IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Европейска премиера за Lexus IS

В Женева пристигнаха IS 250 и IS 300h, както и техните F Sport версии

Европейска премиера за Lexus IS

Новото поколение Lexus IS пристигна в Европа и ще стъпи на пазарите през това лято. Премиерата на луксозния японски модел, който ще се съревновава за вниманието на клиентите с BMW 3-Series, Mercedes C-Class и Audi A4, се състоя в Женева.

На лъскавото събитие са представени бензиновия IS 250 и бензин-електрическия хибрид IS 300h. Очаква се обаче за Европа да бъде наличен и модел с дизелов двигател.
Европейска премиера за Lexus IS
Под капка на Lexus IS 250 е поставен 2.5-литров V6 бензинов двигател с директно впръскване на горивото, който генерира 204 к.с. и 250 Нм. Трансмисията е автоматична “Super ECT”, като доставя ускорение от място до 100 км/час за 8.1 секунди. Максималната скорост е 225 км/час.

При IS 300h работи хибриден агрегат, който се поставя за първи път при този модел. Агрегатът съчетава четирицилиндров 2.5-литров двигател (178 к.с. / 221 Нм), електрически двигател (143 к.с. / 300 Нм) и литиево-йонни батерии.

Общата мощност на системата е 220 к.с., а ускорението 0-100 км/час отнема 8.3 секунди. Максималната скорост е 200 км/час.

По-любопитен обаче е разходът на гориво, който е водещ в този сегмент. Средното потребление на бензин е едва 4.2 литра на 100 км, а вредните СО2 емисии - само 99 г/км.
Европейска премиера за Lexus IS
В Женева са представени и F Sport версиите на Lexus IS. Както е известно F Sport при Lexus е същото каквото е S line при Audi или M Sport при BMW.

При третото поколение Lexus IS със F Sport пакет се виждат отличителни брони, уникални 18-инчови джанти и по-спортен интериор. Налично е също така спортно окачване и кормилна система с различни настройки. Като опция се предлага и адаптивно окачване.

Още за третото поколение Lexus IS
 

Тагове: f sport lexus is
0 от 500
  • #123
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Лексус си признават сами че не могат да се борят с Мерцедес,БМВ и Ауди , само наш дошо психото още не го разбрал. Дошо ходи да спориш с Лексус, че са по-добри от немските премиуми защото те не го знаят както и никой друг освен теб ето изявлението от Лексус :http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/18399-lexus-smenia-konkurentite-si-na-pazara/comments/2/ И Дошо да знаеш, че Линкълн са пред закриване а Кадилак ги спасяваха преди 2 години от фалит с държавни помощи от няколко милиарда.
  • #122
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    За едно нещо им свалям шапка на немците,че знаят как да вземат последните стотинки на селяните,чалгарите,*** и всякакви *** от ***,фенове на допотопните немски недоразумения.
  • #121
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ха-ха, принца на Монако се ожени в Лексус а за простолюдието беше поръчал 200 БМВ-та, обаче форумния *** IT по-добре от него ги разбира коя марка е премиум и коя не!
  • #120
    9 rate up comment 1 rate down comment
    До IT ( преди 11 години )
    "Сигорно", "босс", "лекър", "респек ", "сдамурай"...., ей ***, що не ходиш при овцете. Това са само неправилните думи, за пунктоацията няма да хабя клавиши...
  • #119
    0 rate up comment 10 rate down comment
    IT ( преди 11 години )
    Това е всичко друго но не и премиум авотмобил !!!:)) Сигорно би подхождал на някой костюмирън босс от манга комикс хахах :)) ама за един изискан адвокат,лекър или друг сериозен човек с вкус едва ли би представлявало интерес ! Всички кавали които обвиняват европейските и североамерикански марки в консервативизъм ами хора нормално е един престижен автомобил да излъчва непреходност и солидност да вдъхва респек :) това търсят хората с положение :) А това уродливо манга автомобилче може да се хареса само на японски сдамурай-педофил манга маняк :))))
  • #118
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    защо всички коментари на KLASIKA са изтрити - виждат се кеширани в гугъл, а в статиите ги няма?!?!?
  • #117
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    2JZ - браво за ника - това е истината :D:D:D:D:D:D
  • #116
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Slavo ( преди 11 години )
    И какво значение има кой какво е измислил? Джон Атанасов е бил българин, ама ние как сме с компютрите??? През 1968г. руснаците заедно с французите измислиха системата за цветна телевизия SECAM. Руски телевизори ОТДАВНА няма! Първата железница е превозвала въглища в Англия преди повече от 100 години! В момента колко локомотива правят ТАМ за една смяна??? Ами KODAK...Измислили са фотофилма през 1885г.! Най-могъщата фирма във фотографията повече от 120г.! Миналата година ФАЛИРА емблематично!!!
  • #115
    7 rate up comment 1 rate down comment
    2JZ ( преди 11 години )
    Първият документиран автомобил е на Никола-Йозеф Кюно от 1769, но има сведения за работещ протоип разработен от йезуити в Китай още през 1672. Въпреки това навсякъде се повтаря че първият автомобил бил на Карл Бенц от 1879. Историята на технологиите съвсем не е толкова елементарна колкото немската пропагандна машина я представя.
  • #114
    9 rate up comment 1 rate down comment
    2JZ ( преди 11 години )
    Cenitel, немците имат първи патенти за повечето неща, но това не значи че са техни изобретатели. Например Ото има патент за 4-тактов бутален двигател, защото пръв е демонстрирал работещ протоип през 1876. Но принципът на действие е разработен теоритично и патентован от французина Алфонс дьо Роша през 1861. А има сведения дори че двама италианци са го разработили преди това, но патентът им е бил изгубен.