IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Воланът на Lamborghini Aventador - Audi

Autoevolution разпространи доказателството

Воланът на Lamborghini Aventador - Audi

Lamborghini Aventador е суперспортен автомобил със спираща дъха динамика и изключителен дизайн. Той обаче е и изключително скъп, което означава, че клиентите, закупили колата, очакват специално отношение.

Що се отнася до представянето на автомобила, трудно можем да си представим какво би разочаровало дори най-взискателния клиент. От използваните компоненти обаче вероятно ще има разочаровани.
Воланът на Lamborghini Aventador - Audi
Изданието Autoevolution разпространи снимки, която показва, че воланa на Aventador носи логото на Audi. Става дума само за основата на волана, която при Aventador е прикрита със скъпи материали като карбон, кожа и алкантара. Според информацията тази част, доставена от TRW Automotive, се влага и в модела R8 на Audi.

На първо четене това не изглежда като особен проблем. За тези, които са похарчили около €300 000 за колата си обаче, това вероятно би бил повод за разочарование, посочват редакторите на Autoevolution. "Стратегията за споделяне на части се прилага от почти всички. Клиентите на този автомобил обаче са специални и заслужават специално отношение. Все пак това върхов модел на върхова марка", пишат те.

От Autoevolution ни припомнят също така, че при представянето на Lamborghini Aventador производителите се постараха да се дистанцират максимално от компанията майка Audi. Причината е, че връзката на Audi с модела Gallardo предизвика негативен обществен отзвук, а в Инголщат не искат да повтарят тази грешка.

Важно е да уточним, че ако не бе тази снимка, вероятно никой нямаше да забележи логото на Audi. Филипинското издание на Top Gear дори направи класация на най-добрите волани, като постави Aventador на 3-то място, а Audi R8 - на 5-то.
Воланът на Lamborghini Aventador - Audi
Воланите на Aventador и R8 GT - трудно може да бъде намерена особена прилика

Това не е първият подобен случай. Преди време собственик на Aston Martin с разочарование откри, че на ключа за неговия V8 Vantage стои логото на Volvo.
Воланът на Lamborghini Aventador - Audi

0 от 500
  • #10
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Wane ( преди 11 години )
    Преди години се рових в електрониката на едно Bentley Continental Flying Spur и намерих части брандирани с емблемата на Skoda, което определено е по-кофти от случая с волана. Мен тогава доста ме впечатли това, та още го помня. Но като всеки се мъчи да си увеличава печалбите до безкрай е така.
  • #9
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Авторъ ( преди 11 години )
    Ауди TT отпреди 12 годиниhttp://***.motorstown.com/images/audi-tt-dsg-01.jpgБентли Континентал за няколко стотин хил.лв.http://tinyurl.com/att7vzfNo comment.
  • #8
    22 rate up comment 0 rate down comment
    123 ( преди 11 години )
    А относно ключа на Астона :) Ако изтриете и надписа Волво, ще се види емблемата на Форд. А лостчетата за мигачите и светлините , както и някой контролни ключове в интериора също са от форд , и то Фокус :) Едно към едно , без да се маскират дори :)
  • #7
    15 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Значи металната основа била от Р8, какво толкова? Да приемем че няма емблема и беше просто метална основа? Проблем нямаше да има. А сега да погледнем от още по-различен ъгъл. Имаме една метална основа, вероятно всички останали марки по света използват метална основа, вероято и метала е един и същи! Какво да направят за Ламборджини? Да измислят нов вид метал, който никой друг не ползва? Нов вид въглеродни влакна, нови пласмаси,гуми..Важното е че колата има свой облик, динамика и осанка.
  • #6
    22 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Свиквайте това е съдбата на марките които се притежават от един собственик. Би трябвало да се очаква сваляне на цените, когато се произвеждат колите от еднакви част но това не се случва с VW. След 5 години ламборджини сигурно ше се произвежда на общата платформа на Голф.
  • #5
    26 rate up comment 4 rate down comment
    123 ( преди 11 години )
    бих се съгласил с взаимозаменяемите части, но ако това води до намаляване на цената на продукта. Няма проблем да карам,ламбо с волан от ауди , но нека то да е по-достъпно. или ауди с волан фолксваген(както и други части) но цената да е по-ниска от на предходния модел. За съжаление това не се случва, което вече е проблем! Цените растат, а разходите за производството намаляват.Това значи само едно -печалбите на производителите растат за наша сметка!
  • #4
    18 rate up comment 6 rate down comment
    А! Луди! ( преди 11 години )
    Да дойде да му издялам един волан - гарантирам, че ще е уникат!
  • #3
    21 rate up comment 14 rate down comment
    груди ( преди 11 години )
    Аз не ги разбирам феновете на VAG защо се напъват да си купуват скъпи Алудита или Фолксфагени?!?!Статията доказва, че всички VAG-коли са еднакви. Жал ми е само за баровците, дето дават такива огромни пари, а всъщност не са поо-големи баровци от някой човек със Шкода Октавия или Суперб примерно хахахаахха : ))
  • #2
    11 rate up comment 15 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    Да, за врътките си е кофти. Но волана не мисля че е проблем, особено ако е от R8, а не от Поло :)
  • #1
    32 rate up comment 8 rate down comment
    deadfox ( преди 11 години )
    Ето я причината за да не харесвам ФВ груп.Този случай е добре, все пак от една супер кола на друга. Но това което аз видях ме потресе врътките на климатика на Ламбо Мурсиелаго са от Пасат което вече е супер малоумно. Дал си три торби с пари за "екслузивен" автомобил а вътре части от най-обикновения им модел коли.