IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Какво ще покаже Audi в Женева?

Компанията от Инголщад готви пет премиери

Какво ще покаже Audi в Женева?

До изложението в Женева остава малко повече от месец, но медиите се добраха до това какво ще покаже Audi на най-голямата изложба в Европа. В Швейцария ще видим Audi A1 Quattro, Audi A3, Audi RS4 Avant, Audi A6 allroad и Audi TT RS.

Най-малкият от тези автомобили – А1 Quattro, e снабден с двигател 2.0 TFSI с мощност 250 к.с. Неговият батко - A3 (на първото изображение), който е на новата платформа MQB, на която ще бъде построен и Volkswagen Golf VІІ, ще бъде оборудван с 1.4 TFSI (122 к.с.) и 1.8 TFSI (180 к.с.), както и с дизелов 2.0 TDI (140 к.с. или 170 к.с.). На по-късен етап тази година се очаква 1.6 TDI (105 к.с.), както и спортните модификации – S3 и RS3. Първата от тях ще използва 4-цилиндров турбомотор с обем 2.0 литра и мощност 280 к.с., а втората – 5-цилиндров, с увеличена мощност до 350 к.с.

Комбито RS4 (на второто и третото изображение), което също ще излезе в серийно производство още през тази година, разполага с 4.2-литров мотор FSI, чиято мощност е 450 к.с. Той е комбиниран с 7-степенна трансмисия s-tronic с два съединителя. Същият агрегат ще бъде слаган и на обновеното купе Audi RS5. Спортното купе TT RS ще предложи на бъдещите клиенти на Audi мотор с мощност 360 к.с., докато моделът A6 allroad (на третата снимка) от трето поколение ще бъде с бензинов 3.0-литров TFSI (310 к.с.) или с дизелов 3.0-литров BiTDI (313 к.с.).

0 от 500
  • #11
    33 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Една от ползите на турбото е точно по ниското тегло. Експерче, напиши в гугъл ползи от турбо двигателите и едно от точките е значително по ниското тегло. Атмосферните имат по-малко въртящ момент но реагират по"спонтано" и въртящият им момент се покачва гладко, звукът на двигателя е по- добър.
  • #10
    36 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    говорех са по голям механичен компресор на сегашния 3.0TFSI. наистина за масата не е много ясно. но поне разпределението на масите щеше да е по добро. да не се окаже - както казва дошо - че и този мотор тука са го лепнали за предната решетка.
  • #9
    33 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    По ниска маса трудно ше се постигне от турбо-мотор (той даже май ше трябва да е битурбо, за да стигне 450 коня от 3 литра и да не е с едно огромно турбо), да не кажем че е почти невъзможно да е с по-ниска маса. Но като цяло щом БМВ, които правеха най-разпилените атмосферки, слагат на всичко турбо, Ауди само изостава като отлага неизбежното.
  • #8
    34 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    не говореха ли да направят 3.0TFSI с 450кс за RS4. щеше да ме накефи повече от тоя напилен атмосферен - поне като нютони и по ниска маса.
  • #7
    36 rate up comment 4 rate down comment
    до цензора ( преди 12 години )
    Да ви ГЛОКнат багдатските майстори теляци дано!
  • #6
    43 rate up comment 4 rate down comment
    до "скучно&quot ( преди 12 години )
    Дошо да си пие хапчетата,да се разходи по снега и да ни обясни нещо за Hyundai, и защо ако парите не са проблем да изберем корейския шестокрил петоглокник пред това.
  • #5
    36 rate up comment 15 rate down comment
    онзи ( преди 12 години )
    каквото и да покаже ще ъде скучно
  • #4
    50 rate up comment 4 rate down comment
    адидаса/// ( преди 12 години )
    Дошо ли си или не си? Виж, пич, това няма как да е скучно, просто няма как!
  • #3
    42 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    6te ima samoubiistva ot fena,na Hyui/K...a.
  • #2
    40 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Скучно!!!