ги набара тези паркетници ще ги скъса
  • #39
    6 rate up comment 9 rate down comment
    фермера ( преди 10 години )
    Стабилноста,позицията на шофьора,звука на двигателя с голям въртящ момент го има още от 2008 в INFINITI EX.Интириора и видимоста е по добра отколкото при Макан и Евог.Лично аз очаквах нещо иновативно,но ще трябва да се задоволим с нещо познато.Очаквам цена около 130хиляди със въздушно окачване,и ако няма N1 едвам ли ще се купува.Иначе разхода под 9 няма да падне ако карате на темпо и искате да чувате звука на двигателя :)
  • #38
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Поршето се видя колко е стабилно при завои с голяма скорост, почти не се накланя встрани, докато Ровъра се накланяше и то доста! И друго ми направи впечатление - позицията на шофьора, при Поршето е ниска като при кола, а при Ровъра е висока, типично за джиповете, но специално мен ме дразни тая висока позиция при джиповете, имам чувството, че карам автобус - ниско кормило, а висока седалка! Но при Поршето това вече го няма, което според мен е голям плюс!
  • #37
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Зашото е 4)по-добър :)
  • #36
    7 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Za Porsche caknete +,za Range Rover -