IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Малтийци направиха електромобил с 1000 км пробег

Луксозния Chreos развива 300 км/час и може да се зарежда за 10 минути

Малтийци направиха електромобил с 1000 км пробег

Компанията от Малта – Silex Power, разпространи първи изображения и техническа информация на електрическия си автомобил от премиум-сегмента Chreos.
Малтийци направиха електромобил с 1000 км пробег
Машината разполага с 4 електромотора – по един на всяко колела, а запасът на батериите позволява пробег от 1000 км. с едно зареждане при скорост от 125 км/ч. При това пълното зареждане на акумулаторите може да се осъществи само за 10 минути при използване на специално оборудване.
Малтийци направиха електромобил с 1000 км пробег
Габаритите на Chreos са дължина - 5420 мм, широчина – 2160 мм, височина – 1480 мм и междуосие от 3540 мм. Според производителя, направеният почти изцяло от карбон автомобил тежи 2.2 тона, като може да превозва 4 пътници.
Малтийци направиха електромобил с 1000 км пробег
Общата мощност на четирите електромотора е 648 к.с., а въртящия момент - невероятните 4400 Нм. Това позволява на Chreos (на теория) да ускори от 0 до 100 км/час за само 2.9 секунди, което е с цяла 1 секунда по-бързо от електрическото купе Mercedes-Benz SLS AMG, което е най-мощната кола в историята на тунинг-ателието на германския производител.
Малтийци направиха електромобил с 1000 км пробег
Лимузината на малтийците достига до 200 км/ч за 6 секунди, а максималната му скорост е ограничена по електронен път на 300 км/ч. Повече подробности за Chreos неговите създатели ще обявят през април, когато ще видим и интериора.

Silex Power се занимава с добиването на зелена енергия, като има офиси в Италия, Франция, Китай и Великобритания. Компанията участва в редица подобни проекти, сред които фотоволтаични централи, водноелектрически и вятърни паркове.

Снимки: Silex Power

Тагове: silex power chreos
0 от 500
  • #40
    0 rate up comment 0 rate down comment
    x_name41 ( преди 11 години )
    трябва да си с доста крив акъл за да харесаш а недай си боже и да създадеш такова уродливо извращение
  • #39
    0 rate up comment 0 rate down comment
    vel_co ( преди 11 години )
    Настрана,че въпреки мисленията тук продължавам да смятам,че такива характеристики са невъзможни. Друго ме вълнува - точно малтийска фирма ли прави този пробив в технологията? Описват колата като вече произведена,но показват компютърни образи,а не тийзъри,както му е редът напоследък. Ако тази новина излиза точно сега,студията трябва според логиката да се появи в Женева идния месец,да видим...
  • #38
    2 rate up comment 0 rate down comment
    мислещ ( преди 11 години )
    6С при батерия с голям енергиен капацитет, ти трябва голяма сила на тока. Затова хората са ти казали в статията, че зареждането става със "специално оборудване", т.е. с обикновен кабел, пъхнат в обикновен контакт няма да стане толкова бързо. Освен това горните характеристики се отнасят за батериите на Altairnano от 2007г., а сега сме 2013г.
  • #37
    2 rate up comment 0 rate down comment
    мислещ ( преди 11 години )
    Истината, защо се включваш така неподготвен? Само се излагаш. Прочел си нещо в уикипедия и си решил да се изкажеш. Това, че Altairnano при тест са заредили батерия от 35кВтч за 10 минути не означава, че това е максималната скорост на зареждане. Ако беше прочел още малко, щеше да знаеш, че максималната (не оптималната) скорост на зареждане на техните батерии е 50С. Зареждане за десет минути означава скорост на зареждане 6С, независимо от капацитета на батерията. Естествено, за да достигнеш
  • #36
    0 rate up comment 0 rate down comment
    vel_co ( преди 11 години )
    При това ускорение и това тегло аз виждам нещата така: 10км пробег с тези характеристики и 1000 минути зареждане(може и без специално оборудване). Нещата са май като при бай Иван от вица - не било Волга,ами УАЗ-ка и не я спечелил от лотарията,ами го блъснала :)))
  • #35
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Spoon ( преди 11 години )
    Тва ако е вярно и излезне до 2 години го купувам хахаха
  • #34
    5 rate up comment 8 rate down comment
    истината ( преди 11 години )
    мислещ,хубаво мислиш,ама май не си ги дообмислил нещата.Батериите на Altairnano действително се зареждат за 10 мин.,но за каква батерия говорим?Я прочети хубаво!За батерия с капацитет 35 кВтч става на въпрос.Да ама тази кола,за да постигне пробег 1000 км капацитета на батериите трябва да е поне 5 пъти по-голям,а от там следва,че просто няма как за 10 мин. да се зареди целият пакет с батерии.Невъзможно е и няма как да стане.Така,че лъжата с батериите+останалите лъжи за супер-колата са си налице.
  • #33
    6 rate up comment 3 rate down comment
    мислещ ( преди 11 години )
    Затова и Altairnano снабдяват главно американските военни с батерии, а не автомобилни компании.Колкото до пробега, просто колата трябва да голяма, за да се съберат вътре достатъчно батерии. Тя затова е и толкова дълга и широка и тежи над 2 тона. Така че с днешните технологии си е напълно възможно да се направи такава кола, но и цената ще е много висока.
  • #32
    4 rate up comment 5 rate down comment
    мислещ ( преди 11 години )
    Тук, като чета, са се наредили експерт до ескперта в областта на батерийте и конспирацийте на петролните магнати. Батерии, които могат да се зареждат толкова бързо (при специални условия) има от доста години. За справка: Altairnano, които осигуряват батерийте за британския Lightning GT. Въпросът е само, че тези батерий са много скъпи: ок. $2/Wh, което е 5 пъти повече от обикновените литиево-ионни батерий, но то в статията нищо не се споменава за цената.
  • #31
    4 rate up comment 2 rate down comment
    истината ( преди 11 години )
    първоглоксник = първоКУРсникТова горе с главните букви е за работещите в ***.Не си оправихте тъпия сайт,ей!То вие,че няма да се оправите е ясно,ама поне сайта оправете най-после!