IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-новото лондонско такси

Nissan NV200 ще вози клиентите на бензин или ток

Най-новото лондонско такси

Най-новото лондонско такси
Nissan NV200 London Taxi. Снимка: Nissan

Японската компания Nissan е производителят на най-новите таксита за столицата на Великобритания. В края на тази година по улиците на Лондон ще тръгнат първите автомобили Nissan NV200 London Taxi, които представляват специално подготвени возила, базирани на стандартния миниван NV200.

Nissan NV200 London Taxi е създаден във Великобритания от същия екип, който стои зад кросовърите Juke и Qashqai. Таксиметровият автомобил трудно може да се нарече привлекателен, но за сметка на това предлага сериозен вътрешен обем и нисък разход на гориво. Дизайнът му е създаден с идеята да напомня на оригиналното лондонско черно такси.

Производството на специално подготвения модел ще стартира през декември 2014 година в завода на японската компания във Великобритания. Първоначално ще се оборудва само с един задвижващ агрегат - 1.6-литров бензинов, който демонстрира среден разход на гориво от 7 л./100 км.
Най-новото лондонско такси
Nissan e-NV200 London Taxi. Снимка: Nissan

През 2015 година по улиците на града ще тръгнат и такситата e-NV200 London Taxi. Това е версия на същия автомобил, но оборудвана с електрическо задвижване, което не отделя в атмосферата никакви вредни емисии.

Още по темата:
Черен ден за черните таксита на Лондон


 

 

 

Тагове: nissan nv200
0 от 500
  • #36
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Wane ( преди 10 години )
    "такстита в Германия се правят специално за тази цел."Този "факт" сега ли си го измисли или наистина го вярваш това? Конкретно в Германия такситата са си съвършено стандартни модели.
  • #35
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Това не е да отида и да си закупа някаква си кола и да я направя такси ..здраво мислещите тук (ако има такива) знаят на какво натоварване са подложени такситата, не говорим само за материалите в колата!В нормалните страни..таксита, полицейски коли, линейки и т.н. се правят специално за тази цел...
  • #34
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Разбирачи..само да вметна,че такстита в Германия се правят специално за тази цел..окачването..материалите в купето са съвсем други..качвал съм се в таксита на които километражите бяха над 300 000 км....айде малко по сериозно!
  • #33
    5 rate up comment 0 rate down comment
    кадъч ( преди 10 години )
    До фолк с ваген - Виж не съм фен на фолцфаген, но какво общо има със статията не мога да разбера? Май ти си гърчиш от злоба,а? Ще обесниш ли как така никъде не го щат, а стана кола на годината в Япония, сигурен съм, че ще успееш да ни развеселиш.
  • #32
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Докато Ауди прави нови фарове,стопове и коледна украса по колите,другите правят Автомобили.Изводите всеки може сам да ги направи.Интересното обаче е че немски коли таксита освен в Германия никъде другаде няма.Те и в Германия доста осезаемо намаляха и тенденцията се запазва.Почти навсякъде са предпочитани японските коли за таксита.Дали е случайно това или феновете на немското и тук виждат някаква конспирация?Истината е,че от японското по-здраво и изгодно няма.Немските инженери го казаха,а не аз.
  • #31
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Между другото - вчера на път към летището се качих в Кади на метан - щофьора каза че не е много сигурен дали ще стигнем до летището преди да му гръмне двигателя?!?! Каза че на всички кадита гаранционно им сменят главата на двигателя и цялата скоросна кутия - не можели да добутат повече от 80-100 хиляди километра?!?! Я сега германско опърдяно фенче ми обясни - красиво ли е кадито????
  • #30
    5 rate up comment 6 rate down comment
    фолк с ваген ( преди 10 години )
    Германското смотано фенче пак се гърчи от злоба и не може да разбере как така НИСАН печели конглокси за такси в Лондон, Ню Йорк и Мелбърн, а дървения, пласмасов, тропащ, лаком, *** гоуф никъде не го щат, ако че уж трябвало да гори 3/100 хахахахаха!!!
  • #29
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    С кръгли фарове е, защото всички предишни таксита в Лондон са с такива.
  • #28
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Жермани TheConqueror ( преди 10 години )
    Абе, вие по хубост ли си избирате такситата? 'Щото от гарсониерката в Люлин до центрото в жълто R8 се качвате като закъснеете за работа нал' тъй?
  • #27
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    същото като New York-ските само защо са му лепнали тия кръгли фарове?http://***.designboom.com/weblog/images/images_2/2011/jenny/taxioftomorrow/taxioftomorrow02.jpg