IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi "замразява" част от проектите си e-tron

Причината е високата цена и слабия интерес към този вид автомобили

Audi

Audi е на път да прекрати за неопределено време разработката на някои модели от програмата за електрически автомобили e-tron. Преди няколко дни стана ясно, че BMW омбисля подобен вариант, а сега се оказва, че и концернът от Инголщад има подобни намерения.
Audi
Първата "жертва" ще стане Audi A2 e-tron - електрически автомобил, който трябваше да се появи на пазара още през 2013 г. Машината бе показана пред публика през есента на 2011 г. като основен конкурент на BMW i3.

Нейната цена обаче е доста сериозна - 40 000 евро и именно тя, както и фактът, че в Европа интересът към електрически автомобили е съвсем слаб, са на път да откажат Audi от пускането на автомобила в серийно производство. Audi A2 e-tron разполага с електромотор с мощност 85 кВт, който позволява преминаване на 200 км с едно зареждане.
Audi
Интересното е, че същата съдба вероятно ще има и Audi A1 e-tron. Той е съвместна разработка на концерна от Инголщад, градските власти в Мюнхен и няколко електрически компании. Машината разполага с електромотор с мощност 60 к.с. и бензинов двигател с обем 250 куб. см., който се използва за създаване на електричество.

0 от 500
  • #31
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ти на комшииско А8 качвал ли си се бе?Тоя танкер вози като каруца и все има нещо тропащо по окачването!По таблото му все свети някоя лампа или има проблеми със скоростите или с мотора.2.5ТДИ всеки го знае, 3.3ТДИ и 4.0ТДИ вече не са в производство.Защо ли изкараха само по 4 години?4.2 много често страда от запушване на маслените пътища и блокира, а 3.7 е по-малък от 4.2 но за сметка на това харчи колкото него.А8 тръгнал да ми хвали....то е кото всички други бракми на Алуди
  • #30
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Къде сравнявате Тойота с немските премиум. То едно обикновенно и евтино Пежо е по луксонно и по стойностно от Приус къде отивате при луксозните марки сравнявайте тойота с ЛАДА и Дачия много се смях на описанието на евтините материали: ""твърдите пластмаси, които се напукват по-бързо, отколкото можем да го напишем."" с две думи става ясно, лошо пътно поведение, лоша трансмисия, тромав и с голям разход извън града. Ето го и теста посмейте се здраво:http://***.automedia.bg/news/article_8095.html
  • #29
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Малките деца, които имат *** батковци и бащи като теб може да го знаят, все пак те никога не са карали или обслужвали кола, просто са имали лошия късмет да имат смотани бащи и батковци, които няма как да обяснят защо бутат евтина барака вместо Ауди. И са съчинили историйки, как евтиния им Хюндай може да не струва колкото джантата на комшийското А8, но пък е много по-добра кола. Децата го изцепват навън, стават за смях и започват да ги сочат като *** и така стават поколение Тъпакови.
  • #28
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Къде ще се разпадне бе смешен.Един приятел с IS220 - 2006g се мята самоотвержено в дупките от половин година и по предницата няма нещо, което да е тръгнало не да е за смяна.Окачването на Ауди и малките деца вече знаят какво е.Само една по-солидна дупка му трябва и някой носач е аут.И за какво го направиха това многоточково окачване като вози като каруца?
  • #27
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Къде сравнявате Тойота с немските премиум. То едно обикновенно и евтино Пежо е по луксонно и по стойностно от Приус къде отивате при луксозните марки сравнявайте тойота с ЛАДА и Дачия много се смях на описанието на евтините материали: ""твърдите пластмаси, които се напукват по-бързо, отколкото можем да го напишем."" с две думи става ясно, лошо пътно поведение, лоша трансмисия, тромав и с голям разход извън града. Ето го и теста посмейте се здраво:http://***.automedia.bg/news/article_8095.html
  • #26
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ще ти го сравнява разбира се. За да се види колко са назад Лексус със колите. Сравнява ти най-малкия клас на Ауди още там Лексус е опердашен. Но *** тиква как да схване. На макадан РХ450 ще се разпадне при тази скорост с която се движи това Ауди тука. За това Лексус вече никой не го ще и в САЩ. Съвсем скоро ще ги закрият. Въпреки че са най-евтини. А в Германия се видя за кои няма криза Ауди,Порше и Мерцедес всичко останало е надоло.
  • #25
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хах ще ми сравнява RX с Q5 :-) Ти болен ли си бе момче.Я погледни евтино изглеждащото табло на Алудито и се осъзнай малко.ДА не говоря, че оня ден на тунинг шоуто като видях какъв лукс и какви материали има и в моделите на Инфинити, чак ми стана смешно как се напъват швабето да правят премиуми.
  • #24
    6 rate up comment 1 rate down comment
    до:весо ( преди 11 години )
    ***,нещо да кажеш за статията!Какво ми коментираш други марки и мнения на участници.Хайде давай комплексарче!Дай мнение защо "иновативната" ВАГ марка произвежда само концепти.Кажи *** защо!Къде са им хибридите и новите технологии?Къде?Където е и мозакът ти.Уж го има,ама всъщност го няма.Хахаха,много си зле наистина.
  • #23
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Всичко,което съм написал по-долу го има в нета и който иска може да го прочете преди да пише глупости.Дори немците признаха Приус за една от най-здравите коли.Четете репортите на АДАС,ТЮФ и 100 хилядният тест на Ауто Билд на който дори и една лампа няма сменена.Теста продължава и е единствения за сега автомобил,който ще го тестват на 200 000 км.Ще бъде интересен резултата.Чакам с нетърпение.
  • #22
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Относно цената на батериите на Приус то тя е 3200$ с труда за смяната.До сега обаче няма случай на смяна.Батерията е разделена на клетки и ако има дефектна клетка се подменя тя и не струва изобщо толкова скъпо колкото някой си мислят.Има и тест на батерия на 10 г Приус с навъртени над 500 000 км.Специалистите установиха,че батерията има почти същите качества,като новата.Само с няколко % и е паднал ресурса.Учудващо,но е така,защото батерията никога не се зарежда/разрежда напълно.