IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Какво ще покаже Audi в Женева?

Компанията от Инголщад готви пет премиери

Какво ще покаже Audi в Женева?

До изложението в Женева остава малко повече от месец, но медиите се добраха до това какво ще покаже Audi на най-голямата изложба в Европа. В Швейцария ще видим Audi A1 Quattro, Audi A3, Audi RS4 Avant, Audi A6 allroad и Audi TT RS.

Най-малкият от тези автомобили – А1 Quattro, e снабден с двигател 2.0 TFSI с мощност 250 к.с. Неговият батко - A3 (на първото изображение), който е на новата платформа MQB, на която ще бъде построен и Volkswagen Golf VІІ, ще бъде оборудван с 1.4 TFSI (122 к.с.) и 1.8 TFSI (180 к.с.), както и с дизелов 2.0 TDI (140 к.с. или 170 к.с.). На по-късен етап тази година се очаква 1.6 TDI (105 к.с.), както и спортните модификации – S3 и RS3. Първата от тях ще използва 4-цилиндров турбомотор с обем 2.0 литра и мощност 280 к.с., а втората – 5-цилиндров, с увеличена мощност до 350 к.с.

Комбито RS4 (на второто и третото изображение), което също ще излезе в серийно производство още през тази година, разполага с 4.2-литров мотор FSI, чиято мощност е 450 к.с. Той е комбиниран с 7-степенна трансмисия s-tronic с два съединителя. Същият агрегат ще бъде слаган и на обновеното купе Audi RS5. Спортното купе TT RS ще предложи на бъдещите клиенти на Audi мотор с мощност 360 к.с., докато моделът A6 allroad (на третата снимка) от трето поколение ще бъде с бензинов 3.0-литров TFSI (310 к.с.) или с дизелов 3.0-литров BiTDI (313 к.с.).

0 от 500
  • #21
    35 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ауди са единствената фирма, коаято може да покаже пет премиери и пак да не видиш нещо ново. Клонинги, клонинги, еднакъв дизайн, еднакви платформи...Капанчета за *** консуматори. Защо трябва да си купувам А3 като голфа е на същата платформа и е по-евтин. Но пък защо да си купувам голф като октавията е на същата платформа и е по-евтина... има и по-голям багажник. И така до безкрай.
  • #20
    43 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    то няма RS модел на ауси дето да не кърти. мисля че ауди са сложили тая техника защото вече я имат тая техника от предния модел, също от RS5 и не им се харчат пари за развой. а и тя техниката си е перфектна. аз за турбо компресорния вариант споменах защото очаквах нещо такова. АБТ сегашния 3.0тфси го правят срещу малко пари 420кс и в тоя мотор има хляб.
  • #19
    46 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    RS4 кърти от секъде!!!Много добро изпълнение..Брутално
  • #18
    33 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Отвратително грозни щайги!
  • #17
    33 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не са идентични 3.0 и 4.2. Не казвам това, но казвам че въпреки че 3.0 ще има 2 цилиндъра по-малко, вероятно ще е по-тежък от атмосферния 4.2 мотор. Понеже тука някъв ми спори че предимството на турбото било по-малкото тегло. По-малко може да е теглото само ако наистина много се намали обема на двигателя.
  • #16
    36 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Според мен това ще е последното РС на Ауди с атмосверен двигател. Тъй като РС моделите на Ауди винаги са в лимитиран тираж, до сега се пускаха по 2000 бр. от модел. И може би за това го оставят атмосверка, за да издържи по дълги години, все пак заради малките бройки колата има и друга стойност след време. Мисля че това е и основната причина втора ръка РС моделите да държат доста по-висока цена от конглокентните модели. При БМВ-"М" няма ограничение а е според поръчките. Може да продадът и 50000бр.
  • #15
    34 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    и какво е идентичното между V6 3литра и V8 4.2литра. не знам колко тежи един съвременен Итън компресор с интеркулер, но блока е по малък и пак казвам - двигателя може да е по назад. ауди досега май не са успявали да сложат V8 зад предната ос.
  • #14
    35 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ми няма как един турбо двигател да е по-лек от идентичен атмосферен. Не само самото турбо допринася за увеличеното тегло, а и елементите на самия двигател трябва да бъдат подсилени, за да понесат по-високото налягане. Дори и трансмисията трябва да се подсили, за да понесе по-големия въртящ момент. Така че ти почети още преди да се изказваш.
  • #13
    36 rate up comment 10 rate down comment
    Доли ( преди 12 години )
    ужас, още 5 клонирани
  • #12
    33 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ami,KPD, to e nai-vajno.