IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi "замразява" част от проектите си e-tron

Причината е високата цена и слабия интерес към този вид автомобили

Audi

Audi е на път да прекрати за неопределено време разработката на някои модели от програмата за електрически автомобили e-tron. Преди няколко дни стана ясно, че BMW омбисля подобен вариант, а сега се оказва, че и концернът от Инголщад има подобни намерения.
Audi
Първата "жертва" ще стане Audi A2 e-tron - електрически автомобил, който трябваше да се появи на пазара още през 2013 г. Машината бе показана пред публика през есента на 2011 г. като основен конкурент на BMW i3.

Нейната цена обаче е доста сериозна - 40 000 евро и именно тя, както и фактът, че в Европа интересът към електрически автомобили е съвсем слаб, са на път да откажат Audi от пускането на автомобила в серийно производство. Audi A2 e-tron разполага с електромотор с мощност 85 кВт, който позволява преминаване на 200 км с едно зареждане.
Audi
Интересното е, че същата съдба вероятно ще има и Audi A1 e-tron. Той е съвместна разработка на концерна от Инголщад, градските власти в Мюнхен и няколко електрически компании. Машината разполага с електромотор с мощност 60 к.с. и бензинов двигател с обем 250 куб. см., който се използва за създаване на електричество.

0 от 500
  • #11
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Ime ( преди 11 години )
    "...Нямаш турбота,нямаш масло за скоростната кутия..."Я че не разбирам... Приуса е хибрид, т.е. има си стандартен двигател, т.е. има си и скоростн кутия, тя масло не ползв ли?После наскоро един приятел се чудеше д си смени мслото н бмв-то /колат е купен и карна в Испания, пича също тук си ивее/. Отие а се информира в магазина и хората му казаха, че освен за ремонт или при теч масло н скоростна кутия НЕ СЕ СМЕНЯ, няма значение, че е навъртял вече 170к км.Т.е. този разход също не е на дневен ред
  • #10
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Приус е една голяма смешка в тест дори обикновенно и евтино Пежо е по-стойностния автомобилл В тест на Приус много се смях на описанието на евтините материали: ""твърдите пластмаси, които се напукват по-бързо, отколкото можем да го напишем."" с две думи става ясно, лошо пътно поведение, лоша трансмисия, тромав и с голям разход извън града. Ето го и теста посмейте се здраво:http://***.automedia.bg/news/article_8095.html
  • #9
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Добре де 44% сменят Приус за нов Приус. Ама тва ся много ли е малко ли е. Дай процент за 5-цата да сравня.
  • #8
    7 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Като издържат много батериите защо гаранцията им е 100000км.? Тойота много добре са си направили сметките, *** да им се хилиш, че им издържат по 500000км. батериите, че май те не го знаят, всъщност май само ти го знаеш. Прочети защо американците които са имали хибриди не повтарят, на 100 човека с хибрид едва 22 *** си вземат пак хибрид другите 80 бягат при Приус 44 само повтарят прочети защо. Отг. Скъпа поддръжка и не чак толкова нисък разход.БМВ 5-ца дизел харчи по малко от Приус.
  • #7
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    Най-известните немски производители владеят блъфа.Ами като си имат разпространители на подбрани хубави новини и всеотдайни фанатици-голяма работа, ще се спукаха вече 2 балона (БМВ и сега Ауди),нали ще кажат-да, много мъдро решение (след като се възхищавахме на "мъдрото" им решение за най-.... най-...ел.хибриди.
  • #6
    14 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Приус е третата по продажби кола в света.ТРЕТА.Хората едва ли са глупави да е купуват.На 100000 км трябвало да се сменя батерията.Хахаха,по-голяма лъжа скоро не бях чувал,а за по-скъпата поддръжка съвсем.Я кажи кое е по-скъпо на поддръжката.Дори напротив,по-евтина е.Например накладките издържат над 150000 км.Нямаш турбота,нямаш масло за скоростната кутия и т.н.А ВАГ щяха преди години дизелови хибриди да правят.Нищо не казаха за тях,защо още ги няма?Немците са далеч от високите технологии.
  • #5
    27 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Батериите били скъпи и не издържали.Таксита Приуси на по половин милион километри продължават да се движат в Германия.
  • #4
    14 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ДА правят бъркалки за кафе тия от Ауди.Дано тях да моагат да ги направят свястно, защото коли не могат еле пък електрически.
  • #3
    12 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хората от години правели хибриди. Да безмислени хибриди, доказано харчат повече от дизелите, само че са с по-скъпа подръжка а батериите на 100000км. са за смяна а цената им е 1/3 от цената на колата като нова, или повече от половината от цената на колата на старо. Защото на 100 000км. тя вече е на старо и цената е паднала минимум 50% на доло.
  • #2
    21 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Еми ако е 40000 евро изобщо да не я почват. Предпочитам за тези пари дизелова петица или А6. А не А2, колкото и да е екологично. Това е основния проблем на ел.колите, цената. Шевш Волт се продава в България с цени започващи от 80000лв. Това е пълно безумие, тази кола ако има цена над 40000лв. е непродаваема.