IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата S-Class дебютира в целия си блясък

Технологичните иновации включват система, която сканира за дупки и настройва окачването

Новата S-Class дебютира в целия си блясък

Новият S-Class дебютира в целия си блясък
Mercedes-Benz представи новата S-Class по време на официална церемония в Хамбург тази вечер. Германците залагат много на новата лимузина, която трябва да продължи идеологията на своя предшественик и да запълни нишата на Maybach, чието производство бе преустановено. Шефът на германската компания Дитер Цетше заяви, че S-Class вече ще се предлага в пет различни версии: три дължини на междуосието в зависимост от търсения от клиентите комфорт, както и в Coupe и кабриолет варианти.

Стилистично, моделът със заводско обозначение W222 е еволюционно продължение на предишния модел, като същевременно с това дизайнерите на компанията са успели да го приобщят към актуалния дизайнерски език на гамата. Според главният дизайнер на Mercedes-Benz Гордън Вагенер, колата има "по-благородно излъчване" от своя предшественик.
Новата S-Class дебютира в целия си блясък
Емблематичната решетка на щутгартци е получила допълнителна доза хромирано покритие, а от двете й страни са разположени по-големи и изразителни фарове, във всеки от които се крият 56 отделни LED диода. Предната броня е силно променена, капакът е стилизиран, а обликът на калниците е по-обран в сравнение с предишния W221 модел. От Mercedes-Benz съобщават, че коефициентът на аеродинамично съпротивление е едва 0.24, което е най-доброто постижение в класа.

Както Automedia вече съобщи, новият S-Class е нараснал на размери. Купето е с 21 мм по-дълго, 29 мм по-широко и с 11 мм по-високо от това на предходното поколение. Интересно е развитието на багажното пространство. То е намалено с 30 литра (общо 530 литра) заради новите задни седалки, които се предлагат със силно накланящи се назад облегалки.

Новата лимузина е новатор в отношение на безопасността, също като прадедите си. Колата се предлага с осветена "тока" на предпазния колан, въздушна възглавница в коланите на седящите отзад, както и въздушна възглавница в самите задни седалки (предлага се само с опционалните накланящи седалки), която предотвратява плъзгането на тялото напред в случай на удар. Повечето от екстрите са разработени с цел да подобрят лукса на задните седалки, с което Mercedes-Benz иска да впечатли предимно азиатските клиенти. Като допълнение инженерите са успели да увеличат интериорното пространство, както и да го обезшумят допълнително. От компанията съобщават, че специално са обърнали внимание на окачването и структурните елементи на самоносещото шаси, за да намалят до пренебрежим минимум вибрациите, които понасят пасажерите в купето.
Новата S-Class дебютира в целия си блясък
С използването на модерни олекотени материали, новата S-Class е по-лека от своя предшественик. Пълен с течности и готов за употреба, стандартен модел тежи точно 1900 кг, което е с 20 кг по-малко от теглото на W221. Въпреки това, германците твърдят, че издръжливостта на усукване на купето е увеличена с 50%.

Базовият S350 BlueTec вариант се задвижва от 3.0-литров V6 дизел с 258 к.с. и 620 Нм мощност. В гамата ще присъства и дизеловият хибрид S300 Hybrid, който комбинира четирицилиндров 2.1-литров агрегат с електромотор, които в екип генерират 230 к.с. Тази  версия на S-Class ще бъде още по-ефективна в аеродинамично отношение, постигайки коефициент 0.23. От Щутгарт твърдят, че тя ще е и най-екологичната, изхвърляйки едва 115 г/км въглеродни емисии в атмосферата.

На някои пазари ще се предлага и S400 Hybrid, който е оборудван с бензинов V6 двигател, работещ в синхрон с електромотор с обща мощност от 306 к.с. и 370 Нм.

