IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това са хибридите Range Rover и Range Rover Sport

Двата модела разчитат на една и съща задвижваща система с дизелов двигател и електромотор

Това са хибридите Range Rover и Range Rover Sport

Land Rover официално представи хибридните версии на всъдеходите си Range Rover и Range Rover Sport от ново поколение. Дебютът на двата автомобила ще се състои на 12 септември по време на международното автомобилно изложение във Франкфурт.
Новияте Range Rover и Range Rover Sport вече са и хибриди
И двете модификации разчитат на един и същ силов агрегат. В него влизат 3.0-литров, 6-цилиндров дизелов двигател SDV6, електромотор, предлагащ 49 к.с., комплект литиево-йонни батерии и 8-степенна автоматична скоростна кутия ZF. Общата мощност е 340 к.с. и 700 Нм.

От производителя съобщават, че цялата електрическа система - двигател, батерии и инвертор, е с тегло от едва 120 кг. По този начин хибридните Range Rover и Range Rover Sport запазват относително ниско общо тегло – съответно 2394 и 2372 кг.
Новияте Range Rover и Range Rover Sport вече са и хибриди
От 0 до 100 км/час хибридният Range Rover ускорява за 6.9 секунди, докато Sport Hybrid прави това малко по-бързо – за 6.7 секунди. И при двете модификации резултатът е по-добър с 0.5 секунди от този на версията само с дизелов 3.0-литров мотор. Смесеният разход на гориво е 6.4 л/100 км и при двете версии, а максималната скорост – 218 км/ч за Range Rover и 225 км/ч за Range Rover Sport. При скорост до 48 км/ч двете машини могат да изминат само на електричество до 1.8 км.
Новияте Range Rover и Range Rover Sport вече са и хибриди
В Land Rover са избрали доста нестандартен начин да покажат възможностите на двата автомобила. Те ще пропътуват на собствен ход разстоянието от завода на компанията в Солихол (Вбр) до офиса на компанията Tata в Мумбай (Инд). Машините ще изминат около 16 000 км през териториите на 12 държави, като финалът на пътешествието им е предвиден за 15 октомври.
Новияте Range Rover и Range Rover Sport вече са и хибриди
Заявки за двата автомобила ще започнат да се приемат във Великобритания на 10 септември, а в останалите държави - след премиерата на модела, която е 2 дни по-късно. Първите доставки ще бъдат факт в началото на 2014 г.

Снимки: Land Rover
 

0 от 500
  • #9
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Онзи ( преди 10 години )
    този преход до индия ще бъде доста брутален към хибридните системи и към автомобилите като цяло но това са корави машини и вярвам че ще се справят
  • #8
    4 rate up comment 4 rate down comment
    до RRE ( преди 10 години )
    Веднъж и ти да си прав - RR наистина е кралска кола. Само дето Ролс Ройс, не Рейндж Роувър, разбира се. Не че думите на водещите на Топ Гиър са основополагащи за мнението ми за който и да е автомобил, но дори те наричат Рейндж Роувъра "the most unreliable car in the world". На стара слава се лежи до един момент само...
  • #7
    3 rate up comment 10 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Leksus ne e premium dori v sravnenie sas citroen DS,toz govori za Range Rover.Nabii si go v glavata RR e kralska kola,edno stapolo sled premiuma,koito lekcuscus ne e
  • #6
    1 rate up comment 3 rate down comment
    до долния ( преди 10 години )
    "от: Анонимен( преди 11 секунди )""Положителни: 1 Отрицателни: 0"Брей брей, как успя някой толкова бързо да ти прочете коментара, че и да го хареса. Сещам се май всъщност...
  • #5
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Странно РХ450 е винаги на последно място в тестовете. Слаба динамика, слаб дизайн, отчайващ интериор, нулеви офроуд възможности. За сметка на Това Рейндж Роувър е най-добрия офроудър, както се вижда има доста по-добра динамика от РХ450. и не се сещам за нито един показател в който РХ450 не губи от Рейнджа. До скоро единствено РХ450 можеше да изпъкне с нисък разход, сега и това отпада. Незнам за Кит Кат, но определено този Рейндж е най-добрия СУВ а РХ450 най-лошия. Когато фактите говорят..
  • #4
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Този хибрид направо прави жалкото подолие на СУВ РХ450 да изглежда като някаква смешна карикатура. Тоя под мен какъв градски извънградски разход бе при хибрида той е почти идентичен.
  • #3
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Този хибрид е интересен, понеже е може би първият, който е 100% съпоставим със стандартната си версия - просто е добавен хибриден модул. Добре ще е да се погледнат и данните за градско/изънградско, а не само смесения цикъл, но засега: 6,4 срещу 7,5 при стандартната версия.
  • #2
    11 rate up comment 5 rate down comment
    do RRE ( преди 10 години )
    ... да не забравяме и въображаем.
  • #1
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Очаквах да харчат 3/100 като всеки немски хибрид без значение мощност и размери, а те 6, 4/100.Това е вече малко по-реалистичен разход за дизелов хибрид.Поздравления за което.Значи накрая излезе, че немците лъжат повече от индийските ***.Хайде кажете сега кои са по-големи ***!