IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW изтегля над 380 000 коли в Китай

Причината е проблем с автоматичната скоростна кутия DSG

VW изтегля над 380 000 коли в Китай

Немската автомобилна компания Volkswagen ще изтегли от пазара на Китай над 380 000 свои коли, заради проблем с популярната трансмисия с два съединителя DSG. Това съобщава китайската агенция за контрол на качеството, цитирана от Chinadaily и Autoevolution.
Volkswagen изтегля над 380 000 коли в Китай
Според информацията голям брой собственици на автомобили с такава скоростна кутия са алармирали за сериозни проблеми с колите си. Посочва се, че по време движение, когато трансмисията е на втора предавка, автомобилите рязко губят мощност и дори спират. А това може да причини катастрофа, заявяват от агенция за контрол на качеството.

Сервизната акция засяга над 380 000 автомобили на автогиганта, повечето от които са произведени в Китай, съвместно с партньорите на немската марка FAW Group. Сред засегнатите возила обаче има и такива, които са внесени в най-многолюдната страна в света.

Засяганите автомобили, които са включени в акцията са:

- 7 139 екземпляра от моделите Scirocco 1.4TSI, Golf Variant и Cross Golf, произведени между декември 2008 и септември 2012 година. Тези модели не са произведени в Китай, а са внесени в страната.

- 245 999 екземпляра от моделите New Bora 1.4T, Golf A6 1.4T, Golf A6 1.6T, Sagitar 1.4T, Magotan 1.4T, CC 1.8T, New Sagitar 1.4T, New Magotan 1.4T, New Magotan 1.8T и Audi A3 1.8T. Тези модели са произведени в Китай.

- 131 043 екземпляра от моделите Touran 1.4T, Octavia 1.8T, Octavia 1.4T, Lavida 1.4T, Superb 1.4T, New Passat 1.4T и New Passat 1.8T, също произведени в Китай.
Volkswagen изтегля над 380 000 коли в Китай
Изданието Autoevolution припомня, че през миналата година Volkswagen увеличи гаранцията на DSG трансмисията в Китай на 10 години, след като получи множество оплаквания от свои клиенти. Сервизна акция обаче не бе организирана.

Според информацията това изтегляне ще коства на немската компания около $500 мнл.

Тагове: dsg
0 от 500
  • #13
    30 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Чета сега немски издания и в тях пише, че за голяма част от засегнатите автомобили се е знаело още Март месец миналата година, след което е започнала тихомълком акция за препрограмиране на софтуеъра на кутиите, което не помогнало в 90% от случаите и започнали да валят отново оплаквания. Чак след силен натиск от страна на агенцията за контрол на качеството ВАГ са принудени да проведат акцията по правилният начин. Засегнати са и ВНЕСЕНИ Golf Variant, Scirocco, Cross Golf и Audi A3.
  • #12
    34 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Е какво като кутията е скапана, нали тапицерията в салона е готина и изглежда "луксозно".
  • #11
    3 rate up comment 25 rate down comment
    много точно ( преди 11 години )
    Дошо не бъркай ФВ с Тойота, какво са крили ФВ за скоростната си кутия? Гаранцията и е 10 години. И да се развали е поправят, не като Тойота със скоростната си кутия ММТ. Която не може да изкара 30000км. няма сервизни акции, няма нищо. като минеш 100000км. гаранция няма и плащаш от джоба. Пак ти казвам не бъркай ФВ с Тойота, не ФВ а Тойота има 4 глоби за последните 2г. че умишлено не отстранява заводски дефекти, и чак след глобите свикват сервизни акции, които казваш че били с "рекламна" цел. хаа
  • #10
    3 rate up comment 25 rate down comment
    Лошо ли е или не? ( преди 11 години )
    Когато Toyota провежда сервизни акции,като само от началото на 2013 година те са обхванали над 1 600 000 автомобила по целия свят,всичко е о.к. и това е пример за мъдра фирменна политика, но когато VW прави сервизна акция,това вече е трагедия!Порадвайте се малко на сервизната акция, защото май това ще са ви единственните радости в живота, освен постера на стар Civic на стената.
  • #9
    29 rate up comment 1 rate down comment
    груди ( преди 11 години )
    То бива бива ползване на евтини и малко материали с цел огромна печалба, ама нахалството на VAG е отвъд всякакви граници. От една корава марка от преди 20-25 години сега са едни жалки, пре-скъпи гробници за пари!
  • #8
    27 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ти мани, че се развалило ама те знаят за проблема от сумати години, ама нямат капацитет да го оправят или да конструират нова СК. По-добре да купуват от ZF, че няма бъдеще иначе с части проектирани от техните "инженери".
  • #7
    23 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Получихме редица научни обяснения от феновете на ХолцВаген, сега чакаме да се присъедини и Germany, той е в тесни взаимоотношения с Винтеркорн, както и с цялата управа на ВАГ. Той нека обясни своето гледище. Така е когато искаш да си сред най-големите неминуемо се сблъскваш и с техните проблеми. И ако при другите е проблем с парното или с чистачките, да ти се развали един от трите най-скъпи компоненти в автомоблиа е голяма болка.
  • #6
    28 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Сред засегнатите возила обаче има и такива, които са внесени в най-многолюдната страна в света. Дали са в китай или не правени все тая, като си е *** ако ще и извънземни да го сглобят си остава ***.
  • #5
    30 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    АХАхАхАха Китайската агенция по контрол принуждава ВАГ да си изтегли и оправи дефектите, хахахах щом китайците принуждават просто ... Айде сега говорете пак, само и единствено покровителството на Германия спасява ВАГ от фалит поради много сервизни акции. Ама Китайците не им пука и си искат минималното поне качество давано им от техните производители.
  • #4
    7 rate up comment 29 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Дошо не бъркай ФВ с Тойота, какво са крили ФВ за скоростната си кутия? Гаранцията и е 10 години. И да се развали е поправят, не като Тойота със скоростната си кутия ММТ. Която не може да изкара 30000км. няма сервизни акции, няма нищо. като минеш 100000км. гаранция няма и плащаш от джоба. Пак ти казвам не бъркай ФВ с Тойота, не ФВ а Тойота има 4 глоби за последните 2г. че умишлено не отстранява заводски дефекти, и чак след глобите свикват сервизни акции, които казваш че били с "рекламна" цел. хаа