Класическата S500 версия на модела получава оптимизирана версия на 4.7 V8 туин-турбо двигателя от предишното поколение. Тук той ще произвежда 20 к.с. повече, до крайната стойност на мощността от 450 к.с. Подобна е ситуацията и при S600 варианта, който ще продължи да използва 5.5 V12 двигател с две турбини, но мощността му ще нарасне до 530 к.с. През 2015 на пазара се очаква да излезе пълен хибрид, който ще може да бъде зареждан от контакта; при него вредните емисии ще бъдат ограничени до нетипичните за класа 75 г/км.

S63 AMG ще се предлага както със задно, така и с двойно задвижване на колелата, а титанът S65 AMG ще продължи да използва 6.0-литровия V12 двигател, но в подобрен вариант.

Новата S-Class дебютира в целия си блясък
Технологичните иновации в S-Class включват системата Magic Body Control (MBC), която сканира пътната настилка за несъвършенства и при наличието на такива автоматично наглася характеристиките на окачването. Така тя успява почти да елиминира поклащането на купето, което подобрява значително комфорта на пътниците. През това време се наслаждават на вградените в таблото 12.3-инчови дисплеи. Срещу доплащане е наличен и Thermotronic климатик, който умее да филтрира прах, спори и дори вируси от въздуха, който постъпва в кабината.

Снимки: Mercedes-Benz

Тагове: Mercedes S-Class
0 от 500
  • #53
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Корнезия Орехщарска ( преди 11 години )
    Къде са сега ТОЙОТКИТЕ ? аа сетих се, докато някой правят специални коли, те подготвят НОВАТА СЕРВИЗНА АКЦИЯ, пролет-лято 2013 :)))
  • #52
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Qqqqqq napravili sa novo combi na C class :D
  • #51
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Йори ( преди 11 години )
    Поредната кола-мечта за повечето от нас, пишещите по форуми. Много красива и стилна лимузина. Нядявам се да ми е достатъчно широко около врата, за да си позволя да карам и издържам S-Klasse-то някога. Засега парите ми стигат само за Е-klasse. Не че тя е лоша. А по повод негативните мнения за интериора. Честно казано, за мен това е един от най-добрите интериори, които съм виждал на модерен автомобил. Всичко е семпло, изчистено и лъха на стил и класа. Няма нищо излишно, натруфено и кичозно.
  • #50
    7 rate up comment 1 rate down comment
    BMW Фен ( преди 11 години )
    Ако имах три желания едното щеше да е такава S600 с доживотен бензин и подръжка :)
  • #49
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Бай Ганьо ( преди 11 години )
    мууУУАААААХАХахахахаааа, Мерцедес почнаха да правят коли за дупки, т.е. за Бай ***, сигурно некой булгаристанец е започнал да работи в техническия отдел, значи предвиждаме фалит на фирмата до 5-6 години
  • #48
    4 rate up comment 4 rate down comment
    gost ( преди 11 години )
    НАЙ КРАСИВАТА БЕЗ КОНКУРЕНЦИЯ
  • #47
    13 rate up comment 0 rate down comment
    ... ( преди 11 години )
    Ей... Това Magic Body Control ще полудее по българските пътища.... :)
  • #46
    11 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Много по-грозна от сегашната. С тези смешните фарове изобщо не буди респект и класа. Вътре също са върнали назад. Прекалено старомодна е. Никакво модерно излъчване няма. Лично на мен не ми харесва. Прави ми впечатление и маломощните мотори, които ще и се слагат. Извинявайте 230-250 к.с. на този тежък кораб са смешни. Багажника и него са го намалили. Просто не виждам нещо по-добро да са направили от старата версия, която определено е много по-добра.
  • #45
    7 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Новата S-класа = фейслифт на старата + 4 вентилатора по средата и подгряващ подлакътник :):):) Не разбрам кво толкова се прехласвате по тоя 6 метров варел!
  • #44
    6 rate up comment 12 rate down comment
    doc ( преди 11 години )
    Za tezi pari ima mnogo po-dobra alternativa-Lexus GS,a da ne govorim za LS ,koito e 2 puti po-skup.German4e,a ti si edno obiknovenno puber4e,koeto si nyama rabota i po cyal den si me4tae za "premiumi"