IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е хардкор версията на Ferrari 458 Italia

Модификация 458 Speciale разполага с 605 к.с. и тежи едва 1289 кг.

Това е хардкор версията на Ferrari 458 Italia

Моделите на Ferrari винаги предизвикват огромен интерес на големите автомобилни салони и този във Франкфурт не прави изключение. Италианците официално показаха хардкор версията на модела 458 Italia, носеща името 458 Speciale.
Това е хард-кор версията на Ferrari 458 Italia
От компанията са категорични, че този автомобил е „духовен приемник” на по-рано произвежданите 430 Scuderia и 360 Challenge. Неговият основен коз е по-мощната версия на добре познатия 4.5-литров V8 двигател, който вече разчита на 605 к.с. и 540 Нм въртящ момент.

Друго силно оръжия на суперколата е сниженото тегло. Сега Ferrari 458 Speciale тежи едва 1289 кг., което благодарение на мотора позволява ускорение от 0 до 100 км/ч само за 3.0 секунди.

От компанията твърдят, че машината е изминала една обиколка на пистата във Фиорано за 1:23.5 минути, което е с 1.5 секунди по-бързо от Ferrari 458 Italia и само с 0.5 секунди по-бавно от F12 Berlinetta. Най-доброто постижение - под 1:20 минути, принадлежи на новото LaFerrari.
Това е хард-кор версията на Ferrari 458 Italia
Освен това суперколата, показана във Франкфурт, разполага и с нова система „Side Slip Angle Control”. Тя постоянно анализира ъгъла на приплъзване на автомобила и сравнява тези данни с предварителни определени параметри, като взима под внимание скоростта, нивото на сцепление и други показатели. След това системата оптимизира въртящия момент на двигателя и неговото разпределение между колелата, като по този начин повишава управляемостта на автомобила.

Снимки: Ferrrari

0 от 500
  • #5
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Станчев ( преди 10 години )
    Това е уникална машина! Шофирах "нормалното" 458 Италия и наистина...управлява се като никой друг автомобил, а съм шофирал и доста други!
  • #4
    13 rate up comment 3 rate down comment
    KKK ( преди 10 години )
    Сравнението с горкото Nissan GTR е крайно нечестно и унизително за Нисанчето...
  • #3
    2 rate up comment 28 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Nissan GTR 6e go razpori tva sme6no ferari.
  • #2
    27 rate up comment 0 rate down comment
    Случайно минаващ ( преди 10 години )
    Май бъркаш думата "колела" с "оси". При задвижване 4х4 се задвижват четирите колела, а при задно предаване (както е при Италия-та) - задните две колела. Следователно, диференциала преразпределя въртящият момент между задните две колела. Което си е далавера, при обикновените отворени диференциали, въртящият момент бяга към колелото с по-малко сцепление, а тук - където е необходимо :)
  • #1
    0 rate up comment 20 rate down comment
    бай хуй ( преди 10 години )
    "...системата оптимизира въртящия момент на двигателя и неговото разпределение между колелата, като по този начин повишава управляемостта на автомобила." От кога 458 италия е 4х4, та се разпределя между колелата?