IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Евтиният брaнд на Volkswagen тръгва догодина

Германците засега пазят в тайна името на марката

Евтиният брaнд на Volkswagen тръгва догодина

Концернът Volkswagen смята да пусне най-късно до 1 година нова марка, с която да навлезе на пазара на евтините автомобили. Това потвърди по време на изложението в Токио шефът на отдела за развитие на компанията Хайнц-Якоб Нойсер.
Евтиният брaнд на Volkswagen тръгва догодина
Най-достъпната кола в гамата на марката - VW Up!. Снимка: Volkswagen

Засега проектът е в стадий на проучване какъв точно трябва да бъде първият нов автомобил на марката. Германците са категорични, че най-важното при създаването на машината е тя да отговаря на високите стандарти на Volkswagen, но същевременно да има ниска себестойност. Целта пред бранда е да се пребори най-вече с конкуренцията на Dacia.

"Ние продължаваме да работим по въпроса с цената - коментира Нойсер пред Autocar. - Вече сме наясно, че ще се решим на подобна продукция, единствено в случай, че успеем да осигурим на новия автомобил високо ниво на безопасност, пътни качества, управляемост и комфорт, които да отговаря на изискванията на Volkswagen. Разбира се, новата марка трябва да носи приходи, но и да съхрани надеждността, на която са свикнали нашите клиенти.".

Нойсер бе категоричен, че новият модел ще бъде пуснат под нов бранд, към който ще има специално отношение от страна на ръководството на Volkswagen. Той обаче категорично отказа да каже как ще се казва новата марка, въпреки че нейното име вече е избрано.

Само преди година топ-мениджърът на Volkswagen AG Улрих Хакенберг съобщи, че новата марка ще заеме ценова ниша в рамките на около 6000 евро. Германците вече предлагат на пазара в Китай модели на стойност от около 8000 евро. Новите бюджетни автомобили на компанията ще се предлагат не само на пазара в най-многолюдната държава, но и в Европа. По предварителни данни първи ще излязат седан, комби и миниван.

Тагове: volkswagen ag
0 от 500
  • #21
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Ми сигурно ( преди 10 години )
    ..защото тая година няма нов модел Корола и не участва в класацията?
  • #20
    0 rate up comment 1 rate down comment
    А защо не е КОРОЛА? ( преди 10 години )
    "Един от най-известните модели на германския автомобилен производител Volkswagen Golf стана първата кола чуждестранно производство, удостоена с наградата "Кола на годината" за Япония."
  • #19
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Ico ( преди 10 години )
    "...Той обаче категорично отказа да каже как ще се казва новата марка, въпреки че нейното име вече е избрано..."===============================...на мен ми го каза, казва се Фолксваген ТОЯГА,поредната:-) В някои държави ще се продава като "Малката пръчка"..
  • #18
    7 rate up comment 0 rate down comment
    до: ВАГонетките ( преди 10 години )
    Прочетохте ли това:Целта пред бранда е да се пребори най-вече с конглокенцията на Dacia.Какво повече да говорим! Това са великите цели на ВАГ да се преборят с Дачия. Да ама Дачия прави не само евтини, но и надеждни автомобили, а ВАГ ще правят евентуално само евтини. Не си ли подобрят качеството и да предложат някаква нормална гаранция, а не такава, като на китайски миксер, няма как да просперират. Само с реклама, лъжи, подкупени журналисти и платени тестове не става.
  • #17
    1 rate up comment 6 rate down comment
    doc ( преди 10 години )
    Доше, нещо си се объркал пиленце. В момента трошьота ярис е пластмасова като *** сапунерка, докато полото е с тапицерия. А даже трошьотата май се води по-голяма като размер и клас. Прави сметка за какво ниско качество говорим, да пестят от плат... срам са си японците за амтомобилостроенето, добре че има хора които търсят най-евтиното че иначе отдавна да са останали по музеите..
  • #16
    4 rate up comment 7 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Az samo kato vidia anonimen i mu se praznia directno na nosa
  • #15
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Само, като видя ник RRE, и ХАКАМ....минуси, изобщо не чета!!!!!
  • #14
    1 rate up comment 14 rate down comment
    Отговора ( преди 10 години )
    Защото трошьота ярис беше първата кола в малкия сегмент само с пластмаса на вратите... А даже се води един сегмент над UP... Срамота, скоро сигурно и в авенсис ще се появи пластмаса вместо тапицерия...
  • #13
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Зигмунд Фройд ( преди 10 години )
    "PennyWagen"?"LidlMotoren"?
  • #12
    4 rate up comment 20 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    A tozi eftiniat brand na VW,6te e seriozna konkurencia na Toyota,ta dori i na Lexus