IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Европейска премиера за Lexus IS

В Женева пристигнаха IS 250 и IS 300h, както и техните F Sport версии

Европейска премиера за Lexus IS

Новото поколение Lexus IS пристигна в Европа и ще стъпи на пазарите през това лято. Премиерата на луксозния японски модел, който ще се съревновава за вниманието на клиентите с BMW 3-Series, Mercedes C-Class и Audi A4, се състоя в Женева.

На лъскавото събитие са представени бензиновия IS 250 и бензин-електрическия хибрид IS 300h. Очаква се обаче за Европа да бъде наличен и модел с дизелов двигател.
Европейска премиера за Lexus IS
Под капка на Lexus IS 250 е поставен 2.5-литров V6 бензинов двигател с директно впръскване на горивото, който генерира 204 к.с. и 250 Нм. Трансмисията е автоматична “Super ECT”, като доставя ускорение от място до 100 км/час за 8.1 секунди. Максималната скорост е 225 км/час.

При IS 300h работи хибриден агрегат, който се поставя за първи път при този модел. Агрегатът съчетава четирицилиндров 2.5-литров двигател (178 к.с. / 221 Нм), електрически двигател (143 к.с. / 300 Нм) и литиево-йонни батерии.

Общата мощност на системата е 220 к.с., а ускорението 0-100 км/час отнема 8.3 секунди. Максималната скорост е 200 км/час.

По-любопитен обаче е разходът на гориво, който е водещ в този сегмент. Средното потребление на бензин е едва 4.2 литра на 100 км, а вредните СО2 емисии - само 99 г/км.
Европейска премиера за Lexus IS
В Женева са представени и F Sport версиите на Lexus IS. Както е известно F Sport при Lexus е същото каквото е S line при Audi или M Sport при BMW.

При третото поколение Lexus IS със F Sport пакет се виждат отличителни брони, уникални 18-инчови джанти и по-спортен интериор. Налично е също така спортно окачване и кормилна система с различни настройки. Като опция се предлага и адаптивно окачване.

Още за третото поколение Lexus IS
 

Тагове: f sport lexus is
0 от 500
  • #103
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Абе Германи, като са толко зле японците защо все японци са правили дизайна на Ауди А5, А6, БМВ е36, е39, е90? Дрънка на кухо.
  • #102
    6 rate up comment 11 rate down comment
    Germany ( преди 11 години )
    "Хибрида е безшсумен"-импотентнико всеки иска як саунд като на мустанг и амг.освен стерилния глупчо.
  • #101
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Germany ( преди 11 години )
    от: до:неграмотниятВурст ( преди 12 секунди )(водопроводните коли) -еи смотани и от маитап не вдевате.затова-за вас женско няма.те искат готини коли и хора с чуство за хумор.и двете нямате.
  • #100
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Germany ( преди 11 години )
    от: Анонимен ( преди 1 час )Немците ще ги задължяват вече да си издърпват очичките,за да се харесат на бъдещите си работодатели и шефове. -Японският автомобилостроител Toyota за първи път в 76-годишната си история назначи в управителния съвет член, който е външен за компанията - бивш ръководител на американската автомобилна компания General Motors, предаде Асошиейтед прес.-ХАХАХАХАХА.да *** не.гадно ли ти е.това е истината.азия-интелектуална импотентност.грамофон на касетофон...
  • #99
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Germany ( преди 11 години )
    от: Wartburg Germany ( преди 2 часа )Дали хибрида с 220 коня и разход 4/100 и емисии 99 гр./км. не дават решение, а знайко?!-ми не дава решение мозъчен импотентнико.защо?щото-трябва да ти кажа ,много сте досадни-все едно бенц да беше сложил двг в комбинация с кон.в хибрида спре ли двг-финал.нема зарядно има проблем.трябва НОВ начин.НЕ БАЗИРАН НА ПЕТРОЛА-ТОВА Е РЕШЕНИЕ.*** ЯПОНЦИТЕ НЕМОЖЕ ДА ГО ИЗМЪДРЯТ.едно време слагаха грамофони на касетофоните си-докато филипс-европа-измисли CD-то.японци...
  • #98
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Germany ( преди 11 години )
    Лексус иска да се състезава и с по-луксозните коли от немските като Кадилак,Линкълн. Нормално . -щом тияволги са луксозни автомобили за тебе,ти не си и за лечение.щото няма такова.ти просто не си човешки вид.линкълн-рама на джип и цял заден мост-наи луксозно.......но да лексуса с тях може да се мери.волга,линкълн,лексус-големи безидеини струпвания на ламарина.като за тебе.дано имаш пари да си купиш.ако не дреми до вторични суровини там им е мястото на тия марки -ще си намериш нещо за тебе.
  • #97
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Само дето Common rail ДВГ е това, което е благодарение на Denso, Magneti Marelli и Fiat Group. Ама вие и италиянците ги плюете както плюете и японците.
  • #96
    12 rate up comment 5 rate down comment
    2JZ ( преди 11 години )
    Не знам коя марка е по-премиум от другите. Знам само коя марка е по-преиум за принца на Монако, който се ожени в Лексус ЛС, а за поданниците беше поръчал 200 БМВ-та 7-серия.
  • #95
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Slavo ( преди 11 години )
    Забрави SABA, Nordmende, BLAUPUNKT... И много други знайни и незнайни загинали в битката от простотия и мераци за скубане на пари от мухлясали традиции...
  • #94
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Какво беше ГЕРМАНИЯ,а да сетих се беше GRUNDIG,LOEWE,SIEMENS,TELEFUNKEN,UHER,нали така беше,скоро към тях ще се присъединят,BENZ,AUDI,BMW,е това ще е найстина велика ГЕРМАНИЯ.Ще бъдат за пример в историята как се лети с всички сили към дъното.Който тапир не е осъзнал истината значи е хронично *** ***.