IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen напомпа Beetle със 560 к.с.

Моделът е създаден за участие в рали-крос състезания

Volkswagen напомпа Beetle със 560 к.с.

Стартиралият в Чикаго автосалон остана в сянката на този в Детройт от миналия месец, но и на него автомобилните производители успяват да зарадват феновете със специални модели.
Volkswagen напомпа Beetle със 560 к.с.
Volkswagen използва изложението, за да покаже най-мощният Beetle в историята. Машината е със задвижване на четирите колела и ще участва в състезанията Global Rallycross Championship, които стартират по-късно тази година. Нейните създатели не разкриха всички характеристики, но вече е ясно, че тя разчита на мощност от 560 к.с., които са извадени от мотор TSI.
Volkswagen напомпа Beetle със 560 к.с.
За сравнение най-мощният Beetle, допуснат до обществени пътища, е построен на шасито на Golf GTI и развива 207 к.с Новата версия, създадена за състезанията по рали-крос, е заимствала голяма част от елементите на модела Polo R, направен специално за бившия световен рали шампион - Карлос Сайнц.
Volkswagen напомпа Beetle със 560 к.с.
За създаването на „супербръмбара” инженерите на Volkswagen са получи помощ от колегите си от тима Andretti Racing. Направени са два автомобила, като единият ще бъде управляван от Танер Фауст, а вторият – от бившия пилот от Формула 1 Скот Спийд.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #23
    8 rate up comment 8 rate down comment
    HaAHah ( преди 10 години )
    Тия вагени от модел на модел по грозни ги правят, тва мяза на нещо излязло след запек. :D
  • #22
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Чевролед ( преди 10 години )
    Предполагам, че ще се кара от жена....
  • #21
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    С тея 560 коня отива точно в на Нисан ГТ-Р джапанките тоя грозен бръмбар. Тоя *** ако не се разпадне с първото натискане на газта ще излети на първия завой - смешен вагенски *** на колела
  • #20
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Viry-Ch
  • #19
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ТЕ във ВРЦ само парите дават иначе модела там има нещо общо с Соцваген колкото Тата с Тесла. :) Добре ,че са японци, французи и англичани да им направят кола с която да се фукат.
  • #18
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Споко това не е тойта, няма да се разпадне. Виж Полото как маже наред във ВРЦ. Тойота йко можеха да правят коли нямаше да гледат само ауспусите на Ауди.
  • #17
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Браво бе , най после ще има Соцваген дето да вдигне 120км/ч ,че те принципно над 100км/ч затягат. :D Ама като го знам кво им е качеството най вероятно интериора се разпада след 30км/ч..
  • #16
    6 rate up comment 4 rate down comment
    EmoXide ( преди 10 години )
    TOYOTA-ЖИИТЕ = СТАБИУНА БАНДА, ЕЙ!
  • #15
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Аз няма да задавам въпроса дали си ***,защото това е очевадно.Все пак можеш да разсееш до някъде това нещо,като ме светнеш за философиите на предното и сегашно поколение.Интересно ми е каква нова глупост ще излезе от кухата ти кратуна.Интериора щом ти харесва,значи си тотално ограничен по отношение естетика.Пък това за сложността на техниката и проблемите беше върховната глупост.За пример ще ти дам Приус.Един от най сложните автомобили с много вкарани технологии,а няма чупене.Нещо да кажеш.
  • #14
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да виждам, за мен интериора е супер, красив е и с хубави материали, функционален и ергономичен. В сравнения на този с предния модел е направо луксозен.