IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

4 млн. хибрида от Toyota и Lexus

15% от настоящите модели на японците са хибриди.

4 млн. хибрида от Toyota и Lexus

Над 4 милиона хибридни автомобила с марките Toyota и Lexus са реализирани на пазара от появата на първото им подобно возило до края на месец април.
4 млн. хибридни автомобили Toyota и Lexus
Първият хибрид на Toyota Motor Corp - минибусът Coaster Hybrid EV, стъпи на пазара в Япония през месец август 1997 година и беше последван от бестселъра Prius, който се появи през декември същата година.

Продажбите на Prius в Европа, САЩ и други региони, стартираха официално през 2000 година, а три години по-късно се появи и второто поколение на колата.

Успехът на Prius накара японците да пуснат на пазара редица други хибридни модели, сред които SUV, миниван, лимузина със задно задвижване, седан и хечбек.

През месец май 2009 година се появи и третото поколение Prius. Само 2 години след това Toyota Motor Corp записа в актива си 3 млн. продадени хибридни возила.
4 млн. хибридни автомобили Toyota и Lexus
Lexus ES

Днес, марките Toyota и Lexus предлагат 18 хибридни модела, които са достъпни на 80 световни пазари. Те представляват около 15% от глобалните продажби на японския автогигант.

Тенденцията е този процент да се увеличи още през тази година, когато на пазара ще се появят три нови хибридни модела - Toyota Yaris Hybrid, Prius Plug-in Hybrid и Lexus ES 300h.
4 млн. хибридни автомобили Toyota и Lexus
Toyota Yaris Hybrid

"Нашите хибриди са спестили на атмосферата 26 милиона тона вредни СО2 емисии, в сравнение с дизелови и бензинови автомобили със сходни размери и сходна мощност", изчисляват японците.

0 от 500
  • #20
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 11 години )
    Браво! Има надежда за човечеството, щом 4 милиона са избрали по-скъпата, но по-съвременна и чиста технология. А на ВАГиналчетата не им се сърдете. Какво друго им остава да кажат, след като кумирите им са толкова безнадеждно изостанали в технологично отношение? Не им е лесно на горките, за тях един тракащ дизел е "голямо технологично чудо".
  • #19
    10 rate up comment 9 rate down comment
    istinskiya doc ( преди 11 години )
    Pak tozi glupak mi izpolzva NIKA!Da mu se s4upi vw za 19-ti put!Do po-dolnite izmameni ot falshivia doc! Ne razbrhte li dosega, 4e sum fen na Toyota i vsi4ko japonsko be mom4eta
  • #18
    10 rate up comment 5 rate down comment
    ( преди 11 години )
    не мога да разбера, ако един и същ автомобил(една и съща себестойност) се произвежда в Япония,а се предлага на пазарите на 2 континента на различни цени, коя е реалната продажна цена, къде е надценен и колко печели дистрибутора в САЩ и колко в Европа и не е ли европейският клиент прецакан?
  • #17
    11 rate up comment 9 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 11 години )
    Абе къде набъркахте Пасати и ВАГени пак бе?? Това е статия за високи технологии. ВАГ нямат място тук.
  • #16
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не е бизсмислено да има голяма гама от двигатели?. Примерно смяташ, че пасат би ти похождал, обаче си с 2 деца и ти трябва комби версия, обаче имаш вила на планина и зимата ще ти е по-удобно да си с 4Х4 и офроуд пакета. Но пък искаш и колата да ти е икономична и избираш малък дизелов мотор, може колата пак да ти харесва, но да не ти достигат средства, купуваш си евтина версия с предно и малък бензинов мотор. Или имаш бензин в кръвта и избираш Пасат с 300к.с. това да можеш да избираш е прекрасно.
  • #15
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не е нужно да се предлага безгранича гама от безсмилсени двигатели.Немските пък при оборудването имат доста допълнения,защото базово са голи като пушки - оттам идва вариативността.Докато японските са оборудвани със солидни пакети оборудване.Корола пък специално има 4X4 отпреди има -няма 25 години. Това че в най-новите модели не го предлага е взависимост от пазара.На определени пазари предлага. От старите Короли има доста комбита 4X4, поинтересувай се.
  • #14
    12 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    На кой са конглокент Тойота бе! Единствено могат да се борят с Хюндай, близки като цени, малка гама от двигатели, бедно предлагане на екстри като допълнително обурудване, никаква вариативност на моделите. Една Джета може да е с предно, 4Х4 а вече и офроуд, може да е седан а може и комби. Една Корола е само седан с предно с 2 бензинови и два дизелови агрегата. Каква конкУренция ти се привижда? Лексус РХ450 само с два двигателя бензинов и хибриден, дори няма опция за трети ред седалки.
  • #13
    14 rate up comment 10 rate down comment
    Чичко Алуди ( преди 11 години )
    Плиткоумните фенчета на немското автомобилостроене са готови да отрекат прогреса, само защото идва от конглокентна компания. Това е изцяло показателно за ограничените им умствени способности. Не че има нещо странно в това немските фенчета да са не особено интелигентни. Аз лично бих се учудил ако беше обратното.
  • #12
    16 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    А това дали са скучни и грозни е въпрос на вкус.Според мен са красиви и свежи. Скучни и грозни са Фолксваген,еднаквите БМВ и Ауди -всеки модел е като стария- това е скука и грозотия от миналия век.
  • #11
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Как не Тойота като Тойота вече продава 2 модела ел.коли,а германците нито един.