IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

McLaren потвърди, че P1 е слязъл под 7 минути на "Северната дъга"

Все още не ясно дали е бил постижението на Porsche 918 Spyder

McLaren потвърди, че P1 е слязъл под 7 минути на

Компанията McLaren потвърди по-рано изнесената информация, че хибридната суперкола P1 е успяла да премине "Северната дъга" на пистата "Нюрбургринг" за по-малко от 7 минути.
McLaren потвърди, че P1 е слязъл под 7 минути на
Точното време на обиколката не се посочва, но пък от McLaren заявяват, че P1 е "изпълнил успешно последната, поставена пред него задача". Загадка обаче остава дали машината на McLaren е успяла да подобри постижението на друг суперхибрид - Porsche 918 Spyder. През ноември германският автомобил даде време от 6 минути и 57 секунди, което е абсолютен рекорд при серийните машини.

Според британското издание Top Gear, суперколата е била управлявана от главния тест-пилот на McLaren Крис Гудуин. Средната скорост на купето е била над 179 км/ч (за сравнение средната скорост на Porsche 918 Spyder е 179.5 км/ч), което означава, че постиженията на двете коли са много близки. Максималната скорост на P1, достигната на правата отсечка Dottinger Hohe, е била 330 км/ч.

През октомври в Youtube бе качено видео с преминаването на McLaren P1 през Северната дъга, като в него се твърдеше, че времето на суперхибрида е 6 минути и 47 секунди. В случай на официално потвърждение, това ще бъде не само абсолютен рекорд при серийните автомобили, но и при състезателните машини. Тогава от McLaren отказаха да потвърдят, но и не отрекоха съобщението.

Суперколата McLaren P1 разполага с мощност от 916 к.с. В агрегата влизат би-турбо V8 двигател, електромотор, комплект литиево-йонни батерии и 7-степенна роботизирана трансмисия с двойно сцепление. Купето ускорява от 0 до 100 км/ч за 2.8 секунди, до 200 км/ч за 6.8 секунди и 300 км/ч за 16.5 секунди. Максималната скорост е ограничена на 350 км/ч.

Снимка: Youtube

Тагове: mclaren p1
0 от 500
  • #72
    6 rate up comment 0 rate down comment
    До автора ( преди 12 години )
    от известно време чета неправилно преведените ви статии, всеки автоманиак знае, че става дума за скоростна кутия с два съединителя, а не " роботизирана трансмисия с двойно сцепление"...научете термините и се интересувайте малко от автомобили, не само да превеждате като ***...
  • #71
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Е чак пък мечта! Това е пистов автомобил, който се кара само по пистите и не можеш да го покараш малко по градските пътища и да се изкефиш на завистливите погледи на останалите участници в движението! То като в оня виц: Питали един, ако си сам на един остров би ли искал да имаш най-страхотния автомобил на света, а той отговорил, защо ми е като никой няма да ме види, че го карам!
  • #70
    20 rate up comment 6 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    е за макларъна какво да кажем-то е ясно ,кола мечта.и ла ферари и 918 и п1 с подвижни технологични ,престижни,и дизаинерски демонстрации.сега дали някоя била малко по бърза за мене това не е важно,щото е чисто заяждане.аз харесвам наи-много ферарито от тия трите макар че явно е наи бавно.*** като го погледнеш и ти е кеф че го имаш и си се родил.какво ли е усещането в трите какви са разликите.и за трите фирми това е нова територия.различни от досега агрегати.кои ли се кара наи-вълнуващо.въпроси...
  • #69
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Subarufam ( преди 12 години )
    Някой да има да каже нещо за Макларанът по-горе, все пак статията е за тази кола?
  • #68
    13 rate up comment 7 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    първо чичо не съл ти "бе",това те прави я дете я ***.и в двата случая нямаме приказка.що се отнася до видеото,хората са ти го казали и показали-4 на2.тоиота е по нестабилна,с по лоши гаранции и честосервизиране.няма еконорми като нормална кола.единственото и то мижаво предимство е на 400 м ,резултат от якото харчене в тоя режим.а и от дъртия 4 степенен автоматик,в които няма плавност и икономия,*** има старт.ако не знаеш на спортните версии се слагат автоматици с малко степени.чичо.
  • #67
    5 rate up comment 11 rate down comment
    До Алуди фен ( преди 12 години )
    Фенче всеки знае, че при еднаква мощност Варбурджинито яде дървото
  • #66
    1 rate up comment 10 rate down comment
    Чичето ( преди 12 години )
    Що бе? Кое от това дето съм казал не е вярно?
  • #65
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    То ако тръгнете с клипчета да се замеряте, аз се сещам как просложутото Клатро не можа да издрапа на равно на ролери, че после фенчетата се заеха да обясняват, как със леко натискане на спирачките, 2 лева в джапката, леко подаване на газ, и пеене на излезел е дельо воевода се излизало от ситуацията! Истината е, че половината от коментиращите капацитети не сте се качвали четворно и коментирате по клипяета, а Холивуд направиха милиарди от такива интерпретации!
  • #64
    12 rate up comment 4 rate down comment
    германеца ( преди 12 години )
    чичо,с това изказване нагледно показа що е то да кажеш на черното бяло.
  • #63
    8 rate up comment 11 rate down comment
    Чичето ( преди 12 години )
    Абе Герману, тая стара Корола с 4-скоростния автомат защо така кофти наказа модерния фокус на драг? А за евронормите - объркал си се, тая Корола покрива и ЕВРО6 без проблем, просто по времето когато е излязла е имало ЕВРО4 и затова сертификацията и е за него. Японските коли покриват евростандартите с много години напред защото се разработват за Япония и САЩ, държави с далеч по-стриктни норми за емисии от европейските.