IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda сложи 2 турбини на 3.5-литровия си мотор

В новата си версия агрегатът ще се използва за състезания

Honda сложи 2 турбини на 3.5-литровия си мотор

Компанията Honda представи нов 3.5-литров туин-турбо двигател, създаден за използване на мишини, участващи в състезания за издържливост. Агрегатът ще дебютира на шасито на отбора Starworks Motorsport в 12-часово състезание на пистата "Себринг".
Honda сложи 2 турбини на 3.5 литров мотор
Моторът е изграден на базата на атмосферния агрегат J35, който се използва за модели като Honda Accord и Acura MDX. При първия автомобил той предлага 281 к.с. и 342 Нм въртящ момент. А ускорението от 0 до 100 км/ч става за 7.2 секунди.

Мощността на състезателната версия на двигателя, който носи индекса HR35TT, засега остава в тайна. Известно е само, че на всеки цилиндъра на агрегата има по 4 клапана, а коляновият вал е изготвен от легирана стомана. Буталата са от алуминий. Агрегатът е програмиран от експерти от състезателното подразделение на Honda с помощта на инженери от McLaren.

По-рано японската компания също си е сътрудничили с тима Starworks Motorsport. През 2012 г. автомобил на отбора с 2.8-литров мотор HR28TT спечели "24 часа на Льо Ман" в клас LMP2.

Снимка: Honda

0 от 500
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    civic ( преди 10 години )
    нямам нищо проти БМВ, ами против *** селянчета със конска тор в главата
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    civic ( преди 10 години )
    айде всички кухи тикви дето говорят само за бмв-та и пишат коментари, за да хейтят да си нарежат сиренце и да се прибират в гадните си немски гнилочи, как не ви писна, селянчета... купил си бмв за 300 лева, насрано и ръждясало, и тръгнал да говори против хонда, дето му миришат краката от 100 км за нея, като не ви кефи, драги БМВ-сти, не четете и не коментирайте, после като падат гнилочите ви от някаква хонда, пак ще се хейти, и пак безпочвено, пишете си в статиите за БМВ-та, или ходете да копате
  • #24
    1 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    точно така - при спортен автомобил инженерите има как да си постигнат целите и с така разположени турбини. в ЛеМан последно ауди използваха смао една турбина на TDI-то и пак бягаше здраво. а gt-R всъщност има доста прилична дупка - макс торк прави при чак над 3000об. това реално е сериозна дупка, но се компенсира с бърза трансмисия и има предимство че държи налягането до над 6000об. моята турбинка прави макс торк уж на 1800об и се усеща като сериозна дупка.
  • #23
    1 rate up comment 1 rate down comment
    CutmasterCFS ( преди 10 години )
    това е по една турбина на глава т.е за сериен автомобил не е добър вариант ,но за спортен става защото там турболага се избягва по друг начин(двигатела е винаги в обороти а когато се отпусне газта са така настроени че остава неизгорено гориво което се възпламенява в колеторите и така турбините пак са развъртяни и в ниските обороти). Иначе тия дни разтягах с един познат една седмица дизел която нямаше никаква турбо дупка и ускоряваше като самолет .,за 2050кг кола100км за 5.2 по каталог.
  • #22
    6 rate up comment 3 rate down comment
    bmw e60 ( преди 10 години )
    Ами виждам, че вече сте му обяснили на селския механик, че конкретната конструкция с 2 турбота няма как да намали лага, защото не е каскадна. Явно се гони много голяма мощност във високите обороти, което е нормално за състезателен автомобил. Не казвам, че японците не могат да намалят лага просто не искат в случая не е нужно притежателите на 30 годишни Civic-ци да изпадат в екстаз.
  • #21
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Онзи двигател на на нисан 1.5 400 коня!Това е нещо впечатляващо!Хонда се излагат!
  • #20
    8 rate up comment 2 rate down comment
    За Е60 ( преди 10 години )
    Много е прав човека. Турболаг ще има. Турбините са 2 но не са свързани каскадно за да няма лаг. Явно че някои друг е дипломирания ***. От снимката се вижда ясно че има по турбина на глава. Да бяха вързани каскадно разбирам да няма лаг.
  • #19
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    На BMW E60 защо сте му сложили минуси? Той човека си казва мнението! :) И го е казал, че за състезания е идеално, пък и той мотора точно за това е конструиран!Човек да не си каже мнението, страшни сте!
  • #18
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Дошо до бенветата ( преди 10 години )
    И GT-R е с две големи турбини ама прави дупки в самочуствието на охарчилите се за разни м-ки и др. подобни "премиуми"!Швабен-зи-каскените не могат да разберат, че такива дупки има предимно при вурстовете с техните нескопосани мотори, ама на "премиум" цени! То за това слагат по 2, че и по 3 компресора, ама все нещо не става.
  • #17
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    трябва да си доста *** за да си мислиш че просто слагане на две турбини намалява турбо-дупката. няма дупка когато има малка турбина, а тук и двете са доста големи