IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Спортен автомобил за ежедневна употреба

Това е новото Audi RS6 Avant

Спортен автомобил за ежедневна употреба

Спортен автомобил за ежедневна употреба
Audi представи новото поколение на един от най-функционалните спортни автомобили на пазара - суперспортния RS6 Avant. Това е комби автомобил, предлагащ огромно вътрешно пространство, задвижване към четирите колела и стряскащо добри динамични показатели.

Става дума за 560 к.с. при 5,700 об/мин и 700 Нм още при 1,750 об/мин, генерирани от новия 4.0-литров би-турбо V8 двигател. Бензиновото чудовище работи в комбинация с 8-степенна автоматична трансмисия, предавайки тягата към четирите колела посредством системата Quattro.

Ускорението от място до 100 км/час отнема 3.9 секунди, а максималната скорост на движение е ограничена по електронен път на 250 км/час. С опцията "Dynamic package" скоростта достига 285 км/час, а при поръчка на пакета "Dynamic plus package" - 305 км/час.

Освен мощен, новият RS6 Avant е и доста по-икономичен. Двигателят е оборудван със система старт/стоп, както и с такава, която деактивира четири от цилиндрите при слабо натоварване. Общото тегло пък е намалено с около 100 кг. Всичко това, според информацията от Audi, доставя средно потребление на гориво в рамките на 9.8 л/100 км - с 40% по-малко от старото поколение на колата.

За да обуздаят мощността на би-турбо двигателя инженерите на марката са заложили на мощна спирачна система, която при доплащане може да бъде карбон-керамика. Стандартното окачване е въздушно, адаптивно и снижава колата с 20 мм.

Що се отнася до дизайна на новото RS6 Avant, той продължава традициите на старите поколения, залагайки на новата фирмена идентичност на марката. В салона обстановката е спортна, но и луксозна. Седалките са облечени в алкантара/кожа, а за спортният нрав на колата напомнят елементите от карбон и алуминий. Налични са още спортен волан, осветени прагове, инфо-развлекателната система MMI, хедъп дисплей, озвучителна система Bang & Olufsen с 15 говорителя, достъп до интернет и много други.

Цените на новото RS6 Avant, описвано от Audi като "спортен автомобил за ежедневна употреба", стартират от £77 000. Пазарната премиера на модела ще се състои това лято.

Снимки и информация: Audi

0 от 500
  • #38
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    няма спор страхотна кола но бих предпочел само задно задвижване. 4х4 е практично но се губи кефа да усетиш мощността отзад. Аз лично бих взел това
  • #37
    9 rate up comment 3 rate down comment
    speedart ( преди 11 години )
    Страхотен автомобил , стилен и масивен , интериора е направо неповторим , произведение на изкуството....
  • #36
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Koтоошу ( преди 11 години )
    Душко ако го повозя само малко , ще се наака от страх.
  • #35
    7 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    БЕЗМИСЛЕН АВТОМОБИЛ! КОМБИ 600 КОНЯ И ТО АУДИ! *** !
  • #34
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Абсолютише анонимише ( преди 11 години )
    Дошко, но ако се окаже, че тази работа трябва да я вършиш "ежедневно", много по-бързо ще я вършиш,поради голямата мощност и особено 4х4,а естествената кожа с алкантарата ще паснат цветово на чувалите затова само Ауди РС 6 и ще си на Аванта!:)
  • #33
    6 rate up comment 11 rate down comment
    Абсолютише анонимише ( преди 11 години )
    Днес отидох по работа с новия Ауди РС 6 -най-функционалния спортен автомобил, но в задръстванията нито аз, нито колегите разбраха, че е 4х4 и че има стряскащо добри динамически показатели. През деня обаче отказах на приятел да му закараме телевизора на поправка-та нали целия огромен багажник е тапициран ссъс скъпа естествена кожа-да не съм луд! Докато навръщане чаках в следобедните задръствания, си направих списък на забраните за возене с този спортен автомобил за ежедневна употреба, включвайки малки деца (те цапят и калят), познати с кални обувки, и ръбести предмети в багажника. Все пак колата е 560 к.с. и ускорява за 3,9 сек. до 100, а ежедневието си тече ли тече!:)
  • #32
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Иво ( преди 11 години )
    ДО: Броячите от бензиноколонкатаПичове, който си купува автомобил за 100 хиляди паунда не се вълнува ни най-малко от това какъв е разхода или колко струват консумативите.Хайде със здраве, Вие си знаете!П.П. Ако някой от Вас се е почуствал засегнат моля да приеме извиненията ми, той 100% кара Fisker или поне Tesla
  • #31
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    4 литра би-турбо,ти какво си представяше?
  • #30
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Дошо ( преди 11 години )
    Абе подяволите сега забелязах, че червеният сектор на оборотомера започва от 5400об/мин.WTF?
  • #29
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Случайно минаващ ( преди 11 години )
    До Анализатор - цитирам те дословно (може да погледнеш какво си писал): "... от вси4ки авт. 4х4 АUDI има най-малко недозавиване ...". И отговора ми е пряко свързан с твоето изказване - Нисана е 4х4 и съответно влиза в категорията, която си споменал. А Субару ИМА по-добро пътно поведение и то не само Impreza WRX STi. Факт. Има хиляди налични резултати и тестове из нета, които са и обосновани с конструктивните решения взети от двете фирми. Потърси преди да говориш ...